Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dunnetjess33 zei: Goed zo. Houd wel rekening met dat 5htp ook niet heel onschuldig is bij hogere dosering. Niet langer als een weekje slikken. Klik om te vergroten... Ja weet ik dankjewel"
"Pfff kan weer niet slapen vannacht, dit was een harde les, echt nooit meer. Mijn eetlust is de afgelopen dagen ook helemaal weg, heb wel wat zachte broodjes op en slootjes op maar dat is ook echt het enige wat ik wegkrijg"
"Ik ben met koningsdag bij Supersized Kingsday geweest van (28 april - 12:00 uur in de middag tot 23:00 uur in de avond). Van 23:00 tot tot 00:00 (29 april) uur heb ik niet geslapen, en deze dag ook niet. Ik heb daar het volgende gebruikt 1 - 4F van 150 mg Paar sleutelpuntjes speed (3 ofzo) 1 speed bommetje (350MG speed) Halve XTC, want mijn X is 230MG 5ml GHB Ik heb gisteren toen ik thuiskwam al een oxazepam en diazepam op van iemand, maar die hebben helemaal niks gedaan. Ik kan nu nog steeds niet slapen en heb al 2 melationine van 5MG op en een magnesium pil van XXL. Iemand nog tips want ik heb nu ook nog geel slaperig gevoel. Hopelijk is er rond dit tijdstip nog iemand online mile:"
"Ok, bedankt. Bij een persoon met een lengte van 2 meter en 90kg, hoe lang moet ik dan ongeveer uitzitten nodig denk je?"
"En nu weer wat GHB nemen, ga ik daarvan kunnen slapen?"
"Dunnetjess33 zei: Tja, als je zo veel drugs neemt en ook nog zo veel soorten door elkaar dan vraag je er natuurlijk om. 6 soorten drugs in 24+ uur. Behalve dat je een vreselijk dip kunt verwachten de aankomende week heb je je lichaam ook behoorlijk belast. MDMA + speed is extra belastend voor je hart en bloedvaten. En dan 4fa met xtc combineren is dubbel slecht voor je hersenpannetje. Je zult het idd echt uit moeten zitten. Kan wel een week, of 2 en soms 3 duren. Wat je KAN helpen sneller uit de dip te zijn is heel gezond eten, goed slapen (zonder drugshulpjes), regelmatig sporten en de drugs (vooral de mdma en 4fa) de komende maanden laten liggen. Zeker na de 4fa en mdma heeft je hersenpannetje minimaal 3 maanden nodig om te herstellen van deze klap. Ik hoop dat het je waard was het feestje Klik om te vergroten... Thanks. Gezond eten en sporten doe ik al standaard. Gebruik ook 5HTP om mijn serotonine beter te laten herstellen, maar dit is het bekende verhaaltje wat ik al lang ken."
"Liefhebbertje zei: Van coke niet dan ? Klik om te vergroten... Ik niet i.i.g"
"Ik heb pas 4F gebruikt in combinatie met XTC maar ik zou het niet meer doen, geloof me 4F is echt troep. Pak dan bijvoorbeeld alleen Gtje en wat SOS(coke), dat is snel uitgewerkt. Sowieso drugs als 4F of XTC ga ik echt niet meer doen, je krijgt er sowieso een dip van."