Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs wil je proberen in 2018

Welke drugs wil je proberen in 2018

34 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ayahuasca, Mescaline, 5-MeO-DMT en 2C-E staan allemaal wel hoog op mijn lijstje voor volgend jaar.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#2
Psychedelibee zei:
Ayahuasca, Mescaline, 5-MeO-DMT en 2C-E staan allemaal wel hoog op mijn lijstje voor volgend jaar.
Klik om te vergroten...

Ayahuasca en mescaline, helemaal vergeten in mijn lijstje, die staan ook op mijn wish list.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ga je ALD-52 binnenkort proberen Roze olifant? Hoop dat je dan wel een goede ervaring hebt in tegenstelling tot die LSD trip. Als het een goede trip wordt, is het waarschijnlijk zomaar 1 van je favorieten. :)
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mindless zei:
Ga je ALD-52 binnenkort proberen Roze olifant? Hoop dat je dan wel een goede ervaring hebt in tegenstelling tot die LSD trip. Als het een goede trip wordt, is het waarschijnlijk zomaar 1 van je favorieten. :)
Klik om te vergroten...

Ja! Ik heb het al een tijdje liggen, wacht op het moment dat ik me er mentaal sterk genoeg voor voel. Maar moet wel goedkomen, ik ga wat rustiger aan doen met de dosering deze keer. :) Ben benieuwd.
Y
YaizerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Psychedelibee zei:
Ayahuasca, Mescaline, 5-MeO-DMT en 2C-E staan allemaal wel hoog op mijn lijstje voor volgend jaar.
Klik om te vergroten...

Ik weet dus niet of ik 5-meo-dmt wil proberen, zelfde geldt voor 4-aco-dmt. Waarom weet ik niet, voorgevoel zegt: nah beter niet.

Ik heb wel zo'n beetje alles geprobeerd wat mij aantrekt. Er is niet een drug waarvan ik denk: nou daar zit ik nou op te wachten. Hoop eigenlijk dat er een geweldige nieuwe RC komt. Wie weet.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#6
4-aco zou ik niet zo tegenop zien, aangezien dat in je lichaam omgezet wordt in psilocine. Psilocybine wordt ook in psilocine omgezet alleen krijg je bij het eten van paddo's/truffels nog een stuk of wat meer psychoactieve stoffen binnen. Correct me if i'm wrong...

5-meo echter... Als ik dat zo lees is dat ofwel puur hemel of hel. De verhalen daarover, man man man... Herinneringen van mijn helse trip komen boven... En dan zo te lezen nog een stuk erger dan dat. Daar zou ik echt heel zeker over moeten zijn voordat ik dat zou proberen. Gelukkig is die drang om nieuwe dingen te proberen niet zo sterk meer, want een tijd geleden had ik zoiets zonder aarzelen gedaan.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#7
Deze hoop ik toch wel nog tegen te komen in 2018 alvoor de grote verantwoordelijkheden de pan uitvliegen.

- DMT
- LSD hogere dosis of ALD-52 beginnersdosis
- 6APB
N
NietingebruikLid
01-01-2024, 00:00
#8
Johnny Snow zei:
Lees mijn topic van daarstraks Crystal Meth 98% voor je eraan begint zou ik zeggen, het is, met zuiver ergo stevig spul, en zeker als je het rookt, de meest gestoorde, zalige, van de eerste keer zeer verslavende op alle vlakken meest over the top intense rush waar je zes uur lang voor op je tanden moet bijten omdat je gewoon te hard gaat en echt alles aan Crystal Meth is gewoon het uitdagen van onmiddellijk van alle drugs de grootste kans om op ieder mogelijk aspect van de kleinste dosis totaal het meest gruwelijke, je geestelijk vernielende en meest dodelijk drug is waarbij je zeker moet weten dat een mini kristalletje en slechts een enkel teugje al bijna je doet freaken, maar als je sterk bent van geest en je komt erdoor wel de meest intense euforie en energy rush die je een mega kick en dé meest zotte en intense drugervaring ooit kan geven, ook wel kunnen verdragen dat in eje een maand later nog altijd intens zal blijven verlangen naar het opnieuw te doen - als je het geluk hebt niet de vele behoort bij wie de drug verkeerd valt... En als dit spul verkeerd valt is het slechts zelden dat je er met de schrik, en toch verlangen naar meer vanaf komt, maar eerder zullen de gevolgen van slecht gaan crystal roken, als je het overleefd, ernstige gevolgen hebben... Het is een gok op leven en dood, je kan natuurlijk ook heel ongezond versneden spul halen, dat is veel zwakker en geeft niet het echte intense euforische en super energy rushende body and mind tot over de grens van het haalbare in je gezicht ontploffend een fractie na je eerste hit shit dit is too much effect... Enkel zuivere Meth is zo krachtig, kies voor Ice ipv Glass btw, bevat meer pseudo efedrine door beter productieproces en extractie en is ietsje meer eufoor en ietsje minder speedy dan Glass (Ice is wit, Glass doorzichtig, wit bevat het meeste van de actieve stof die je enorm zalig doet voelen). Grtz.
Klik om te vergroten...

Ik ben iemand die erg sterk in me schoenen Staat.
Heb veel drugs geprobeerd.
Ook drugs als speed en coke meerdere keren.
Nog steeds niet verslaafd.
En me broer weet echt goeie shit te regelen.
Niet van die neppe shit
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#9
DMT/Ayahuasca. kan nog een probleem worden want ik zie daar niet zo snel een sitter voor
Peyote, kan ook op de lange baan door klein catusje kopen en lang laten groeien.
LSD, wordt ook lastig want ik zit absoluut niet in dat circuit, of wellicht een gelijkwaardige research drug
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#10
De enige twee drugs die ik ooit nog wil proberen zijn Paddo's en LSD. Ik ben er alleen nog niet klaar voor. Wanneer ik er aan toe ben dat mijn bewustzijn als een "silly putty" uit elkaar wordt getrokken, dan zal ik het gaan doen. Maar nu nog niet.
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#11
SanneBanne zei:
6-APB een 2de kans, hogere dosis en zonder ongeduldige combi met MDMA :fearful::grimacing:
Klik om te vergroten...

Ik ben niet zo ervaren met drugs, zoveel heb ik in mijn leven niet gebruikt. Hoe dan ook, 6-apb heeft mij ooit een gevoel gebracht waarvan ik diep van binnen wist dat ik in de rest van mijn leven nooit meer ditzelfde gevoel zou kunnen ervaren. Ik verwacht niet om dit gevoel ooit nog te kunnen ervaren.

Maar het is oké, het is niet zo dat ik het jammer vind dat ik het ooit heb meegemaakt, eerder opgelucht nu ik weet waar mijn brein toe in staat is. Het feit dat ik dit heb KUNNEN ervaren, betekent dat ik ertoe in staat ben. Dat betekent dat mijn lichaam dit kan. Kom ik ooit nog op 1/10e van dit, ben ik al dankbaar genoeg.

Het heeft mijn blik op drugs enigszins veranderd. Allereerst de eerste keer harddrugs. Maar het heeft mij ook laten zien wat drugs met je bewustzijn kunnen doen. Hoe technisch gezien eenvoudig het is om een euforische high te krijgen die dichtbij perfectie staat. Dit was een soort van openbaring voor mij.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Yaizer zei:
Ik weet dus niet of ik 5-meo-dmt wil proberen, zelfde geldt voor 4-aco-dmt. Waarom weet ik niet, voorgevoel zegt: nah beter niet.
Klik om te vergroten...
5-MeO snap ik wel dat je dat niet zomaar wilt proberen. Het is dusdanig heftig dat je daar wel goed over moet nadenken.

4-AcO lijkt heel erg op psilo, dus dat is niet zo bizar heftig. Ik lees bij 4-AcO ook vaak dat het wat vriendelijker van aard is dan psilo.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#13
Johnny Snow zei:
Lees mijn topic van daarstraks Crystal Meth 98% voor je eraan begint zou ik zeggen, het is, met zuiver ergo stevig spul, en zeker als je het rookt, de meest gestoorde, zalige, van de eerste keer zeer verslavende op alle vlakken meest over the top intense rush waar je zes uur lang voor op je tanden moet bijten omdat je gewoon te hard gaat en echt alles aan Crystal Meth is gewoon het uitdagen van onmiddellijk van alle drugs de grootste kans om op ieder mogelijk aspect van de kleinste dosis totaal het meest gruwelijke, je geestelijk vernielende en meest dodelijk drug is waarbij je zeker moet weten dat een mini kristalletje en slechts een enkel teugje al bijna je doet freaken, maar als je sterk bent van geest en je komt erdoor wel de meest intense euforie en energy rush die je een mega kick en dé meest zotte en intense drugervaring ooit kan geven, ook wel kunnen verdragen dat in eje een maand later nog altijd intens zal blijven verlangen naar het opnieuw te doen - als je het geluk hebt niet de vele behoort bij wie de drug verkeerd valt... En als dit spul verkeerd valt is het slechts zelden dat je er met de schrik, en toch verlangen naar meer vanaf komt, maar eerder zullen de gevolgen van slecht gaan crystal roken, als je het overleefd, ernstige gevolgen hebben... Het is een gok op leven en dood, je kan natuurlijk ook heel ongezond versneden spul halen, dat is veel zwakker en geeft niet het echte intense euforische en super energy rushende body and mind tot over de grens van het haalbare in je gezicht ontploffend een fractie na je eerste hit shit dit is too much effect... Enkel zuivere Meth is zo krachtig, kies voor Ice ipv Glass btw, bevat meer pseudo efedrine door beter productieproces en extractie en is ietsje meer eufoor en ietsje minder speedy dan Glass (Ice is wit, Glass doorzichtig, wit bevat het meeste van de actieve stof die je enorm zalig doet voelen). Grtz.
Klik om te vergroten...
Volgens mij leef jij echt in een soort hyperbool van de echte wereld, waar alles zo'n heerlijk overdreven karikatuur is met een kern van waarheid. :grimacing:

OT:
Ik ben zelf nog wel heel nieuwsgierig naar PCP, mescaline, DOM en TMA-2. En in mindere mate ook nog steeds wel naar heroine en ayahuasca.

Mag ik ook een paar jaar langer doen over mijn lijstje? :tongueout:
c
chipmunkLid
01-01-2024, 00:00
#14
6APB, 2CB (fly) en misschien speed.

Met NYE nog eens xtc gedaan na lange tijd en toch weer moeten vaststellen dat dit niet mijn drugs is.
Slechts een uurtje lichte euforie, die dan langzaam overging in hoofdpijn.
Wel strakke kop en heel veel wc bezoekjes. Ondanks ik niet zo veel van de positieve effecten heb gevoeld, is de inslag toch een moment wat te veel geweest.
Heb slechts een kwartje geconsumeerd. (wel sterke pil)

Van de 3 keer dat ik heb gesnoept, heb ik slechts de eerste keer ervan kunnen genieten.
Tweede keer enorm slechtgegaan (is ook een (bad)-tripreport van).

Ik ga wel enorm goed op 4fmp, enkel de berichten over erge hoofdpijnen en EHBO opnames jagen me soms wat schrik aan.
Vandaar misschien eens speed of 6apb als alternatief proberen?

Maarja als ik dan zie hoe slecht ik me heb gevoeld op xtc, en van 4fmp helemaal geen hoofdpijn of iets van negatieve effecten ondervind, denk ik dat het toch ook zeer persoongesbonden is en dat we er allemaal anders op reageren..
Nog nooit zo een erge hoofdpijn mogen ervaren als toen ik slechtging op xtc vorige nye!
F
FudgieLid
01-01-2024, 00:00
#15
In 2018 wil ik graag truffels, 2CB en lachgas proberen. En misschien LSD, ligt in de buurt maar zie het als eerste trip niet zo zitten.
m
mick swaggerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik ben zelf een zeer ervaren gebruiker en heb bijna alles aleens gedaan wat ik graag doen wou. Dus proberen is een groot woord maar t meeste is een soort opfris cursus zeg maar

Maar stipt op 1 staat dan nog eens een MDA + MDMA combo. Heb pure M(83% zuiver) en pure MDA(getest zelfs op 80%!). Haha ben zelf aantal jaar opzoek geweest naar pure MDA, vandaar mijn enthousiasme!

Op nummer 2 weer eens lekker aan de sos, heb een druk bestaan en drugs als speed enzo duren me simpelweg te lang. Dus gebruik dan weleens sos!

Nummer 3 zal weer een keer ketamine worden, heerlijk goedje om de remmen eens los te laten!

Nummer 4 heb nog DMT lijkt me wel weer eens super om te gaan doen! Vroeger vaak gedaan, maar laatste tijd druk en ik ben iemand die alleen tripmiddelen gebruikt als alle omstandigheden perfect zijn en die omstandigheden zijn niet vaak perfect naar mijn idee:tongueout:.

Nummer 5 weer een meer een paar nakjes pep. Heb nog van die zieke shit getest op 70%, vind het weleens lekker om lekker met een biertje en dan gewoon 2 of 3 kleine sleutelpuntjes te nemen( nog enige kans op slaap en anders ben ik te verrot.)

2 weken terug heb ik de nummer 6 gedaan dus dat wordt pas over paar maandjes weer nadat nummer 1 afgerond is denk ik, nummer 6 is gewoon ff lekker thuis op de bank een tablet had van die philip pleins van die 5 hoekige pillen getest op 217mg. Haha ging als een trein, maar poeh die kater...

Nummer 7 zal weer eens een zegeltje zijn mocht ik er tegen aanlopen.

Nummer 8 misschien eens een spannende avond net de vrouw een aantal ML ghb doen...

Nummer 9, heb ik nog wat 4FA haha heerlijk om eens lekker strak mee op een feestje rond te scharrelen

Verdorie heb zelfs nog een nummer 10 kom ik nu achter en zal waarschijnlijk redelijk snel weer eens geplant worden, 1 van mijn all time favorieten, 2cb! Heerlijk!
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Psychedelibee zei:
Ayahuasca, Mescaline, 5-MeO-DMT en 2C-E staan allemaal wel hoog op mijn lijstje voor volgend jaar.
Klik om te vergroten...
San Pedro (mescaline) gaat er morgen van komen en Ayahuasca volgende week.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#18
Psychedelibee zei:
San Pedro (mescaline) gaat er morgen van komen en Ayahuasca volgende week.
Klik om te vergroten...
Hoe was San Pedro? :grinning:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mindless zei:
Hoe was San Pedro? :grinning:
Klik om te vergroten...
Was een magische ervaring! Ik voelde zoveel vreugde en liefde en mij totaal verbonden met de aarde. Ik had vrijwel geen visueels eigenlijk, maar dat schijnt gebruikelijk te zijn op San Pedro. Het had duidelijk een zeer empathische kant en was daardoor eigenlijk heel mild en gentle, ondanks dat ik best behoorlijk sterk onder invloed was. Tripreport volgt later voor meer details.
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#20
Psychedelibee zei:
Tripreport volgt later voor meer details.
Klik om te vergroten...

Top. Ik kijk er naar uit.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."