#1
Ayahuasca, Mescaline, 5-MeO-DMT en 2C-E staan allemaal wel hoog op mijn lijstje voor volgend jaar.
Ayahuasca, Mescaline, 5-MeO-DMT en 2C-E staan allemaal wel hoog op mijn lijstje voor volgend jaar.
Ga je ALD-52 binnenkort proberen Roze olifant? Hoop dat je dan wel een goede ervaring hebt in tegenstelling tot die LSD trip. Als het een goede trip wordt, is het waarschijnlijk zomaar 1 van je favorieten.![]()
Ayahuasca, Mescaline, 5-MeO-DMT en 2C-E staan allemaal wel hoog op mijn lijstje voor volgend jaar.
Lees mijn topic van daarstraks Crystal Meth 98% voor je eraan begint zou ik zeggen, het is, met zuiver ergo stevig spul, en zeker als je het rookt, de meest gestoorde, zalige, van de eerste keer zeer verslavende op alle vlakken meest over the top intense rush waar je zes uur lang voor op je tanden moet bijten omdat je gewoon te hard gaat en echt alles aan Crystal Meth is gewoon het uitdagen van onmiddellijk van alle drugs de grootste kans om op ieder mogelijk aspect van de kleinste dosis totaal het meest gruwelijke, je geestelijk vernielende en meest dodelijk drug is waarbij je zeker moet weten dat een mini kristalletje en slechts een enkel teugje al bijna je doet freaken, maar als je sterk bent van geest en je komt erdoor wel de meest intense euforie en energy rush die je een mega kick en dé meest zotte en intense drugervaring ooit kan geven, ook wel kunnen verdragen dat in eje een maand later nog altijd intens zal blijven verlangen naar het opnieuw te doen - als je het geluk hebt niet de vele behoort bij wie de drug verkeerd valt... En als dit spul verkeerd valt is het slechts zelden dat je er met de schrik, en toch verlangen naar meer vanaf komt, maar eerder zullen de gevolgen van slecht gaan crystal roken, als je het overleefd, ernstige gevolgen hebben... Het is een gok op leven en dood, je kan natuurlijk ook heel ongezond versneden spul halen, dat is veel zwakker en geeft niet het echte intense euforische en super energy rushende body and mind tot over de grens van het haalbare in je gezicht ontploffend een fractie na je eerste hit shit dit is too much effect... Enkel zuivere Meth is zo krachtig, kies voor Ice ipv Glass btw, bevat meer pseudo efedrine door beter productieproces en extractie en is ietsje meer eufoor en ietsje minder speedy dan Glass (Ice is wit, Glass doorzichtig, wit bevat het meeste van de actieve stof die je enorm zalig doet voelen). Grtz.
6-APB een 2de kans, hogere dosis en zonder ongeduldige combi met MDMA![]()
5-MeO snap ik wel dat je dat niet zomaar wilt proberen. Het is dusdanig heftig dat je daar wel goed over moet nadenken.Ik weet dus niet of ik 5-meo-dmt wil proberen, zelfde geldt voor 4-aco-dmt. Waarom weet ik niet, voorgevoel zegt: nah beter niet.
Volgens mij leef jij echt in een soort hyperbool van de echte wereld, waar alles zo'n heerlijk overdreven karikatuur is met een kern van waarheid.Lees mijn topic van daarstraks Crystal Meth 98% voor je eraan begint zou ik zeggen, het is, met zuiver ergo stevig spul, en zeker als je het rookt, de meest gestoorde, zalige, van de eerste keer zeer verslavende op alle vlakken meest over the top intense rush waar je zes uur lang voor op je tanden moet bijten omdat je gewoon te hard gaat en echt alles aan Crystal Meth is gewoon het uitdagen van onmiddellijk van alle drugs de grootste kans om op ieder mogelijk aspect van de kleinste dosis totaal het meest gruwelijke, je geestelijk vernielende en meest dodelijk drug is waarbij je zeker moet weten dat een mini kristalletje en slechts een enkel teugje al bijna je doet freaken, maar als je sterk bent van geest en je komt erdoor wel de meest intense euforie en energy rush die je een mega kick en dé meest zotte en intense drugervaring ooit kan geven, ook wel kunnen verdragen dat in eje een maand later nog altijd intens zal blijven verlangen naar het opnieuw te doen - als je het geluk hebt niet de vele behoort bij wie de drug verkeerd valt... En als dit spul verkeerd valt is het slechts zelden dat je er met de schrik, en toch verlangen naar meer vanaf komt, maar eerder zullen de gevolgen van slecht gaan crystal roken, als je het overleefd, ernstige gevolgen hebben... Het is een gok op leven en dood, je kan natuurlijk ook heel ongezond versneden spul halen, dat is veel zwakker en geeft niet het echte intense euforische en super energy rushende body and mind tot over de grens van het haalbare in je gezicht ontploffend een fractie na je eerste hit shit dit is too much effect... Enkel zuivere Meth is zo krachtig, kies voor Ice ipv Glass btw, bevat meer pseudo efedrine door beter productieproces en extractie en is ietsje meer eufoor en ietsje minder speedy dan Glass (Ice is wit, Glass doorzichtig, wit bevat het meeste van de actieve stof die je enorm zalig doet voelen). Grtz.
San Pedro (mescaline) gaat er morgen van komen en Ayahuasca volgende week.Ayahuasca, Mescaline, 5-MeO-DMT en 2C-E staan allemaal wel hoog op mijn lijstje voor volgend jaar.
Hoe was San Pedro?San Pedro (mescaline) gaat er morgen van komen en Ayahuasca volgende week.
Was een magische ervaring! Ik voelde zoveel vreugde en liefde en mij totaal verbonden met de aarde. Ik had vrijwel geen visueels eigenlijk, maar dat schijnt gebruikelijk te zijn op San Pedro. Het had duidelijk een zeer empathische kant en was daardoor eigenlijk heel mild en gentle, ondanks dat ik best behoorlijk sterk onder invloed was. Tripreport volgt later voor meer details.Hoe was San Pedro?![]()
Tripreport volgt later voor meer details.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."