Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs wil je proberen in 2018

Welke drugs wil je proberen in 2018

34 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
c
chipmunkLid
01-01-2024, 00:00
#1
6APB, 2CB (fly) en misschien speed.

Met NYE nog eens xtc gedaan na lange tijd en toch weer moeten vaststellen dat dit niet mijn drugs is.
Slechts een uurtje lichte euforie, die dan langzaam overging in hoofdpijn.
Wel strakke kop en heel veel wc bezoekjes. Ondanks ik niet zo veel van de positieve effecten heb gevoeld, is de inslag toch een moment wat te veel geweest.
Heb slechts een kwartje geconsumeerd. (wel sterke pil)

Van de 3 keer dat ik heb gesnoept, heb ik slechts de eerste keer ervan kunnen genieten.
Tweede keer enorm slechtgegaan (is ook een (bad)-tripreport van).

Ik ga wel enorm goed op 4fmp, enkel de berichten over erge hoofdpijnen en EHBO opnames jagen me soms wat schrik aan.
Vandaar misschien eens speed of 6apb als alternatief proberen?

Maarja als ik dan zie hoe slecht ik me heb gevoeld op xtc, en van 4fmp helemaal geen hoofdpijn of iets van negatieve effecten ondervind, denk ik dat het toch ook zeer persoongesbonden is en dat we er allemaal anders op reageren..
Nog nooit zo een erge hoofdpijn mogen ervaren als toen ik slechtging op xtc vorige nye!
F
FudgieLid
01-01-2024, 00:00
#2
In 2018 wil ik graag truffels, 2CB en lachgas proberen. En misschien LSD, ligt in de buurt maar zie het als eerste trip niet zo zitten.
m
mick swaggerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ben zelf een zeer ervaren gebruiker en heb bijna alles aleens gedaan wat ik graag doen wou. Dus proberen is een groot woord maar t meeste is een soort opfris cursus zeg maar

Maar stipt op 1 staat dan nog eens een MDA + MDMA combo. Heb pure M(83% zuiver) en pure MDA(getest zelfs op 80%!). Haha ben zelf aantal jaar opzoek geweest naar pure MDA, vandaar mijn enthousiasme!

Op nummer 2 weer eens lekker aan de sos, heb een druk bestaan en drugs als speed enzo duren me simpelweg te lang. Dus gebruik dan weleens sos!

Nummer 3 zal weer een keer ketamine worden, heerlijk goedje om de remmen eens los te laten!

Nummer 4 heb nog DMT lijkt me wel weer eens super om te gaan doen! Vroeger vaak gedaan, maar laatste tijd druk en ik ben iemand die alleen tripmiddelen gebruikt als alle omstandigheden perfect zijn en die omstandigheden zijn niet vaak perfect naar mijn idee:tongueout:.

Nummer 5 weer een meer een paar nakjes pep. Heb nog van die zieke shit getest op 70%, vind het weleens lekker om lekker met een biertje en dan gewoon 2 of 3 kleine sleutelpuntjes te nemen( nog enige kans op slaap en anders ben ik te verrot.)

2 weken terug heb ik de nummer 6 gedaan dus dat wordt pas over paar maandjes weer nadat nummer 1 afgerond is denk ik, nummer 6 is gewoon ff lekker thuis op de bank een tablet had van die philip pleins van die 5 hoekige pillen getest op 217mg. Haha ging als een trein, maar poeh die kater...

Nummer 7 zal weer eens een zegeltje zijn mocht ik er tegen aanlopen.

Nummer 8 misschien eens een spannende avond net de vrouw een aantal ML ghb doen...

Nummer 9, heb ik nog wat 4FA haha heerlijk om eens lekker strak mee op een feestje rond te scharrelen

Verdorie heb zelfs nog een nummer 10 kom ik nu achter en zal waarschijnlijk redelijk snel weer eens geplant worden, 1 van mijn all time favorieten, 2cb! Heerlijk!
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Psychedelibee zei:
Ayahuasca, Mescaline, 5-MeO-DMT en 2C-E staan allemaal wel hoog op mijn lijstje voor volgend jaar.
Klik om te vergroten...
San Pedro (mescaline) gaat er morgen van komen en Ayahuasca volgende week.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#5
Psychedelibee zei:
San Pedro (mescaline) gaat er morgen van komen en Ayahuasca volgende week.
Klik om te vergroten...
Hoe was San Pedro? :grinning:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mindless zei:
Hoe was San Pedro? :grinning:
Klik om te vergroten...
Was een magische ervaring! Ik voelde zoveel vreugde en liefde en mij totaal verbonden met de aarde. Ik had vrijwel geen visueels eigenlijk, maar dat schijnt gebruikelijk te zijn op San Pedro. Het had duidelijk een zeer empathische kant en was daardoor eigenlijk heel mild en gentle, ondanks dat ik best behoorlijk sterk onder invloed was. Tripreport volgt later voor meer details.
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#7
Psychedelibee zei:
Tripreport volgt later voor meer details.
Klik om te vergroten...

Top. Ik kijk er naar uit.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zeer zeer benieuwd Bee!

Super dat je zo'n goeie ervaring had! ^_^^_^ Leek dat empathische dan ook wat op mdma (maar dan natuurlijker)?

Nou dus bijna ayahuasca toch?
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#9
Haha ja dat diep ademen tot in de onderbuik. :hearteyes:

Morgen al? Nice!

Dat zit er wel in dat ayahuasca je wat meer uitdaging zal geven ja. Maar daar zijn we dan ook psychonauten voor. :wink:

Veel plezier in ieder geval!
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mindless zei:
Leek dat empathische dan ook wat op mdma (maar dan natuurlijker)?
Klik om te vergroten...
Ja daar leek het wel een beetje op ja, maar dan veel natuurlijker inderdaad. Net zoals ik soms met MDMA heb, had ik hier ook echt dat zware ademenen van genot bij haha.

Mindless zei:
Nou dus bijna ayahuasca toch
Klik om te vergroten...
Morgen is het zover, dan ben ik een week helemaal uit de lucht om me op Aya te focussen. Het zal wellicht een stuk minder prettig zijn als San Pedro, maar kijk er enorm naar uit.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mindless zei:
Dat zit er wel in dat ayahuasca je wat meer uitdaging zal geven ja. Maar daar zijn we dan ook psychonauten voor. :wink:
Klik om te vergroten...
Ja precies! Ik weet ook nog niet zo goed wat ik nou van de San Pedro geleerd heb eigenlijk, behalve dat ik meer de natuur in moet en meer door liefde moet laten leiden. Maarja dat wist ik eigenlijk wel al, alhoewel de bevestiging nooit kwaad kan natuurlijk.
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik begrijp dat met san pedro dus eigenlijk mescaline wordt bedoeld?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
BasvanHoven zei:
Ik begrijp dat met san pedro dus eigenlijk mescaline wordt bedoeld?
Klik om te vergroten...
Er zit mescaline in ja. Maar hoorde van de facilitator dat San Pedro, peyote en pure mescaline toch allemaal wel weer redelijk anders zijn.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#14
Psychedelibee zei:
Ja precies! Ik weet ook nog niet zo goed wat ik nou van de San Pedro geleerd heb eigenlijk, behalve dat ik meer de natuur in moet en meer door liefde moet laten leiden. Maarja dat wist ik eigenlijk wel al, alhoewel de bevestiging nooit kwaad kan natuurlijk.
Klik om te vergroten...
Het is eigenlijk altijd dezelfde les. :wink:

Verpakt in oneindig variërende vormen. :)
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mindless zei:
Het is eigenlijk altijd dezelfde les. :wink:

Verpakt in oneindig variërende vormen. :)
Klik om te vergroten...
Ja dat is ook zo.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."