#1
6APB, 2CB (fly) en misschien speed.
Met NYE nog eens xtc gedaan na lange tijd en toch weer moeten vaststellen dat dit niet mijn drugs is.
Slechts een uurtje lichte euforie, die dan langzaam overging in hoofdpijn.
Wel strakke kop en heel veel wc bezoekjes. Ondanks ik niet zo veel van de positieve effecten heb gevoeld, is de inslag toch een moment wat te veel geweest.
Heb slechts een kwartje geconsumeerd. (wel sterke pil)
Van de 3 keer dat ik heb gesnoept, heb ik slechts de eerste keer ervan kunnen genieten.
Tweede keer enorm slechtgegaan (is ook een (bad)-tripreport van).
Ik ga wel enorm goed op 4fmp, enkel de berichten over erge hoofdpijnen en EHBO opnames jagen me soms wat schrik aan.
Vandaar misschien eens speed of 6apb als alternatief proberen?
Maarja als ik dan zie hoe slecht ik me heb gevoeld op xtc, en van 4fmp helemaal geen hoofdpijn of iets van negatieve effecten ondervind, denk ik dat het toch ook zeer persoongesbonden is en dat we er allemaal anders op reageren..
Nog nooit zo een erge hoofdpijn mogen ervaren als toen ik slechtging op xtc vorige nye!
Met NYE nog eens xtc gedaan na lange tijd en toch weer moeten vaststellen dat dit niet mijn drugs is.
Slechts een uurtje lichte euforie, die dan langzaam overging in hoofdpijn.
Wel strakke kop en heel veel wc bezoekjes. Ondanks ik niet zo veel van de positieve effecten heb gevoeld, is de inslag toch een moment wat te veel geweest.
Heb slechts een kwartje geconsumeerd. (wel sterke pil)
Van de 3 keer dat ik heb gesnoept, heb ik slechts de eerste keer ervan kunnen genieten.
Tweede keer enorm slechtgegaan (is ook een (bad)-tripreport van).
Ik ga wel enorm goed op 4fmp, enkel de berichten over erge hoofdpijnen en EHBO opnames jagen me soms wat schrik aan.
Vandaar misschien eens speed of 6apb als alternatief proberen?
Maarja als ik dan zie hoe slecht ik me heb gevoeld op xtc, en van 4fmp helemaal geen hoofdpijn of iets van negatieve effecten ondervind, denk ik dat het toch ook zeer persoongesbonden is en dat we er allemaal anders op reageren..
Nog nooit zo een erge hoofdpijn mogen ervaren als toen ik slechtging op xtc vorige nye!