Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCoke of speed op werk

Coke of speed op werk

28 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
L
LangspeelplaatLid
01-01-2024, 00:00
#1
http://[IMG]http://i65.tinypic.com/2w5t4dv.jpg
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#2
hallo
Ik heb meerdere drugs gebruikt
En wou even met de volgende stap dus de coke of de speed proberen wou er eerst even mee wachten maar dit is een noodgeval
Morgen gaat het fucking druk worden op me werk in verband met Amsterdam Dance Event
Heb er echt geen zin in zo druk al die mensen
Dus Dacht is het handig als ik op de wc ff een snuifje neem zodra het druk begint te worden?
En is het echt opvallend of niet echt alleen als de gene er speciaal op gaat letten?

Mvg
D
DoffertLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zou het niet adviseren, omdat dit ook 'de' manier is om sneller verslaafd te worden voor de 'common people'.

Indien u het toch gaat proberen raad ik aan om het bij kleine dosissen te houden en nadien altijd uw neus controleren op eventuele resten van het 'snuifproces'.

Verder zal de coke of speed uw irritatie-niveau van al deze mensen niet doen dalen, maar eerder doen verhogen. Ik raad u daarom aan om het bij een flinke slok koffie te houden.
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je moet het uiteraard zelf weten maar echt, ik raad het vreselijk af. Zodra je drugs gaat gebruiken als hulpmiddel ben je zo verslaafd. Ik doe het bewust niet (voor het huis schoonmaken, als ik moe ben en iets moet doen, als ik me moet concentreren op iets en dat niet goed lukt). Ik wil niet weten hoe makkelijk lastige of irritante dingen gaan als ik speed op heb. Ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat ik dan binnen de kortste keren een dagelijks gebruiker zal zijn, want iedere keer erna als ik het zwaar heb, weet ik hoe makkelijk het was onder invloed van wat speed en "kan" (lees: wil) ik vast niet meer zonder.
Ik denk dat dit voor vele mensen zal gelden.

Niet doen.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik zou je drugsgebruik 100% gescheiden houden van je werk. Naast dat het gewoon principieel niet oké is om onder invloed op je werk te verschijnen moet je dat ook voor jezelf niet willen. Je grenzen zijn dan heel snel verlegd en je zet de poort tot beginnende verslaving wagenwijd open, zoals hierboven al uitgebreid wordt uitgelegd.

Als je voor het eerst speed/coke gebruikt weet je bovendien niet hoe je erop reageert en welke dosis voor jou gepast is. Dus of het gaat opvallen kunnen wij je niet vertellen, maar ik acht de kans groter van wel dan van niet. En ga dat dan maar eens uitleggen aan je baas.

Echt niet doen hoor Yolo. Dubbele espresso's doen de job ook wel. :wink:
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik val in herhaling als ik ga zeggen wat ik erover denk.

Maar toen ik eenmaal de stap had gemaakt om drugs te gaan gebruiken op m'n werk ben ik binnen enkele weken een dagelijkse gebruiker geworden. Ook ik gebruikte het om de drukte beter aan te kunnen en minder onzeker te zijn.

Je gebruikt nu niet voor de plezier maar meer als hulpmiddel, dan ben je naar mijn idee al verkeerd bezig. Drink 'n redbulltje extra in plaats van naar speed of cocaine te grijpen!
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Eigenlijk is alles wel gezegd hierboven, dus zal het niet allemaal gaan herhalen.

Maar de eerste keer meteen op werk willen doen... Really? Als je zeker wilt weten dat je op korte termijn een verslaving naast het blowen erbij hebt dan is dat de manier...
B
BasvanHovenLid
01-01-2024, 00:00
#8
Yolo2000 zei:
hallo
Ik heb meerdere drugs gebruikt
En wou even met de volgende stap dus de coke of de speed proberen wou er eerst even mee wachten maar dit is een noodgeval
Morgen gaat het fucking druk worden op me werk in verband met Amsterdam Dance Event
Heb er echt geen zin in zo druk al die mensen
Dus Dacht is het handig als ik op de wc ff een snuifje neem zodra het druk begint te worden?
En is het echt opvallend of niet echt alleen als de gene er speciaal op gaat letten?

Mvg
Klik om te vergroten...

Ik heb zelf een keer speed gebruikt op school. Het is geen aanrader vind ik. Mensen zullen het hoogstwaarschijnlijk wel gaan zien, hoe erg je het ook verbergt. Daarbij zullen de positieve effecten van de drugs afnemen in een gestresste setting, een setting waar je teveel bezig bent met of anderen het kunnen zien. En er is natuurlijk de kans op verslaving. Ik heb die mindset ook wel eens, dat ik denk misschien is een lijntje speed in deze situatie wel bevordelijk.

Ik denk dat ik begrijp waaròm je het zou willen doen, maar kan het dus zeker niet aanraden.
b
black_vainelLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik gebruik af en toe wel is op werk vaak als we moeten overwerken. ik doe dan ong 3 punten in me koffie sochtens werkt langer en ben meer geconcentreert gevoel is ook op langertermijn het zelfde niet die drang om bij te nemen. moet alleen niet tevaak doen door de caffaine kreeg ik zware hartkloppinge. maar werkt wel idiaal voor op werk
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik denk ook dat wanneer je hier eenmaal mee begint, een 'Dombo-effect' krijgt, iedereen die als kind Disney-films heeft gekeken kan zich vast nog wel herinneren dat het olifantje vertrouwen kreeg in zijn eigen vliegskills door een 'magische' veer vast te houden, en vervolgens in paniek raakte toen die veer kwijt was.

Het is beter om een situatie te voorkomen waarin je moeilijke situaties (op het werk) alleen nog maar de baas denkt te kunnen met behulp van drugs. Alles wat in je zit, zit er ook al zonder die middelen, alleen kost het soms een stuk meer moeite.
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Oke niet doen dus
Het is dat me baas niet wilt dat we teveel koffie drinken hij zegt altijd dat we moeten lijden en als je koffie drinkt je minder snel moe wordt en beter kan werken
En dacht speed of coke helpt wel beter bij werken wat ik gehoord heb
Maar doe het dan gewoon een keer met vrienden als ik vrij ben in het weekend ofzo
En @Psychedelibee verslaving naast blowen?
Heb geen wiet/hasj verslaving doe het wel meerdere keer per week maar ook niet elke dag gewoon wanneer ik er zin in hebt heb vaak gehad dat ik even paar weken niks gerookt heb geen probleem mee

~ Ray ~
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Yolo2000 zei:
En @Psychedelibee verslaving naast blowen?
Heb geen wiet/hasj verslaving doe het wel meerdere keer per week maar ook niet elke dag gewoon wanneer ik er zin in hebt heb vaak gehad dat ik even paar weken niks gerookt heb geen probleem mee
Klik om te vergroten...
Ik volg je niet meer op de voet, maar dacht me te herinneren dat je dagelijks blowde toen je hier nieuw binnen kwam. Maar beter hoor als dat niet zo is.

Yolo2000 zei:
Het is dat me baas niet wilt dat we teveel koffie drinken hij zegt altijd dat we moeten lijden en als je koffie drinkt je minder snel moe wordt en beter kan werken
Klik om te vergroten...
Huh wat? Je baas vind dat je van koffie beter werkt en hij wilt dat jullie dus minder goed werken? Wat is dat nou weer voor raars. En alsof je baas iets te zeggen heeft over hoeveel koffie jij drinkt. Koffie is gewoon een legale drug en consumptie dus daar heeft je baas niks over te zeggen.
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Psychedelibee zei:
Ik volg je niet meer op de voet, maar dacht me te herinneren dat je dagelijks blowde toen je hier nieuw binnen kwam. Maar beter hoor als dat niet zo is.
Klik om te vergroten...

Ja ben ray weet je nog Yolo is nog op vakantie ja ik weet het moet een account maken maar was een beetje lui:lolol::lolol::lolol:
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Psychedelibee zei:
Huh wat? Je baas vind dat je van koffie beter werkt en hij wilt dat jullie dus minder goed werken? Wat is dat nou weer voor raars. En alsof je baas iets te zeggen heeft over hoeveel koffie jij drinkt. Koffie is gewoon een legale drug en consumptie dus daar heeft je baas niks over te zeggen
Klik om te vergroten...

Het is zijn koffie vandaar mogen we maar 1 koffie weet ook niet wat hij in ze kop heefd
Hij zegt altijd jullie moeten lijden en als je koffie drinkt wordt je minder snel moe
Dus verder moet je het op eigen kracht doen
Anders pech gehad
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#15
Whahaha. Lekkere standpunten houdt jouw baas erop na, 'jullie moeten lijden en moe worden, dus jullie mogen maar één koffie want anders is jullie lijden niet groot genoeg.' :')
Ik denk dat ik dan al helemaal liever niet de mening van je baas over coke/speed op het werk weet. :smiley: Of heeft-ie daar stiekem ook een eigen voorraadje van in z'n laatje liggen?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#16
:astonished:Doe maar lekker niet he.. Op je werk..
En voor de 1e keer iets nieuws al zeker niet.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Yolo2000 zei:
Ja ben ray weet je nog Yolo is nog op vakantie ja ik weet het moet een account maken maar was een beetje lui:lolol::lolol::lolol:
Klik om te vergroten...
Jij bent Ray en Yolo is zeker Anita? Je bent wel weer lekker aan het trollen he?
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#18
:lolol:

Die baas van je is een flinke sadist Ray/Yolo... Zelfs al werken jullie beter met koffie, hij prefereert alsnog dat jullie minder goed werken en dan lijden.

Waarom geloof ik daar nou helemaal niets van...
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Roze olifant zei:
Whahaha. Lekkere standpunten houdt jouw baas erop na, 'jullie moeten lijden en moe worden, dus jullie mogen maar één koffie want anders is jullie lijden niet groot genoeg.' :')
Ik denk dat ik dan al helemaal liever niet de mening van je baas over coke/speed op het werk weet. :smiley: Of heeft-ie daar stiekem ook een eigen voorraadje van in z'n laatje liggen?
Klik om te vergroten...

Hah
Hij is elke dag onder invloed van coke
Soms komt hij helemaal druk naar mij toe dan zeg ik weer 1 koffie te veel maar hij weet dondersgoed wat ik bedoel
De andere baas ze partner heefd hem zelfs gepakt met een vooraad coke in de kast
Maar als wij onder invloed werken hebben wij een probleem we mogen niet eens 2 koffies drinken
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Psychedelibee zei:
Jij bent Ray en Yolo is zeker Anita? Je bent wel weer lekker aan het trollen he?
Klik om te vergroten...

Laat maar wat jij wilt
Wat ik in een ander topic al zei
Yolo is op vakantie ik ray neem het even over
Hij is bijna terug

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."