#1
http://[IMG]http://i65.tinypic.com/2w5t4dv.jpg
hallo
Ik heb meerdere drugs gebruikt
En wou even met de volgende stap dus de coke of de speed proberen wou er eerst even mee wachten maar dit is een noodgeval
Morgen gaat het fucking druk worden op me werk in verband met Amsterdam Dance Event
Heb er echt geen zin in zo druk al die mensen
Dus Dacht is het handig als ik op de wc ff een snuifje neem zodra het druk begint te worden?
En is het echt opvallend of niet echt alleen als de gene er speciaal op gaat letten?
Mvg
Ik volg je niet meer op de voet, maar dacht me te herinneren dat je dagelijks blowde toen je hier nieuw binnen kwam. Maar beter hoor als dat niet zo is.En @Psychedelibee verslaving naast blowen?
Heb geen wiet/hasj verslaving doe het wel meerdere keer per week maar ook niet elke dag gewoon wanneer ik er zin in hebt heb vaak gehad dat ik even paar weken niks gerookt heb geen probleem mee
Huh wat? Je baas vind dat je van koffie beter werkt en hij wilt dat jullie dus minder goed werken? Wat is dat nou weer voor raars. En alsof je baas iets te zeggen heeft over hoeveel koffie jij drinkt. Koffie is gewoon een legale drug en consumptie dus daar heeft je baas niks over te zeggen.Het is dat me baas niet wilt dat we teveel koffie drinken hij zegt altijd dat we moeten lijden en als je koffie drinkt je minder snel moe wordt en beter kan werken
Ik volg je niet meer op de voet, maar dacht me te herinneren dat je dagelijks blowde toen je hier nieuw binnen kwam. Maar beter hoor als dat niet zo is.
Huh wat? Je baas vind dat je van koffie beter werkt en hij wilt dat jullie dus minder goed werken? Wat is dat nou weer voor raars. En alsof je baas iets te zeggen heeft over hoeveel koffie jij drinkt. Koffie is gewoon een legale drug en consumptie dus daar heeft je baas niks over te zeggen
Jij bent Ray en Yolo is zeker Anita? Je bent wel weer lekker aan het trollen he?Ja ben ray weet je nog Yolo is nog op vakantie ja ik weet het moet een account maken maar was een beetje lui![]()
Whahaha. Lekkere standpunten houdt jouw baas erop na, 'jullie moeten lijden en moe worden, dus jullie mogen maar één koffie want anders is jullie lijden niet groot genoeg.' :')
Ik denk dat ik dan al helemaal liever niet de mening van je baas over coke/speed op het werk weet.Of heeft-ie daar stiekem ook een eigen voorraadje van in z'n laatje liggen?
Jij bent Ray en Yolo is zeker Anita? Je bent wel weer lekker aan het trollen he?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."