Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCoke of speed op werk

Coke of speed op werk

28 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Mindless zei:
:lolol:

Die baas van je is een flinke sadist Ray/Yolo... Zelfs al werken jullie beter met koffie, hij prefereert alsnog dat jullie minder goed werken en dan lijden.

Waarom geloof ik daar nou helemaal niets van...
Klik om te vergroten...

Ja ik weet ook niet waaror wat hij in ze hoofd heefd geen hersen tenminste

Als we 2 koffie drinken begint hij te schreeuwen als een gek en zegt je moet lijden godverdomme wat denk je wel met je 2 koffies ik wil je zien lijden godverdomme luister je wel? Als ik je nog 1 x vandaag bij die koffiemachine zie ben je de lul
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Yolo2000 zei:
Ja ik weet ook niet waaror wat hij in ze hoofd heefd geen hersen tenminste

Als we 2 koffie drinken begint hij te schreeuwen als een gek en zegt je moet lijden godverdomme wat denk je wel met je 2 koffies ik wil je zien lijden godverdomme luister je wel? Als ik je nog 1 x vandaag bij die koffiemachine zie ben je de lul
Klik om te vergroten...
Lekker een andere baan zoeken. Daar wil je toch niet werken? Als mijn baas me zo zou uitschelden schijt ik op zijn bureau en loop zo de deur uit..
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#3
Yolo2000 zei:
Ja ik weet ook niet waaror wat hij in ze hoofd heefd geen hersen tenminste

Als we 2 koffie drinken begint hij te schreeuwen als een gek en zegt je moet lijden godverdomme wat denk je wel met je 2 koffies ik wil je zien lijden godverdomme luister je wel? Als ik je nog 1 x vandaag bij die koffiemachine zie ben je de lul
Klik om te vergroten...

Is dit serieus..?

Zo ja dan had ik allang weg gegaan, en duidelijk laten weten in dat ik me niet zo zou laten behandelen. Wat denkt hij wel niet, hij is 'n werkgever maar meer ook niet.
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#4
De Dunne zei:
Lekker een andere baan zoeken. Daar wil je toch niet werken? Als mijn baas me zo zou uitschelden schijt ik op zijn bureau en loop zo de deur uit..
Klik om te vergroten...
Ja volgende maand ben ik weg daar dan verloopt me contract
Maar tot die tijd pfff
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Raver zei:
Is dit serieus..?

Zo ja dan had ik allang weg gegaan, en duidelijk laten weten in dat ik me niet zo zou laten behandelen. Wat denkt hij wel niet, hij is 'n werkgever maar meer ook niet.
Klik om te vergroten...
Jep serieus nog 1 maand te gaan en ben weg dan verloopt me contract
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#6
Yolo2000 zei:
Hah
Hij is elke dag onder invloed van coke
Soms komt hij helemaal druk naar mij toe dan zeg ik weer 1 koffie te veel maar hij weet dondersgoed wat ik bedoel
De andere baas ze partner heefd hem zelfs gepakt met een vooraad coke in de kast
Maar als wij onder invloed werken hebben wij een probleem we mogen niet eens 2 koffies drinken
Klik om te vergroten...

Yolo2000 zei:
Ja ik weet ook niet waaror wat hij in ze hoofd heefd geen hersen tenminste

Als we 2 koffie drinken begint hij te schreeuwen als een gek en zegt je moet lijden godverdomme wat denk je wel met je 2 koffies ik wil je zien lijden godverdomme luister je wel? Als ik je nog 1 x vandaag bij die koffiemachine zie ben je de lul
Klik om te vergroten...



Lol.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Yolo2000 zei:
Laat maar wat jij wilt
Wat ik in een ander topic al zei
Yolo is op vakantie ik ray neem het even over
Hij is bijna terug
Klik om te vergroten...
Ik heb dat nergens voorbij zien komen. Maar als jij hier als Ray wilt posten moet je natuurlijk gewoon even een eigen account aanmaken. Lekker vaag zo. Dit, plus de rare verhalen over je baas komen dan nogal als trollen over...

Ik geloof er eigenlijk nog steeds niks van, maar als het echt waar is zou ik allang weg gegaan zijn bij zo'n rare baas. Hij heeft het recht helemaal niet om je koffie te ontzeggen... Of zo tegen je tekeer te gaan.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik denk dat het stiekem misschien toch yolo is..
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#9
black_vainel zei:
ik gebruik af en toe wel is op werk vaak als we moeten overwerken. ik doe dan ong 3 punten in me koffie sochtens werkt langer en ben meer geconcentreert gevoel is ook op langertermijn het zelfde niet die drang om bij te nemen. moet alleen niet tevaak doen door de caffaine kreeg ik zware hartkloppinge. maar werkt wel idiaal voor op werk
Klik om te vergroten...

Als je je speed wast met aceton is de cafeïne er uit. Dan zal je maar 1 punt of zo nodig hebben in je koffie, omdat de speed nu zuiverder is. (Geen cafeïne er in dus Meer echte speed in 1 zelfde puntje).
Niet dat ik nu speed gebruik op werk wil stimuleren hoor. Heel zeker niet!

https://drugsforum.nl/threads/speed-wassen-met-aceton.61955/

Zie link hierboven.

:wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."