#1
Die baas van je is een flinke sadist Ray/Yolo... Zelfs al werken jullie beter met koffie, hij prefereert alsnog dat jullie minder goed werken en dan lijden.
Waarom geloof ik daar nou helemaal niets van...
Ja ik weet ook niet waaror wat hij in ze hoofd heefd geen hersen tenminste
Als we 2 koffie drinken begint hij te schreeuwen als een gek en zegt je moet lijden godverdomme wat denk je wel met je 2 koffies ik wil je zien lijden godverdomme luister je wel? Als ik je nog 1 x vandaag bij die koffiemachine zie ben je de lul