Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik gebruik af en toe wel is op werk vaak als we moeten overwerken. ik doe dan ong 3 punten in me koffie sochtens werkt langer en ben meer geconcentreert gevoel is ook op langertermijn het zelfde niet die drang om bij te nemen. moet alleen niet tevaak doen door de caffaine kreeg ik zware hartkloppinge. maar werkt wel idiaal voor op werk"