Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSnoep en ziekzijn.

Snoep en ziekzijn.

21 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als je je niet lekker voelt voordat je gaat nemen, voel je je alleen maar verroter/zieker, als het uitwerkt. Pep zou wel kunnen. Als je iemand ziet lopen met een opblaaspop dan ben ik dat. :grin:
G
GroteDoppeLid
01-01-2024, 00:00
#2
MDMAZING zei:
Als je je niet lekker voelt voordat je gaat nemen, voel je je alleen maar verroter/zieker, als het uitwerkt. Pep zou wel kunnen. Als je iemand ziet lopen met een opblaaspop dan ben ik dat. :grin:
Klik om te vergroten...

Een sekspop?
Wahaha als je mij ziet lopen dan heb ik de meest gekke wauze outfit aan :wink:
G
GroteDoppeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Kleine kans dat ik je zie :( ik hou wel van gekkies !!! Meeten wahahah? @MDMAZING
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mima zei:
Een sekspop?
Wahaha als je mij ziet lopen dan heb ik de meest gekke wauze outfit aan :wink:
Klik om te vergroten...
hahahahaha yess
P
PollewopLid
01-01-2024, 00:00
#5
Denk dat het wel mee valt, tijdens gebruik zal je waarschijnlijk nergens last van hebben. Ik was ooit grieperig en verkouden, tjopte een XTC en was klachtenvrij. Maarja, die week erna he?! Das zo K** Alsof je zieker dan ziek bent, lappenpop, kort lontje bluuuuh!!
A
AurazLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik sluit me bij Bas aan.
Daarnaast ken jij je eigen lichaam beter als geen ander, rust goed uit deze dagen en laat dat 'ik voel me niet zo lekker gevoel' over je heen komen. Al ben je er tegen vrijdag nog niet van af, so be it.. desnoods doe je het wat rustiger aan en begin je met een evt lage dosering als jij denkt dat je het aan kunt. Dit klinkt misschien een beetje gek, maar eventuele overcompensatie vandaag en morgen mbt je rust nemen, vitamientjes etc... geeft je daar misschien juist dat gevoel dat je er weer even tegenaan kan omdat je dan de afgelopen dagen zo extra gezond heb gedaan. Dat wilde voor mij eens werken.

Nogmaals, voldoende vitamientjes, fruit, groene thee, 5htp, zoute dropjes, soepje. Wat ik zelf altijd wel prettig vind na een feest is een warme douche en schone beddengoed. Een goede voorbereiding is ook hier het halve werk.
G
GroteDoppeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Auraz zei:
Ik sluit me bij Bas aan.
Daarnaast ken jij je eigen lichaam beter als geen ander, rust goed uit deze dagen en laat dat 'ik voel me niet zo lekker gevoel' over je heen komen. Al ben je er tegen vrijdag nog niet van af, so be it.. desnoods doe je het wat rustiger aan en begin je met een evt lage dosering als jij denkt dat je het aan kunt. Dit klinkt misschien een beetje gek, maar eventuele overcompensatie vandaag en morgen mbt je rust nemen, vitamientjes etc... geeft je daar misschien juist dat gevoel dat je er weer even tegenaan kan omdat je dan de afgelopen dagen zo extra gezond heb gedaan. Dat wilde voor mij eens werken.

Nogmaals, voldoende vitamientjes, fruit, groene thee, 5htp, zoute dropjes, soepje. Wat ik zelf altijd wel prettig vind na een feest is een warme douche en schone beddengoed. Een goede voorbereiding is ook hier het halve werk.
Klik om te vergroten...

Thanks voor het uitgebreide bericht! 5htp, da's toch drugs?
A
AurazLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mima zei:
Thanks voor het uitgebreide bericht! 5htp, da's toch drugs?
Klik om te vergroten...
Geen probleem hoor. Nee, het zijn geen drugs.:wink:
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mima zei:
Kleine kans dat ik je zie :( ik hou wel van gekkies !!! Meeten wahahah? @MDMAZING
Klik om te vergroten...
hahaha is goed hoor, ga je weekend?
Q
QuinnLid
01-01-2024, 00:00
#10
MDMAZING zei:
hahaha is goed hoor, ga je weekend?
Klik om te vergroten...
deze man, ik zou zeggen kom maar met je squad naar mijn gang :P met je pop we hebben nog een extra drukte maker nodig dus
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#11
Quinn zei:
deze man, ik zou zeggen kom maar met je squad naar mijn gang :P met je pop we hebben nog een extra drukte maker nodig dus
Klik om te vergroten...
Ik ben sws druktemaker man. ADHD 10000%. HELEMAAL KNETTAAAAHHHHHH
G
GroteDoppeLid
01-01-2024, 00:00
#12
MDMAZING zei:
hahaha is goed hoor, ga je weekend?
Klik om te vergroten...
Jaaa!
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mima zei:
Jaaa!
Klik om te vergroten...
Nice!
o
oortjesLid
01-01-2024, 00:00
#14
gewoon extra veel pakken zodat je er sws geen donder van voelt. Kut voel je je na het weekend toch wel met of zonder drugs

Doe trouwens een dansje voor mij!
G
GroteDoppeLid
01-01-2024, 00:00
#15
oortjes zei:
gewoon extra veel pakken zodat je er sws geen donder van voelt. Kut voel je je na het weekend toch wel met of zonder drugs

Doe trouwens een dansje voor mij!
Klik om te vergroten...

Ik doe en danshe voor je :)
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb ooit 180mg 4-FA genomen toen ik zwaar de griep had. Vergelijkbare situatie toen, ik verheugde me al maanden op 'n feest waar ik naar die avond naar toe zou gaan.

Na lang twijfelen uiteindelijk gedaan, prima avond gehad. Tijdens het effect merkte ik niets van het feit dat ik ziek was. Ik was het wel degelijk, want had behoorlijke verhoging die dag. Vandaar ook het twijfelen of ik t wel of niet zou moeten doen.
G
GroteDoppeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Raver zei:
Ik heb ooit 180mg 4-FA genomen toen ik zwaar de griep had. Vergelijkbare situatie toen, ik verheugde me al maanden op 'n feest waar ik naar die avond naar toe zou gaan.

Na lang twijfelen uiteindelijk gedaan, prima avond gehad. Tijdens het effect merkte ik niets van het feit dat ik ziek was. Ik was het wel degelijk, want had behoorlijke verhoging die dag. Vandaar ook het twijfelen of ik t wel of niet zou moeten doen.
Klik om te vergroten...


Bizar wat drugs met je kan doen hé :tongueout: nu weet ik zeker dat ik een beetje pret zenuwen heb gheghe... Dat heb ik altijd als ik ergens suoer veel zin in heb ::tongueout:
G
GroteDoppeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Zal ik zeker proberen Bas!
G
GroteDoppeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Goedeavond iedereens!

Ik heb aankomend weekend een festival, het rigoureuze, ja hoor, daae komt die dan, Defqon 1! Maar deze dame is niet zo lekker, of dat nou komt door de pretzenuwen (ja ja echt waar) of omdat ik uitgerekend nu ziek begin te worden!!!! Ik hoop de zenuwen. Maar dat begrijot iedereen.

Stel ik word ziek, ik sws naar Defqon 1, maar heb dan niet echt een beste mood.

Kan ik, is het verstandig om xtc/speed te nemen?

Duim alsjeblieft voor mij, want ik wil echt niet ziek worden. Mijn weerstand is fucking goed, al twee jaar niet ziek geweest...!

Ook wil ik graag weten; stel ik ben niet ziek aan het worden, wat kan ik doen om iets minder erge dip te krijgen?
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#20
Als je je vanaf nu minder zorgen gaat maken over of je ziek gaat worden, zal er echt niks aan de hand zijn, geloof me! :blushing:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."