#1
Ik heb ooit 180mg 4-FA genomen toen ik zwaar de griep had. Vergelijkbare situatie toen, ik verheugde me al maanden op 'n feest waar ik naar die avond naar toe zou gaan.
Na lang twijfelen uiteindelijk gedaan, prima avond gehad. Tijdens het effect merkte ik niets van het feit dat ik ziek was. Ik was het wel degelijk, want had behoorlijke verhoging die dag. Vandaar ook het twijfelen of ik t wel of niet zou moeten doen.
Na lang twijfelen uiteindelijk gedaan, prima avond gehad. Tijdens het effect merkte ik niets van het feit dat ik ziek was. Ik was het wel degelijk, want had behoorlijke verhoging die dag. Vandaar ook het twijfelen of ik t wel of niet zou moeten doen.