Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSnoep en ziekzijn.

Snoep en ziekzijn.

21 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb ooit 180mg 4-FA genomen toen ik zwaar de griep had. Vergelijkbare situatie toen, ik verheugde me al maanden op 'n feest waar ik naar die avond naar toe zou gaan.

Na lang twijfelen uiteindelijk gedaan, prima avond gehad. Tijdens het effect merkte ik niets van het feit dat ik ziek was. Ik was het wel degelijk, want had behoorlijke verhoging die dag. Vandaar ook het twijfelen of ik t wel of niet zou moeten doen.
G
GroteDoppeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Raver zei:
Ik heb ooit 180mg 4-FA genomen toen ik zwaar de griep had. Vergelijkbare situatie toen, ik verheugde me al maanden op 'n feest waar ik naar die avond naar toe zou gaan.

Na lang twijfelen uiteindelijk gedaan, prima avond gehad. Tijdens het effect merkte ik niets van het feit dat ik ziek was. Ik was het wel degelijk, want had behoorlijke verhoging die dag. Vandaar ook het twijfelen of ik t wel of niet zou moeten doen.
Klik om te vergroten...


Bizar wat drugs met je kan doen hé :tongueout: nu weet ik zeker dat ik een beetje pret zenuwen heb gheghe... Dat heb ik altijd als ik ergens suoer veel zin in heb ::tongueout:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."