#1
Zal ik zeker proberen Bas!
Als je je niet lekker voelt voordat je gaat nemen, voel je je alleen maar verroter/zieker, als het uitwerkt. Pep zou wel kunnen. Als je iemand ziet lopen met een opblaaspop dan ben ik dat.![]()
hahahahaha yessEen sekspop?
Wahaha als je mij ziet lopen dan heb ik de meest gekke wauze outfit aan![]()
Ik sluit me bij Bas aan.
Daarnaast ken jij je eigen lichaam beter als geen ander, rust goed uit deze dagen en laat dat 'ik voel me niet zo lekker gevoel' over je heen komen. Al ben je er tegen vrijdag nog niet van af, so be it.. desnoods doe je het wat rustiger aan en begin je met een evt lage dosering als jij denkt dat je het aan kunt. Dit klinkt misschien een beetje gek, maar eventuele overcompensatie vandaag en morgen mbt je rust nemen, vitamientjes etc... geeft je daar misschien juist dat gevoel dat je er weer even tegenaan kan omdat je dan de afgelopen dagen zo extra gezond heb gedaan. Dat wilde voor mij eens werken.
Nogmaals, voldoende vitamientjes, fruit, groene thee, 5htp, zoute dropjes, soepje. Wat ik zelf altijd wel prettig vind na een feest is een warme douche en schone beddengoed. Een goede voorbereiding is ook hier het halve werk.
Geen probleem hoor. Nee, het zijn geen drugs.Thanks voor het uitgebreide bericht! 5htp, da's toch drugs?
hahaha is goed hoor, ga je weekend?Kleine kans dat ik je zieik hou wel van gekkies !!! Meeten wahahah? @MDMAZING
deze man, ik zou zeggen kom maar met je squad naar mijn gang :P met je pop we hebben nog een extra drukte maker nodig dushahaha is goed hoor, ga je weekend?
Ik ben sws druktemaker man. ADHD 10000%. HELEMAAL KNETTAAAAHHHHHHdeze man, ik zou zeggen kom maar met je squad naar mijn gang :P met je pop we hebben nog een extra drukte maker nodig dus
Jaaa!hahaha is goed hoor, ga je weekend?
Nice!Jaaa!
gewoon extra veel pakken zodat je er sws geen donder van voelt. Kut voel je je na het weekend toch wel met of zonder drugs
Doe trouwens een dansje voor mij!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."