#1
Sommige weten het nog wel, ik heb dit eens gedaan om wakker te blijven. Het is effectiever dan het lijkt, je bent gewoon wakker, normale tot vrolijke stemming en hebt zin om dingen te doen. Ik raad het vanwege het serotonine gebeuren niemand aan, tenzij je het 1x wilt doen.Maar los daarvan is MDMA gebruik voor dit doeleinde waarschijnlijk nog wel een van de minst constructieve ideeën. Hou er rekening mee dat lage doseringen MDMA relatief meer serotonine verbruiken.
Persoonlijk zou ik de tijd verleggen naar 22 uur. Ik zelf werd altijd in de nacht wakker als ik voor 9 uur ging slapen en rond 08 uur moest opstaan.Rond 20:30 zou ik zeggen.
Maar goed Quinn, je hebt ondertussen genoeg adviezen van veel mensen, hier red je het wel mee. ;p