#1
jcp zei:Dat... en daarbij, wat ga je doen als je achter het stuur zit en een Drugwipe (zweettest) krijgt?
bestuurder blijft clean offcourse
jcp zei:Dat... en daarbij, wat ga je doen als je achter het stuur zit en een Drugwipe (zweettest) krijgt?
SperSIZEboon zei:douane?? drugshonden???
die staan dr helemaal niet hoor, of ga je met het vliegtuig?
trouwens dan nog staan er geen drugshonden
Flameon zei:In duitsland schijnen ze vrij streng op te treden tegen drugsbezit en gebruik. Ik weet niet hoe graag de pak kans is op dat festival. De honden die bij festivals zijn zijn in de meeste gevallen gewoon waakhonden, een enkele keer rent er misschien eens een drugshond tussendoor![]()
SperSIZEboon zei:Flameon zei:In duitsland schijnen ze vrij streng op te treden tegen drugsbezit en gebruik. Ik weet niet hoe graag de pak kans is op dat festival. De honden die bij festivals zijn zijn in de meeste gevallen gewoon waakhonden, een enkele keer rent er misschien eens een drugshond tussendoor![]()
precies, iedereen loopt elkaar altijd zo lekker para te maken![]()
jcp zei:Nee maar je kan wel diep in je buidel tasten, daar zit ook niemand op te wachten toch?
SperSIZEboon zei:Flameon zei:In duitsland schijnen ze vrij streng op te treden tegen drugsbezit en gebruik. Ik weet niet hoe graag de pak kans is op dat festival. De honden die bij festivals zijn zijn in de meeste gevallen gewoon waakhonden, een enkele keer rent er misschien eens een drugshond tussendoor![]()
precies, iedereen loopt elkaar altijd zo lekker para te maken![]()
Nee dat heet ervaringen uitwisselen, ik heb het namelijk WEL zien gebeuren in duitsland...
Izx zei:Ik heb gehoord dat de camping plaats redelijk ver weg van de podia liggen, wordt alleen gechecked in het gebied waar de podia zijn of ook bij de camping?
982 zei:Neem het gewoon mee, zie je dat er wel controle is, dump je het ergens of waag je de gok.
Of je gooit het in de capuchon van iemand en blijft achter hem lopen, als hij erdoor is pak je hem/haar in de nek (en pakt je shit terug) en zeg je hem/haar dat we er een feest van gaan maken.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."