#1
Ja dat herken ik ook bij andere instanties wat samenwerkt met de overheid. Naar mijn mening doen ze dit allemaal expres, maar om wat voor reden, i don't know. Ik heb wel een vermoeden dat ze dit doen om de toegang zodanig lastig te maken, dat bepaalde doelgroepen afvallen en geen moeite meer doen om in contact te komen. Om zo maar 1 soort groepje mensen binnen te krijgen die dezelfde normen & waarden hebben.Hoe dan ook vind ik het raar dat het allemaal zo omslachtig en ontoegankelijk moet zijn. Of dat nou aan mij ligt of aan de GGZ.
Net zoals, wel een vergelijking met heel iets anders, het UWV. Stel dat je iets qua geld nog moet ontvangen, dan gaat je dit moeite kosten. Zo haken sommige mensen al af en stoppen ze met het regelen van het nog te ontvangen bedrag. Dat levert het UWV weer geld op. Maar ook met geld vragen doen ze moeilijk en hanteren ze vele soorten voorwaarden en deadlines.
Maar bon, ik hou er over op, dit klinkt echt nu als bullshit lol.

