Nee gelukkig niet, maar ik denk ook dat ik eerst goed na ga denken of ik nog wel verder wil als het zou gebeuren. Ik denk niet dat ik dan nog veel zou gaan gebruiken.
looyke zei:Ik ben niet echt een vriend verloren, als in overleden aan drugs...
Maar wel is 1 van me beste vrienden doorgedraaid door de drugs zal ik maar zeggen, 2 jaar geleden...
Hij is naar een inrichting en afkickcentrum gedaan....echt opeens was ie weg. Heb m sindsdien nog maar 1x toevallig gezien, niemand weet precies waar ie is...
Blijkbaar is ie er echt erg aan toe, hij kan nie zonder drugs, dus hij heeft nu medicijnen als vervangmiddel...hij hoort allemaal stemmen en voelt allemaal beestjes lopen enzo..
ben er niet door gestopt...
looyke zei:Ik weet niet precies wat hij gerbuikte, want hij deed er altijd heel vaag over...Hij wilde mij er echt niet in betrekken, hij probeerde me er buiten te houden..
Ik weet dat ie XTC, Speed, Coke en GHB gebruikte, maar het kan goed zijn dat ie veel meer gebruikte...
Elke dag gebruikte ie drugs, de hele dag door, hij stond op met een joint en een pilletje bijv. Ik heb ook elke dag gebruikt, maar toch niet zo erg als hij. Maar als ik er wat van zei, zei ie dat er niets aan de hand was en dat t maar leek alsof ie drugs ophad enzo...
Ik baal er echt van dat ik niet heb kunnen zorgen dat dit niet was gebeurd.
Nee ik ben er eigenlijk niet echt anders over gaan denken...
Ik ben erna eigenlijk alleen maar meer gaan gebruiken...
Het dringt misschien niet zo hard tot me door...en ik denk stiekem ook wel: ik eindig niet zo als hij, ik weet wat ik doe!
Maarjah wie weet overkomt t me wel...
1 ding is zeker: Ik mis 'm!!!
Maar iedere dag een pilletje? MDMA ga ik vanuit omdat je het in een andere topic ook al zei. Ik heb echt geen behoefte aan MDMA door de weeks alleen op feesten heb ik er wel zin in. Maar jah is erg kut maar als je iedere dag gebruikt gaat het toch een keer echt fout zodat je echt verslaafd gaat worden, geestelijk en lichaamelijk hier moet je wel mee uit kijken, want als je gebruikt merk je niet dat je verslaafd begint te worden en denk je ook dat je het niet word, maar als je eenmaal stopt ga je het pas echt merken.
Ik weet niet of jij nog steeds iedere daag gebruikt maar dan vraag ik me eigelijk af wat je nu eigelijk dagelijks gebruikt, weed kan ik begrijpen, maar om iedere dag harddrugs tegebruiken zie ik me zelf niet voor aan, ik heb er ook geen behoefte aan. Wat gebruik je nu zoal?
En over je weet wat je doet, natuurlijk weet je wat je doet, maar je moet je wel afvragen of je het kan beperken of stoppen nog wel mogelijk is, en ik denk dat de meeste mensen die verslaafd zijn ook eerst zeiden ik weet wat ik doe, maar ondertussen worden ze wel steeds meer verslaafd er aan, ik hoop dat je een beetje snapt wat ik bedoel.
looyke zei:Toen slikte ik idd ieder dag pillen, MDMa-pillen jah...
Ik snap achteraf gezien ook niet wat ik er aan vond, maarja..
Maar me vrienden en familie hebben me op een gegeven moment tot orde geroepen omdat t idd de verkeerde kant op ging, je raakt verslaafd jah. En idd, je hebt het zelf niet in de gaten, ofja je wil het niet zien zal ik t zo stellen...
Dagelijks gebruik ik nu niet meer, ik heb t beperkt tot de weekenden..
Maar wat ik gebruik, vanalles joh...
Weed, stuff, xtc, speed, lsd (in pilletjes dan), coke, keta en ghb.... dat was t zo ongeveer wel, denk ik...Het ene gebruik ik wat meer dan het andere..
Keta, coke en ghb gebruik ik t vaakste..
Ook toen ik dagelijks gebruikte, gebruikte ik al die dingen.
Maar ik pakte zeker iedere dag wat keta/coke/ghb, en al t andere was bijzaak, maar zolang ik dat maar gehad had...
Ik snap je punt en daar heb je ook gelijk in...
Maar ik weet ondertussen echt wat ik doe, ik ken me grenzen tegenwoordig...Ik heb me grenzen iets te vaak overschreden dat wel...maar ik heb er van geleerd!
Ik weet wat ik wel en niet kan nu, en hoelang ik door kan gaan en wanneer ik moet stoppen
Jah, blowen dat heeft me ma altijd al geweten, daar heeft ze nooit problemen mee gehad...Hmmz.. je familie weet dus waar je mee bezig bent?
Dat spacende en bewustzijnsveranderende zal ik denk ik niet meer gauw hebben...heb weleens een half jaar geen pillen aangeraakt en toen weer een keertje pillen geslikt, maar toen had ik nog niet...Ik zou het als ik jouw was gewoon alleen op party's gebruiken dan blijft het ook speciaal en dan blijft het ook zijn bewustzijnsveranderde werking en "spacende" werking behoude en dat vind ik nog steeds het mooiste van mdm
Ketamine is ook niet echt een drugs wat mij trekt, komt ook omdat ik er zo niet aan kan komen, iig niet dat ik zo weet heb niet rond gevraagd en ken ook zo niemand die het gebruikt, wat voor effect geeft het eigelijk, uitgaansdrugs, of meer relaxt drugs voor bij je vrienden te chillen, is het merkbaar aan je als je het gebruikt hebt?
Geweldig!!!Ook op de avond moet je beetje weten hoeveel je kan gebruiken, nadat ik "out" ben gegaan van pillen wat er nu precies in zat weet ik niet, waarschijnlijk speed of pma iig rotzooi, ben ik ook wat voorzichtiger geworden, ik pak liever wat minder en dat ik niet zo heel ver ga, of heel hard ga, dan dat ik het risico loop dat ik TE hard of te ver ga.. je kan beter te weinig dan te veel pakken, bij pakken doe ik wel maar daar kijk ik ook erg mee uit.
Tutje zei:Iemand een kennis/ bekende verloren door drugs?
Ben je daardoor zelf gestopt? Of de wens te stoppen?![]()
looyke zei:Ik ben niet echt een vriend verloren, als in overleden aan drugs...
Maar wel is 1 van me beste vrienden doorgedraaid door de drugs zal ik maar zeggen, 2 jaar geleden...
Hij is naar een inrichting en afkickcentrum gedaan....echt opeens was ie weg. Heb m sindsdien nog maar 1x toevallig gezien, niemand weet precies waar ie is...
Blijkbaar is ie er echt erg aan toe, hij kan nie zonder drugs, dus hij heeft nu medicijnen als vervangmiddel...hij hoort allemaal stemmen en voelt allemaal beestjes lopen enzo..
ben er niet door gestopt...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."