#1
Ik gebruik in plaats van kauwgom altijd lolly,s. Heb ook nooit de dag erna last van me kaken. Misschien is het iets voor je om te proberen?
Voor mijn opleiding moet ik allerlei absurde aandoeningen leren, spierverlamming na aanleiding van stress, moeders die hun kinderen ziek maken en obsessief naar de dokter/hulpverlener gaan, mensen die van zichzelf dissociatie opwekken om met stress en trauma, theatrale persoonlijkheidsstoornis, mensen die zich seksueel tot kermisattracties, tuinhekjes en andere willekeurige objecten aangetrokken voelen, mensen die hun tanden verliezen als gevolg van stress, obsessief verzamelen van dode (ex) huisdieren in de vriezer, het fysiek blind zijn voor familie en gezinsleden.Is idd apart maar zoek maar eens de term "bruxisme" op t internet op.
Geen kauwgom gebruiken, want dan span je je kaken nog steeds aan. Gewoon bewust je kaken ontspannen tijdens gebruik. Als je dat bewust doet is het niet zo moeilijk en na een paar keer gaat het automatisch.Ja, dat is een goede. Ik grijp vaak te laat pas naar kauwgom terwijl het er wel standaard ligt.
Ik vind kauwgom zelfs vreselijk storend. Ik heb het eens geprobeerd maar ik beet juist mijn wangen stuk en beet harder met kauwen dan normaal met kauwgom.Geen kauwgom gebruiken, want dan span je je kaken nog steeds aan. Gewoon bewust je kaken ontspannen tijdens gebruik. Als je dat bewust doet is het niet zo moeilijk en na een paar keer gaat het automatisch.
En als niets helpt ... probeer dan minder te gebruiken, hebberig feestbeest.
Maar dacht dat het ook een teken kon zijn dat dosis iets te hoog is geweest.
Gewoon bewust je kaak ontspannen, kan niet zo goed uitleggen hoe je dat doet. Probeer het anders eens zonder uppers en kijk of je datzelfde lukt wanneer je uppers op hebt.Ik kan niet bedenken, als er zo'n hoge kaakspanning is, hoe je dan bewust je kaak kunt ontspannen? Ben wel benieuwd. Dit is mij nog nooit gelukt al probeer ik het elke keer.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."