#1
Enkele nachten diazepam genomen voor het slapengaan; de spanning is veel minder en ik heb in ieder geval nog eens goed kunnen inslapen, maar ik moet zeggen dat het nog niet 100 % voelt zoals het zou moeten zijn..
Denk dat ik veel te lang heb rondgelopen met de gedachte dat ik mijn tanden op elkaar moet houden ofzo, heel stom.
Binnenkort sowiso ook op controle bij de tandarts vooraleer we weer aan de drugs gaan!
Deze nacht heb ik geen diazepam genomen, omdat ik er best wel last van aan mijn darmen krijg, en ik heb toch ook niet meer lopen knarsen denk ik dus het gaat de goede kant uit.
Denk dat ik veel te lang heb rondgelopen met de gedachte dat ik mijn tanden op elkaar moet houden ofzo, heel stom.
Binnenkort sowiso ook op controle bij de tandarts vooraleer we weer aan de drugs gaan!
Deze nacht heb ik geen diazepam genomen, omdat ik er best wel last van aan mijn darmen krijg, en ik heb toch ook niet meer lopen knarsen denk ik dus het gaat de goede kant uit.