#1
Hoewel ik zeer weinig trip en altijd relatief milde psychedelica in lage doseringen gebruik, heb ik liever een benzo dan een tripsitter... ![:)]()
Ik trip vrijwel altijd alleen en leg nooit iets weg.Meeste mensen hebben inderdaad totaal geen idee hoe ze moeten 'tripsitten' als ze ook al niets weten van drugs. Ik weet niet of dat hier het geval is maar was wel benieuwd of trippen zonder sitter mogelijk was als je gewoon alles waarmee je jezelf kan verwonden weglegt en alle ramen sluit.
Hoewel ik zeer weinig trip en altijd relatief milde psychedelica in lage doseringen gebruik, heb ik liever een benzo dan een tripsitter...![]()
Maakt niet veel uit, in tegenstelling toe hoe het vaak geadverteerd wordt. In alle soorten zit psilocybine, de psychoactieve stof die hoofdzakelijk verantwoordelijk is voor de verandering van bewustzijn wanneer je de truffels neemt. Daarnaast zitten er meerdere zogenaamde alkaloïden in truffels die ook psychoactief zijn en deze kunnen eventueel wat verschillen per soort, maar het is echt hoofdzakelijk psilocybine wat je laat trippen. Verschillende soorten kunnen eventueel wel verschillen in sterkte (hoeveelheid psilocybine), maar omdat het een natuurproduct betreft, kunnen verschillende batches van dezelfde soort onderling ook verschillen. Kortom, ik zou gewoon voor de goedkopere soorten gaan. Philosopher's Stone, Mexicana, Atlantis bijvoorbeeld.Ik zie dat je online aan truffels kan komen, hoe weet ik nu wat ik moet hebben? Heeft iedere soort een ander effect of hoe moet ik het zien?
Alles in 1 keer, in verband met de direct opbouwende tolerantie na inname.En wat is de ‘beste’ manier om ze te nuttigen, want ik geloof dat ze niet de meest lekkere smaak hebben. Neem je alles in 1 keer of verspreid je de innames?
Helemaal mee eens. 1 iemand die tript en de ander niet zorgt voor een disconnect in mijn ogen.Zelf vind ik trippen het leukst als iedereen mee doet. Als er een nuchter persoon bij is haalt dat de magie weg imo. En als enige trippen samen met een nuchter persoon lijkt me niks, als je samen bent kan je je ervaringen delen maar voor een nuchter persoon lijkt het alleen maar alsof je raar aan het doen bent en dan kan je gaan nadenken over hoe je overkomt en in je in jezelf keren wat de trip niet ten goede komt. Als je vriend ook geïnteresseerd is in trippen en het samen met jou wilt doen dan raadt ik dat heel erg aan, je kan dan ook echt dieper connecten met een ander. In mijn ervaring kan je nog prima op elkaar letten en elkaar helpen als je tript op zo'n dosering, ook wel de eerste keer.
Imo wel, al hangt het er vanaf hoe jullie persoonlijkheden zijn. Kun je je makkelijk overgeven aan zoiets of niet. Maar wat LoveSexDreams ook al zegt, je kunt elkaar ook helpen terwijl je (licht) tript. Zorg ervoor dat jullie een lage dosering nemen en het zo voorzichtig aftasten.Ook beide een eerste trip ooit?
Grappig dat veel mensen dit doen, ik vind dat dus echt saai en zonde van de trip. Kan mij niet voorstellen binnen/niet in de natuur te trippen. Maar ieder zijn ding. Vind je dat niet zonde van de visuals?- Ga eerst trippen op een plek waar je je echt op je gemak voelt, thuis dus bijvoorbeeld
Maar dit is advies voor iemand die nog nooit getript heeft hè. Voor een eerste keer is het dan handig om te gaan trippen op een locatie waar je onvoorspelbare factoren zoveel mogelijk uitsluit.Grappig dat veel mensen dit doen, ik vind dat dus echt saai en zonde van de trip. Kan mij niet voorstellen binnen/niet in de natuur te trippen. Maar ieder zijn ding. Vind je dat niet zonde van de visuals?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."