Huh, maar waarom in ongekende hoeveelheden dan? Dat is én gevaarlijk, én een middel geeft op (bewuste?) overdosis toch helemaal niet het potentieel weer wat het wel zou kunnen hebben mits niet misbruikt. Ik snap hier niets van.
Zal even oplijsten over welke drugs ik het voornamelijk heb:
XTC: 40 pillen opgebruikt in 3 maanden tijd waarvan steeds gemiddeld 3 op een avond (240mg per stuk)
In het achterhoof houdend dat de 'veilige dosis' op de absolute maximumgrens 2mg/kilo lichaamsgewicht is, wat voor mij 140mg zou zijn. Ook de 2-maandenregel is hier helemaal aan mijn laars gelapt.
Raar maar waar ik voelde elke dag opnieuw een opgewekt gevoel, maar ook een liefdevol gevoel (wellicht omdat ik steeds 5htp en tryptofaan nam voor het slapengaan WEL NOOIT TIJDENS TRIPS NATUURLIJK, WIL GEEN SEROTONINESYNDROOM).
Wanneer de 40 pillen op waren en ik 2 dagen niets gebruikt had was het natuurlijk wel een kleine hel te noemen, slapen was onmogelijk, brainzaps elke halve seconde en problemen met coordinatie. Maar een dagje speed heeft deze kater helemaal opgelost (vind het echt raar hoe dat kan, had dat in het verleden ook daarom dat ik er nu naar greep).
2CB: Ik had pillen van 25mg per stuk, nam er elke dag 2 verspreid over 6 uur en deed dit 18 dagen op rij! Natuurlijk trippen zat er na 2 dagen al niet meer in al is de bodyload op zich wel al lekker genoeg. Ik had hier geen kater van.
Voor de rest drugs als speed geprobeerd in ziek grote hoeveelheden, maar mijn neusslijmvlies kan toch maar een beperkte hoeveelheid opnemen dus heb ik eigenlijk niet echt iets speciaal van ervaren.
Ik ging ook maandelijks naar de dokter voor een check van men bloeddruk en andere zaken, dit was steeds weer prima
![:)]()