Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Flosstradamus en Yellow claw - Pillz"
"Hoi iedereen. Dit is mijn eerste bericht, op google zelf kon ik niks vinden erover dus daarom probeer ik het hier eens misschien dat iemand me hier wel kan helpen? Ik gebruik nou denk ik al bijna 5 jaar? Ben wel meerdere keren een tijdje gestopt. Nou heb ik sinds ik weer begonnen ben iedere keer als ik snuif een apart gevoel "pijn" aan mijn tanden? En in mijn neus aan de onderkant tegen m'n neusschot aan, een soort wond? Als ik hieraan voel, voel ik in principe "niks" geks. Maar de wond is zwart? En krijg het zeg maar niet weg geveegd of iets. En als ik op die plek druk doet het pijn en straalt de pijn door naar mijn tanden weer. Iemand die dit misschien herkent? Of me kan helpen of iets?"
"- De eindeloze pijn en leegte door de dood van mijn vader kunnen onderdrukken. - Mijn depressie overwinnen. - Iets vrolijker en gelukkiger in het leven staan. - Killer body. - Sneller contact kunnen leggen met mensen."
"Duderino zei: Amai! Hoelang snuifde al dan....? Klik om te vergroten... 5 jaar zoiets, maar heb periodes dat ik lange tijd niet snuif."
"Het zwarte wondje is gelukkig weg. Maar de pijn uitstraling naar mijn tanden niet"
"Heb inderdaad een afspraak bij de tandarts gemaakt."
"De Dunne zei: @T-Rex , hoe is het afgelopen met je rare wond en bij de tandarts? Is de pijn al weg? Klik om te vergroten... Ja gelukkig wel dankjewel! Ben bij de tandarts geweest alles is in orde. Maar heb nu ook andere speed, heb het idee dat het toch aan de pep lag want kreeg van die ook enorme hoofdpijn. Te veel cafeïne erin? Of met iets anders versneden geen idee."
"Bas zei: Als je met deze nieuwe 'goede pep' nog eens 5 jaar door snuift, zal je merken dat je tanden als nog gaan uitvallen. Het ligt zeker niet aan de pep, maar aan je gebruik. Klik om te vergroten... True."