Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat heeft drugsgebruik jou opgeleverd?

Wat heeft drugsgebruik jou opgeleverd?

42 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
A
AagjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
@Rupsen God ❤
Zo!! Dat is indrukwekkend, ik heb het nu dus 1x gebruikt en kan zeggen, zeker niet voor het laatst, voor mijn gevoel sta ik op het punt een hele andere wereld te leren kennen, aan de andere kant van mijn bewustzijn......een wereld waarbij het laagje “beschaving” of misschien beter, indoctrinatie van alles wat hoort volgens bepaalde normen waar je opgroeit op afstand komt en waar je zonder filter naar “binnen” gaat. Heel boeiend vind ik dat en ik kan veel vragen hier en tips lezen, super!! Leuk om te lezen allemaal, dank voor jullie openheid voor een groentje als ik( weliswaar met veel levenservaring hahahaha)
A
AagjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
שמש zei:
Ik heb altijd drugs gebruikt met een doel. Die doelen kunnen verschillen. Maar ik heb eigenlijk nooit gebruikt om 'weg te zijn', vluchten etc. Toen ik begon met geestveranderende middelen deed ik dat om een 'motor op te starten' en vandaar op eigen kracht, of grotendeels op eigen kracht verder te gaan. Dat is gelukt. Ik ben een wereld binnen gegaan die mij elke dag verwonderd. Ik heb het dan voornamelijk over mijn innerlijke wereld en in mijn werk als kunstenaar. Ik gebruik tegenwoordig nog weinig sterkere middelen (althans zelden op dagelijkse basis). Meer uitstapjes om de zoveel tijd (opium, psychedelica, coke met name). Momenteel gebruik ik dagelijks alleen kleine pijpjes zelfgekweekte biologische wiet, meer ter verdieping van mijn bewustzijn. Maar soms ook ter ontspanning, zonder doel aan het einde van de dag.

Ik heb het gevoel dat geestveranderende middelen (vermijd liever het woord drugs dat ik een achterhaalde term vind) mij blijvend in een ander universum hebben gekataputeerd. Een hele rijke wereld vol inspiratie, openheid, eindeloze kosmische energie, donkerheid, lichtheid, de highs en de lows.
Klik om te vergroten...

Wat beschrijf je dat boeiend, ik kan me voorstellen dat het zoveel met je doet, ben benieuwd waar het mij nog brengt
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#3
Aagje zei:
@Rupsen God ❤
Zo!! Dat is indrukwekkend, ik heb het nu dus 1x gebruikt en kan zeggen, zeker niet voor het laatst, voor mijn gevoel sta ik op het punt een hele andere wereld te leren kennen, aan de andere kant van mijn bewustzijn......een wereld waarbij het laagje “beschaving” of misschien beter, indoctrinatie van alles wat hoort volgens bepaalde normen waar je opgroeit op afstand komt en waar je zonder filter naar “binnen” gaat. Heel boeiend vind ik dat en ik kan veel vragen hier en tips lezen, super!! Leuk om te lezen allemaal, dank voor jullie openheid voor een groentje als ik( weliswaar met veel levenservaring hahahaha)
Klik om te vergroten...
Heel mooi...
Spannend Aagje! Het belangrijkste heb je al- je persoonlijke insteek om jezelf 'af te pellen'. De rest volgt vanzelf.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."