#1
Waar heb jij die download vandaan?
Kijk eens bij trip-reports daar staan er genoeg.ik ben erg nieuwsgierig naar ervaringen van mensen hiermee
Het woord zegt het al een "beetje". De lading die het aan je lichaam geeft, dus lichamelijk gevoel dat het middel je geeft.en verder had ik nog een vraag wat een body load is?
Petrovic zei:Kijk eens bij trip-reports daar staan er genoeg.ik ben erg nieuwsgierig naar ervaringen van mensen hiermee
Het woord zegt het al een "beetje". De lading die het aan je lichaam geeft, dus lichamelijk gevoel dat het middel je geeft.en verder had ik nog een vraag wat een body load is?

Doerak zei:Ik heb het ook meer dan eens meegemaakt met DMT. De meest bizarre keer was toen ik ongeveer 60 ~ 70mg had gerookt. Ik kwam binnen een minuut in een soort vacuum terecht. Een zwart gat waarin ik zo weinig begreep van wie en wat ik was dat het onmogelijk was om het te bevatten. Ik kan me daar dan ook niet zoveel van herinneren.
Toen ik als het ware 'bij kwam' (ik was denk ik niet out geweest) was ik toch wel enigzins van de kaart. Ik 'was' wel, maar dat had niet zoveel met 'ik' te maken. Wanneer je normaliter in de spiegel kijkt denk je: ja, dat ben ik. Laten we dat voor het gemak in ieder geval maar aannemen :P In die DMT-trip bestond 'ik' als persoon niet meer. Ik liep wat rond door de kamer en probeerde me te herinneren - en nu ga ik toch voor het gemak het woord 'ik' gebruiken - waar ik was, wat ik was, maar vooral 'waarom ik daar was', zonder dat daarbij 'ik' aan te pas kwam. Misschien dat het duidelijker is te zeggen te zeggen dat ik niet snapte wat het was dat ik zag...
Het was een nogal treurige uitzichtloze toestand, want ik had echt geen enkel idee wat er gebeurde. Het was alsof ik aan het wachten was op iets wat er zou gebeuren, maar wat..? Ik ging dus maar op zoek naar een soort aanwijzing, want echt veel wijzer werd ik (het is lastig om het hierover te hebben zonder dat verboden woord, merk ik nu) niet. Ik heb dus mijn hele kamer over hoop gehaald in de zoetocht naar een clue.
Het meest aparte is dat ik achteraf merk dat het niet eens zo heel raar is wat ik op dat moment dacht. Zoals ik er nu over nadenk was ik op soort naar een soort hoger doel. Het hele 'ik kan allemaal hele leuke dingen met mijn leven doen' en 'er zijn mensen die om mij geven' was weg. Dat zou je kunnen zien als een soort blokkade die je in het dagelijks leven onbewust aan jezelf oplegt om verder te gaan met je leven. Er is simpelweg geen hoger doel en uiteindelijk is er niets dat je met je leven bereikt dat enig hoger nut heeft. Als alles wegvalt dat met jou als ego te maken heeft, blijft dat blijkbaar over. De harde realiteit, wellicht
En neen, ik ben niet depressief. Het zelfbeschermend systeem dat mij de impressie geeft dat ik iets met mijn leven kan, en moet doen, is weer volop in gang. En gelukkig maar :P Het heeft me mogelijk wel een kijkje in de keuken van een zwaar depressief iemand gegeven (al weet ik misschien nooit hoe dat voelt). Mijn vriendin (een Borderline patient) heeft het wel eens gehad over een tijd waarin ze niet snapte wie ze was, wat ze moest doen, wat het nut is van alles, en dat alles om haar heen plat en betekenisloos was. Ik denk dat ik een glimp heb opgevangen van hoe dat moet zijn, al was het (gelukkig) maar voor een paar minuten.
Echo-death. Superleuk![]()
vode zei:Een egodeath is zoals gezegd dat je je ego kan loslaten en gewoon voelt. Je hoeft niet letterlijk out te gaan, of echt zwaar en ver heen zijn. Het is voornamelijk een gevoelskwestie. Je weet natuurlijk wel dat je Jantje bent of grietje en dat je ergens op een bank ligt te spacen, maar jij kan eindelijk het hele beeld van jezelf, je ego, loskoppelen van jezelf. Je identificeert je er niet meer mee maar voelt wie je echt bent, zonder alle bagage en zorgen en emoties.


Haha, precies. Bier heeft een soort gelijk verhaal verteld.W.F.L. zei:Wat had je teveel geslikt? DXM zeker?![]()
Dit verhaal klinkt me te bekend in de oren..![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."