#1
Ik heb dit nog nooit gehoord of gelezen.Een van de dingen die ik erg vaak hoor en lees als het over trippen gaat: kijk niet in de spiegel! Je zou depersonalisatie krijgen en snel bad gaan.
Persoonlijk heb ik hele leuke en grappige ervaringen gehad door in de spiegel te kijken op bijv. 250ug 1cP-LSD. Echt 10 minuten stuk gaan om hoe ik eruit zie. Dit was toen ik ging douchen vlak na mijn (ego death) piek. Ik heb een uur gedouched omdat dat zo grappig was, in een klein hokje met gekke visuals. Voor en na het douchen heb ik uitgebreid naar mezelf gekeken om dat te ervaren. Ook op truffels heb ik meerdere malen in de spiegel gekeken.
Daarom de volgende vraag: is het kijken in een spiegel op een dosis tripmiddelen een no go of een must?
Ik hoor graag verhalen uit ervaring, zowel positief als negatief!
Ik denk verder dat je depersonalisatie met een ego-dood verward, en een ego-dood is absoluut niet negatief, als je daar maar niet tegenin gaat.
Dus ik denk dat dit verhaal afkomstig is van iemand die zich verzet tegen zijn/haar ego-dood en dat dat de reden is van het bad gaan en dus niet van het kijken in de spiegel an sich.
Ik hou wel van visuals, en vooral organische dingen geven goeie visuals. en jij bent 100% organisch, dus zie je er best raar uit als je tript en in de spiegel kijkt. Maar ook planten, bomen en dieren zijn fantastisch om naar te kijken.
2 weken geleden heb ik nog in de spiegel gekeken tijdens de piek van 350ug 1p, oh my god lol. En dan 10 minuten later in de supermarkt (ik had zin in ijs) is er gewoon niemand die je een blik waardig gunt terwijl alles een kolkende rivier was lol!
