#1
Sushi eten tijdens sex op 2C-B, dat lijkt mij een zeer bizarre ervaring hahahaha!sex op lsd.. nog beter dan sushi ๐๐๐
Twee van mijn meest euphorische momenten ooit, veel intenser en fijner dan goede MDMA.
Sushi eten tijdens sex op 2C-B, dat lijkt mij een zeer bizarre ervaring hahahaha!sex op lsd.. nog beter dan sushi ๐๐๐
Ik vind supermarkten op een of andere manier echt geweldig als ik trip. Vooral de appie is erg mooi met al dat blauw, mooier dan geel van meneer Jumbo. Kan wel wat overwhelming zijn omdat je opeens heel bewust bent van hoe heftig het effect is.
Heb je wel een sushi geprobeerd terwijl je tript, holy fuck. Als je er niet van houdt snap ik dat: maar als je sushi lekker vind is het een van de lekkerste dingen die je ooit zult eten. Ik raad het eigenlijk standaard aan iedereen aan haha.
Had het niet beter kunnen verwoorden. Het laat je voelen dat je bereid bent naar je zelf te kijken en daar haal je een fijn gevoel uit. Heel intens is het wel. Ik heb momenten dat ik heel erg lach, momenten dat ik staar en momenten ik heel nieuwsgierig ben. Heel bijzonder gevoel is dat, moet ik ook echt nog eens doen op truffels.Voor mij is het eigenlijk routine geworden. Er is iets heel confronterends en zelfs helends aan jezelf trippend aankijken in de spiegel. En het is gewoon super interessant, omdat het soms echt zo is dat het lijkt alsof er andere mensen terug naar mij zitten te kijken. Klinkt eng misschien maar dat was het helemaal niet. Ik heb een keer een soort indiaan terug zien kijken met rode face paint en kraaltjes in zijn haar.
Wth !Zo had ik tijdens m'n 4-HO-MET trip dat ik DCK op m'n spiegel strooide en elke keer wanneer ik er boven ging hangen schrok ik van m'n reflectie.
Dat is echt m'n grootste nachtmerrieMet ETH-LAD verwisselde ik m'n shirt en keek even in de spiegel en toen leek het alsof er overal spinnen over me heen liepen, dat was ook wel even schrikken.
Ik heb het zoals jij, ik moet er vooral om lachen. Het geeft een ongemakkelijk maar voldaan gevoel. Je voelt je eerlijk, en trots dat je het laat gaat. Dat je bewust bent naar jezelf te kijken. Het werkt wel gek, soms lijk ik inderdaad niet mezelfIk kom hier even terug. Ik had vannacht 35mg 2cb in 1x gedaan, m'n hoogste startdosis ooit. Een paar uurtjes later toen de piek net over was, ging ik voor de lol voor de spiegel zitten. Ik was nog steeds wel aan het trippen. Eerst was het wel grappig om m'n gezicht te zien vervormen, maar daarna werd het echt raar (op een goede manier). Ik had het gevoel alsof ik dat niet was. Het leek alsof ik naar een ander persoon aan het kijken was. Ik werd er niet bang van ofzo, ik vond het juist grappig en interessant. Misschien dat meer mensen dit hebben, maar het als onprettig ervaren.
Haha dat klinkt niet al te best.. dat hoop ik nooit te zien haha!Ik vind kijken in de spiegel tijdens trippen wel komisch al kan het wel raar worden. Zo had ik tijdens m'n 4-HO-MET trip dat ik DCK op m'n spiegel strooide en elke keer wanneer ik er boven ging hangen schrok ik van m'n reflectie.
Met ETH-LAD verwisselde ik m'n shirt en keek even in de spiegel en toen leek het alsof er overal spinnen over me heen liepen, dat was ook wel even schrikken.
Bijzonder is dat hรจ.Ik kom hier even terug. Ik had vannacht 35mg 2cb in 1x gedaan, m'n hoogste startdosis ooit. Een paar uurtjes later toen de piek net over was, ging ik voor de lol voor de spiegel zitten. Ik was nog steeds wel aan het trippen. Eerst was het wel grappig om m'n gezicht te zien vervormen, maar daarna werd het echt raar (op een goede manier). Ik had het gevoel alsof ik dat niet was. Het leek alsof ik naar een ander persoon aan het kijken was. Ik werd er niet bang van ofzo, ik vond het juist grappig en interessant. Misschien dat meer mensen dit hebben, maar het als onprettig ervaren.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."