Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
ยฉ 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKijk niet in die spiegel.. (mening over trippen)

Kijk niet in die spiegel.. (mening over trippen)

51 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gympie zei:
sex op lsd.. nog beter dan sushi ๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜๐Ÿ˜Œ
Klik om te vergroten...
Sushi eten tijdens sex op 2C-B, dat lijkt mij een zeer bizarre ervaring hahahaha!

Twee van mijn meest euphorische momenten ooit, veel intenser en fijner dan goede MDMA.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Stonologie zei:
Ik vind supermarkten op een of andere manier echt geweldig als ik trip. Vooral de appie is erg mooi met al dat blauw, mooier dan geel van meneer Jumbo. Kan wel wat overwhelming zijn omdat je opeens heel bewust bent van hoe heftig het effect is.

Heb je wel een sushi geprobeerd terwijl je tript, holy fuck. Als je er niet van houdt snap ik dat: maar als je sushi lekker vind is het een van de lekkerste dingen die je ooit zult eten. Ik raad het eigenlijk standaard aan iedereen aan haha.
Klik om te vergroten...

sex op lsd.. nog beter dan sushi ๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜๐Ÿ˜Œ
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mindless zei:
Voor mij is het eigenlijk routine geworden. Er is iets heel confronterends en zelfs helends aan jezelf trippend aankijken in de spiegel. En het is gewoon super interessant, omdat het soms echt zo is dat het lijkt alsof er andere mensen terug naar mij zitten te kijken. Klinkt eng misschien maar dat was het helemaal niet. Ik heb een keer een soort indiaan terug zien kijken met rode face paint en kraaltjes in zijn haar.
Klik om te vergroten...
Had het niet beter kunnen verwoorden. Het laat je voelen dat je bereid bent naar je zelf te kijken en daar haal je een fijn gevoel uit. Heel intens is het wel. Ik heb momenten dat ik heel erg lach, momenten dat ik staar en momenten ik heel nieuwsgierig ben. Heel bijzonder gevoel is dat, moet ik ook echt nog eens doen op truffels.
T
T135Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik kan me herkennen in beide kanten. Na het gebruik van toch wel een goede dosis truffels vond ik het absoluut geen aanrader. Daarentegen in mijn LSD trip heb ik denk ik tijdens m'n piek wel 45 minuten gewoon in de spiegel gestaard. Ligt denk ik erg aan de omgeving en je midset. Ieder mens reageert weer anders op iedere drug.
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik vind kijken in de spiegel tijdens trippen wel komisch al kan het wel raar worden. Zo had ik tijdens m'n 4-HO-MET trip dat ik DCK op m'n spiegel strooide en elke keer wanneer ik er boven ging hangen schrok ik van m'n reflectie.

Met ETH-LAD verwisselde ik m'n shirt en keek even in de spiegel en toen leek het alsof er overal spinnen over me heen liepen, dat was ook wel even schrikken.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#6
Buu zei:
Zo had ik tijdens m'n 4-HO-MET trip dat ik DCK op m'n spiegel strooide en elke keer wanneer ik er boven ging hangen schrok ik van m'n reflectie.
Klik om te vergroten...
Wth !
Men vrouw is lord off the rings aan het kijken.
Ik snats men 2de lijntje pcp van men spiegel , en ik was effe smiegel ๐Ÿ˜ฑ .
Heb ik zelfs niet op lsd of paddo's..
l
liseLid
01-01-2024, 00:00
#7
Buu zei:
Met ETH-LAD verwisselde ik m'n shirt en keek even in de spiegel en toen leek het alsof er overal spinnen over me heen liepen, dat was ook wel even schrikken.
Klik om te vergroten...
Dat is echt m'n grootste nachtmerrie :fearful:
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#8
lise zei:
Ik kom hier even terug. Ik had vannacht 35mg 2cb in 1x gedaan, m'n hoogste startdosis ooit. Een paar uurtjes later toen de piek net over was, ging ik voor de lol voor de spiegel zitten. Ik was nog steeds wel aan het trippen. Eerst was het wel grappig om m'n gezicht te zien vervormen, maar daarna werd het echt raar (op een goede manier). Ik had het gevoel alsof ik dat niet was. Het leek alsof ik naar een ander persoon aan het kijken was. Ik werd er niet bang van ofzo, ik vond het juist grappig en interessant. Misschien dat meer mensen dit hebben, maar het als onprettig ervaren.
Klik om te vergroten...
Ik heb het zoals jij, ik moet er vooral om lachen. Het geeft een ongemakkelijk maar voldaan gevoel. Je voelt je eerlijk, en trots dat je het laat gaat. Dat je bewust bent naar jezelf te kijken. Het werkt wel gek, soms lijk ik inderdaad niet mezelf :).
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#9
wat zou het gek zijn als je in de spiegel keek en helemaal niets zag van jezelf! ๐Ÿ˜ฑ๐Ÿ˜…๐Ÿ˜‚

...doorzichtig.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Buu zei:
Ik vind kijken in de spiegel tijdens trippen wel komisch al kan het wel raar worden. Zo had ik tijdens m'n 4-HO-MET trip dat ik DCK op m'n spiegel strooide en elke keer wanneer ik er boven ging hangen schrok ik van m'n reflectie.

Met ETH-LAD verwisselde ik m'n shirt en keek even in de spiegel en toen leek het alsof er overal spinnen over me heen liepen, dat was ook wel even schrikken.
Klik om te vergroten...
Haha dat klinkt niet al te best.. dat hoop ik nooit te zien haha!
l
liseLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik kom hier even terug. Ik had vannacht 35mg 2cb in 1x gedaan, m'n hoogste startdosis ooit. Een paar uurtjes later toen de piek net over was, ging ik voor de lol voor de spiegel zitten. Ik was nog steeds wel aan het trippen. Eerst was het wel grappig om m'n gezicht te zien vervormen, maar daarna werd het echt raar (op een goede manier). Ik had het gevoel alsof ik dat niet was. Het leek alsof ik naar een ander persoon aan het kijken was. Ik werd er niet bang van ofzo, ik vond het juist grappig en interessant. Misschien dat meer mensen dit hebben, maar het als onprettig ervaren.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#12
lise zei:
Ik kom hier even terug. Ik had vannacht 35mg 2cb in 1x gedaan, m'n hoogste startdosis ooit. Een paar uurtjes later toen de piek net over was, ging ik voor de lol voor de spiegel zitten. Ik was nog steeds wel aan het trippen. Eerst was het wel grappig om m'n gezicht te zien vervormen, maar daarna werd het echt raar (op een goede manier). Ik had het gevoel alsof ik dat niet was. Het leek alsof ik naar een ander persoon aan het kijken was. Ik werd er niet bang van ofzo, ik vond het juist grappig en interessant. Misschien dat meer mensen dit hebben, maar het als onprettig ervaren.
Klik om te vergroten...
Bijzonder is dat hรจ. :)

Ik krijg er het gevoel van dat ik naar verschillende versies van mezelf zit te kijken en dan ineens kijkt er iemand anders terug naar me. Wellicht ook een versie van mezelf, maar dat ik dat niet herken als mezelf. Of misschien echt een ander(e ziel), wie weet...

Wat ik altijd wel haal uit deze ervaringen, is dat vorm helemaal niets over mezelf zegt. In razend tempo zie ik mezelf terugkijken in verschillende vormen, dus ik kan geen een van die vormen echt zijn. Zelfs wanneer mijn normale weerspiegeling weer terugkeert, dat is niet mijn ware gezicht. Een keer toen ik heel lang in de spiegel keek tijdens trippen veranderde mijn reflectie na een groot aantal gezichten die steeds ouder en rimpeliger werden in een doodshoofd. De boodschap was zo duidelijk: het lichaam is (zo goed als) dood. Het is geanimeerd door leven, maar zelf dood. En ik ben niet dat. Ik ben leven en ik zie dood. Alle vorm verdwijnt/sterft uiteindelijk en is daarom al zo goed als dood.

Als je bereid bent trippend in de spiegel te kijken raad ik het echt iedereen aan om dit langdurig te doen. Het is veel meer dan rare, grappige gezichten kijken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."