#1
π€£π€£π€ͺπ€ͺππFoto or it didnt happenπ€£
π€£π€£π€ͺπ€ͺππFoto or it didnt happenπ€£
Nice. Mooie lippenSpoiler: lolπ€£π€£π€ͺπ€ͺππ(Ja heb zo ver ingezoomd dat het niet heel smakelijk is verder, maar wil zo onherkenbaar mogelijk blijven hahah.
Spoiler: ''Ontspannen lipjes''Spoiler: normaal
wat ben jij toch een gigantische flirt! πNice. Mooie lippen
Coowliejoelie deze gast heeft t over een cooldown βοΈπHerkenbaar, niet op de top van mijn LSD trip maar in de cool down naar de supermarkt en dan je verbazen over alle mensen die elkaar helemaal niet echt aankijken. En de bliepjes bij de kassa, ik begreep er niets van.
Ik kijk regelmaat in de spiegel tijdens het trippen, vind het fascinerend hoe mijn gezicht dan continu veranderd, net als bij anderen die ik aankijk, heb al heel wat alter ego's voorbij zien komen.
Ik vind supermarkten op een of andere manier echt geweldig als ik trip. Vooral de appie is erg mooi met al dat blauw, mooier dan geel van meneer Jumbo. Kan wel wat overwhelming zijn omdat je opeens heel bewust bent van hoe heftig het effect is.Dat is wel een kwestie van veel ervaring met onder de mensen trippen in combinatie met schijt hebben wat een ander van je vind. Het was ook de eerste keer dat ik al trippend in de supermarkt was, en ik vond het in eerste instantie een slecht idee lol maar vooral de groenten waren fantastisch om te zien en toen ik eenmaal buiten stond met mijn bak ijs was het de beste beslissing die ik ooit nam onder invloed van psychedelica
Het is allemaal begonnen met trippen in het park en gewoon zeggen wat in je opkomt tegen voorbijgangers...
Echt niet? Ik heb het vaak voorbij zien komen hier, en nog meer op Reddit.Ik heb dit nog nooit gehoord of gelezen.
Ik denk verder dat je depersonalisatie met een ego-dood verward, en een ego-dood is absoluut niet negatief, als je daar maar niet tegenin gaat.
Dus ik denk dat dit verhaal afkomstig is van iemand die zich verzet tegen zijn/haar ego-dood en dat dat de reden is van het bad gaan en dus niet van het kijken in de spiegel an sich.
Ik hou wel van visuals, en vooral organische dingen geven goeie visuals. en jij bent 100% organisch, dus zie je er best raar uit als je tript en in de spiegel kijkt. Maar ook planten, bomen en dieren zijn fantastisch om naar te kijken.
2 weken geleden heb ik nog in de spiegel gekeken tijdens de piek van 350ug 1p, oh my god lol. En dan 10 minuten later in de supermarkt (ik had zin in ijs) is er gewoon niemand die je een blik waardig gunt terwijl alles een kolkende rivier was lol!
Sushi eten tijdens sex op 2C-B, dat lijkt mij een zeer bizarre ervaring hahahaha!sex op lsd.. nog beter dan sushi πππ
Ik vind supermarkten op een of andere manier echt geweldig als ik trip. Vooral de appie is erg mooi met al dat blauw, mooier dan geel van meneer Jumbo. Kan wel wat overwhelming zijn omdat je opeens heel bewust bent van hoe heftig het effect is.
Heb je wel een sushi geprobeerd terwijl je tript, holy fuck. Als je er niet van houdt snap ik dat: maar als je sushi lekker vind is het een van de lekkerste dingen die je ooit zult eten. Ik raad het eigenlijk standaard aan iedereen aan haha.
Had het niet beter kunnen verwoorden. Het laat je voelen dat je bereid bent naar je zelf te kijken en daar haal je een fijn gevoel uit. Heel intens is het wel. Ik heb momenten dat ik heel erg lach, momenten dat ik staar en momenten ik heel nieuwsgierig ben. Heel bijzonder gevoel is dat, moet ik ook echt nog eens doen op truffels.Voor mij is het eigenlijk routine geworden. Er is iets heel confronterends en zelfs helends aan jezelf trippend aankijken in de spiegel. En het is gewoon super interessant, omdat het soms echt zo is dat het lijkt alsof er andere mensen terug naar mij zitten te kijken. Klinkt eng misschien maar dat was het helemaal niet. Ik heb een keer een soort indiaan terug zien kijken met rode face paint en kraaltjes in zijn haar.
Wth !Zo had ik tijdens m'n 4-HO-MET trip dat ik DCK op m'n spiegel strooide en elke keer wanneer ik er boven ging hangen schrok ik van m'n reflectie.
Dat is echt m'n grootste nachtmerrieMet ETH-LAD verwisselde ik m'n shirt en keek even in de spiegel en toen leek het alsof er overal spinnen over me heen liepen, dat was ook wel even schrikken.
Ik heb het zoals jij, ik moet er vooral om lachen. Het geeft een ongemakkelijk maar voldaan gevoel. Je voelt je eerlijk, en trots dat je het laat gaat. Dat je bewust bent naar jezelf te kijken. Het werkt wel gek, soms lijk ik inderdaad niet mezelfIk kom hier even terug. Ik had vannacht 35mg 2cb in 1x gedaan, m'n hoogste startdosis ooit. Een paar uurtjes later toen de piek net over was, ging ik voor de lol voor de spiegel zitten. Ik was nog steeds wel aan het trippen. Eerst was het wel grappig om m'n gezicht te zien vervormen, maar daarna werd het echt raar (op een goede manier). Ik had het gevoel alsof ik dat niet was. Het leek alsof ik naar een ander persoon aan het kijken was. Ik werd er niet bang van ofzo, ik vond het juist grappig en interessant. Misschien dat meer mensen dit hebben, maar het als onprettig ervaren.
Haha dat klinkt niet al te best.. dat hoop ik nooit te zien haha!Ik vind kijken in de spiegel tijdens trippen wel komisch al kan het wel raar worden. Zo had ik tijdens m'n 4-HO-MET trip dat ik DCK op m'n spiegel strooide en elke keer wanneer ik er boven ging hangen schrok ik van m'n reflectie.
Met ETH-LAD verwisselde ik m'n shirt en keek even in de spiegel en toen leek het alsof er overal spinnen over me heen liepen, dat was ook wel even schrikken.
Bijzonder is dat hè.Ik kom hier even terug. Ik had vannacht 35mg 2cb in 1x gedaan, m'n hoogste startdosis ooit. Een paar uurtjes later toen de piek net over was, ging ik voor de lol voor de spiegel zitten. Ik was nog steeds wel aan het trippen. Eerst was het wel grappig om m'n gezicht te zien vervormen, maar daarna werd het echt raar (op een goede manier). Ik had het gevoel alsof ik dat niet was. Het leek alsof ik naar een ander persoon aan het kijken was. Ik werd er niet bang van ofzo, ik vond het juist grappig en interessant. Misschien dat meer mensen dit hebben, maar het als onprettig ervaren.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."