Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKijk niet in die spiegel.. (mening over trippen)

Kijk niet in die spiegel.. (mening over trippen)

51 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
F
Flower123Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Rivalrie zei:
Foto or it didnt happen🀣
Klik om te vergroten...
Spoiler: lol
(Ja heb zo ver ingezoomd dat het niet heel smakelijk is verder, maar wil zo onherkenbaar mogelijk blijven hahah.
Spoiler: ''Ontspannen lipjes''
DA484B39-34DC-4CA6-B217-BB2D58542C29.jpeg
Spoiler: normaal
EE6B5A93-0726-411A-9A70-3DBDBC1914D5.jpeg
🀣🀣πŸ€ͺπŸ€ͺ😈😈
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#2
ja, juist interessant om in de spiegel te kijken..
en mezelf te zien morphen in allerlei andere 'mensen', dieren en dingen.

iemand vertelde me toen ik jong was de theorie: als je lsd op hebt en je een zwart gat ziet.. en je spring erin.. ga je dood, lol πŸ˜…
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Flower123 zei:
Spoiler: lol
(Ja heb zo ver ingezoomd dat het niet heel smakelijk is verder, maar wil zo onherkenbaar mogelijk blijven hahah.
Spoiler: ''Ontspannen lipjes''
Bekijk bijlage 6769
Spoiler: normaal
Bekijk bijlage 6768
🀣🀣πŸ€ͺπŸ€ͺ😈😈
Klik om te vergroten...
Nice. Mooie lippen
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Rivalrie zei:
Nice. Mooie lippen
Klik om te vergroten...
wat ben jij toch een gigantische flirt! πŸ˜‰
T
TripJessLid
01-01-2024, 00:00
#5
OlderPsyEr zei:
Herkenbaar, niet op de top van mijn LSD trip maar in de cool down naar de supermarkt en dan je verbazen over alle mensen die elkaar helemaal niet echt aankijken. En de bliepjes bij de kassa, ik begreep er niets van.

Ik kijk regelmaat in de spiegel tijdens het trippen, vind het fascinerend hoe mijn gezicht dan continu veranderd, net als bij anderen die ik aankijk, heb al heel wat alter ego's voorbij zien komen.
Klik om te vergroten...
Coowliejoelie deze gast heeft t over een cooldown ✌️😎
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#6
8️⃣6️⃣ zei:
Dat is wel een kwestie van veel ervaring met onder de mensen trippen in combinatie met schijt hebben wat een ander van je vind. Het was ook de eerste keer dat ik al trippend in de supermarkt was, en ik vond het in eerste instantie een slecht idee lol maar vooral de groenten waren fantastisch om te zien en toen ik eenmaal buiten stond met mijn bak ijs was het de beste beslissing die ik ooit nam onder invloed van psychedelica :sunglasses:

Het is allemaal begonnen met trippen in het park en gewoon zeggen wat in je opkomt tegen voorbijgangers...
Klik om te vergroten...
Ik vind supermarkten op een of andere manier echt geweldig als ik trip. Vooral de appie is erg mooi met al dat blauw, mooier dan geel van meneer Jumbo. Kan wel wat overwhelming zijn omdat je opeens heel bewust bent van hoe heftig het effect is.

Heb je wel een sushi geprobeerd terwijl je tript, holy fuck. Als je er niet van houdt snap ik dat: maar als je sushi lekker vind is het een van de lekkerste dingen die je ooit zult eten. Ik raad het eigenlijk standaard aan iedereen aan haha.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#7
8️⃣6️⃣ zei:
Ik heb dit nog nooit gehoord of gelezen.

Ik denk verder dat je depersonalisatie met een ego-dood verward, en een ego-dood is absoluut niet negatief, als je daar maar niet tegenin gaat.

Dus ik denk dat dit verhaal afkomstig is van iemand die zich verzet tegen zijn/haar ego-dood en dat dat de reden is van het bad gaan en dus niet van het kijken in de spiegel an sich.

Ik hou wel van visuals, en vooral organische dingen geven goeie visuals. en jij bent 100% organisch, dus zie je er best raar uit als je tript en in de spiegel kijkt. Maar ook planten, bomen en dieren zijn fantastisch om naar te kijken.

2 weken geleden heb ik nog in de spiegel gekeken tijdens de piek van 350ug 1p, oh my god lol. En dan 10 minuten later in de supermarkt (ik had zin in ijs) is er gewoon niemand die je een blik waardig gunt terwijl alles een kolkende rivier was lol!
Klik om te vergroten...
Echt niet? Ik heb het vaak voorbij zien komen hier, en nog meer op Reddit.

Of het depersonalisatie is of ego death wat mensen ervaren, geen idee, want ik heb dat niet persoonlijk. Mijn vriendin wel, en die noemde dat zo.

Ik schik wel altijd van 80+ers omdat de rimpels echt heel intens en raar worden, haha... een keer op truffels schoot ik bijna keihard in de lach van een oud dametje, gelukkig kon ik mezelf inhouden..
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Gympie zei:
sex op lsd.. nog beter dan sushi πŸ˜‰πŸ˜πŸ˜Œ
Klik om te vergroten...
Sushi eten tijdens sex op 2C-B, dat lijkt mij een zeer bizarre ervaring hahahaha!

Twee van mijn meest euphorische momenten ooit, veel intenser en fijner dan goede MDMA.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Stonologie zei:
Ik vind supermarkten op een of andere manier echt geweldig als ik trip. Vooral de appie is erg mooi met al dat blauw, mooier dan geel van meneer Jumbo. Kan wel wat overwhelming zijn omdat je opeens heel bewust bent van hoe heftig het effect is.

Heb je wel een sushi geprobeerd terwijl je tript, holy fuck. Als je er niet van houdt snap ik dat: maar als je sushi lekker vind is het een van de lekkerste dingen die je ooit zult eten. Ik raad het eigenlijk standaard aan iedereen aan haha.
Klik om te vergroten...

sex op lsd.. nog beter dan sushi πŸ˜‰πŸ˜πŸ˜Œ
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mindless zei:
Voor mij is het eigenlijk routine geworden. Er is iets heel confronterends en zelfs helends aan jezelf trippend aankijken in de spiegel. En het is gewoon super interessant, omdat het soms echt zo is dat het lijkt alsof er andere mensen terug naar mij zitten te kijken. Klinkt eng misschien maar dat was het helemaal niet. Ik heb een keer een soort indiaan terug zien kijken met rode face paint en kraaltjes in zijn haar.
Klik om te vergroten...
Had het niet beter kunnen verwoorden. Het laat je voelen dat je bereid bent naar je zelf te kijken en daar haal je een fijn gevoel uit. Heel intens is het wel. Ik heb momenten dat ik heel erg lach, momenten dat ik staar en momenten ik heel nieuwsgierig ben. Heel bijzonder gevoel is dat, moet ik ook echt nog eens doen op truffels.
T
T135Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik kan me herkennen in beide kanten. Na het gebruik van toch wel een goede dosis truffels vond ik het absoluut geen aanrader. Daarentegen in mijn LSD trip heb ik denk ik tijdens m'n piek wel 45 minuten gewoon in de spiegel gestaard. Ligt denk ik erg aan de omgeving en je midset. Ieder mens reageert weer anders op iedere drug.
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik vind kijken in de spiegel tijdens trippen wel komisch al kan het wel raar worden. Zo had ik tijdens m'n 4-HO-MET trip dat ik DCK op m'n spiegel strooide en elke keer wanneer ik er boven ging hangen schrok ik van m'n reflectie.

Met ETH-LAD verwisselde ik m'n shirt en keek even in de spiegel en toen leek het alsof er overal spinnen over me heen liepen, dat was ook wel even schrikken.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#13
Buu zei:
Zo had ik tijdens m'n 4-HO-MET trip dat ik DCK op m'n spiegel strooide en elke keer wanneer ik er boven ging hangen schrok ik van m'n reflectie.
Klik om te vergroten...
Wth !
Men vrouw is lord off the rings aan het kijken.
Ik snats men 2de lijntje pcp van men spiegel , en ik was effe smiegel 😱 .
Heb ik zelfs niet op lsd of paddo's..
l
liseLid
01-01-2024, 00:00
#14
Buu zei:
Met ETH-LAD verwisselde ik m'n shirt en keek even in de spiegel en toen leek het alsof er overal spinnen over me heen liepen, dat was ook wel even schrikken.
Klik om te vergroten...
Dat is echt m'n grootste nachtmerrie :fearful:
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#15
lise zei:
Ik kom hier even terug. Ik had vannacht 35mg 2cb in 1x gedaan, m'n hoogste startdosis ooit. Een paar uurtjes later toen de piek net over was, ging ik voor de lol voor de spiegel zitten. Ik was nog steeds wel aan het trippen. Eerst was het wel grappig om m'n gezicht te zien vervormen, maar daarna werd het echt raar (op een goede manier). Ik had het gevoel alsof ik dat niet was. Het leek alsof ik naar een ander persoon aan het kijken was. Ik werd er niet bang van ofzo, ik vond het juist grappig en interessant. Misschien dat meer mensen dit hebben, maar het als onprettig ervaren.
Klik om te vergroten...
Ik heb het zoals jij, ik moet er vooral om lachen. Het geeft een ongemakkelijk maar voldaan gevoel. Je voelt je eerlijk, en trots dat je het laat gaat. Dat je bewust bent naar jezelf te kijken. Het werkt wel gek, soms lijk ik inderdaad niet mezelf :).
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#16
wat zou het gek zijn als je in de spiegel keek en helemaal niets zag van jezelf! πŸ˜±πŸ˜…πŸ˜‚

...doorzichtig.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Buu zei:
Ik vind kijken in de spiegel tijdens trippen wel komisch al kan het wel raar worden. Zo had ik tijdens m'n 4-HO-MET trip dat ik DCK op m'n spiegel strooide en elke keer wanneer ik er boven ging hangen schrok ik van m'n reflectie.

Met ETH-LAD verwisselde ik m'n shirt en keek even in de spiegel en toen leek het alsof er overal spinnen over me heen liepen, dat was ook wel even schrikken.
Klik om te vergroten...
Haha dat klinkt niet al te best.. dat hoop ik nooit te zien haha!
l
liseLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik kom hier even terug. Ik had vannacht 35mg 2cb in 1x gedaan, m'n hoogste startdosis ooit. Een paar uurtjes later toen de piek net over was, ging ik voor de lol voor de spiegel zitten. Ik was nog steeds wel aan het trippen. Eerst was het wel grappig om m'n gezicht te zien vervormen, maar daarna werd het echt raar (op een goede manier). Ik had het gevoel alsof ik dat niet was. Het leek alsof ik naar een ander persoon aan het kijken was. Ik werd er niet bang van ofzo, ik vond het juist grappig en interessant. Misschien dat meer mensen dit hebben, maar het als onprettig ervaren.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#19
lise zei:
Ik kom hier even terug. Ik had vannacht 35mg 2cb in 1x gedaan, m'n hoogste startdosis ooit. Een paar uurtjes later toen de piek net over was, ging ik voor de lol voor de spiegel zitten. Ik was nog steeds wel aan het trippen. Eerst was het wel grappig om m'n gezicht te zien vervormen, maar daarna werd het echt raar (op een goede manier). Ik had het gevoel alsof ik dat niet was. Het leek alsof ik naar een ander persoon aan het kijken was. Ik werd er niet bang van ofzo, ik vond het juist grappig en interessant. Misschien dat meer mensen dit hebben, maar het als onprettig ervaren.
Klik om te vergroten...
Bijzonder is dat hè. :)

Ik krijg er het gevoel van dat ik naar verschillende versies van mezelf zit te kijken en dan ineens kijkt er iemand anders terug naar me. Wellicht ook een versie van mezelf, maar dat ik dat niet herken als mezelf. Of misschien echt een ander(e ziel), wie weet...

Wat ik altijd wel haal uit deze ervaringen, is dat vorm helemaal niets over mezelf zegt. In razend tempo zie ik mezelf terugkijken in verschillende vormen, dus ik kan geen een van die vormen echt zijn. Zelfs wanneer mijn normale weerspiegeling weer terugkeert, dat is niet mijn ware gezicht. Een keer toen ik heel lang in de spiegel keek tijdens trippen veranderde mijn reflectie na een groot aantal gezichten die steeds ouder en rimpeliger werden in een doodshoofd. De boodschap was zo duidelijk: het lichaam is (zo goed als) dood. Het is geanimeerd door leven, maar zelf dood. En ik ben niet dat. Ik ben leven en ik zie dood. Alle vorm verdwijnt/sterft uiteindelijk en is daarom al zo goed als dood.

Als je bereid bent trippend in de spiegel te kijken raad ik het echt iedereen aan om dit langdurig te doen. Het is veel meer dan rare, grappige gezichten kijken.
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik kijk weleens in de spiegel als ik naar de wc of badkamer ga als ik trip.
Vroeger dacht ik ervan bad te gaan maar eigenlijk vind ik het nog grappig. Maar ik spendeer hier m'n tijd niet aan.
Er zijn zoveel betere dingen die je kunt doen als je tript dan bv. in een spiegel kijken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."