#1
Is maar net waar je van houdt hè.
Ja ik vind xtc alleen ook wel chill eigenlijk. Vooral omdat het bij mij goed op mijn libido werkt en je dan gewoon je ding kunt doen. Ik merk wel altijd dat via mijn telefoon contact zoek met andete mensen, vrienden of vreemden. Via chatsites etc. Dus het stukje verbonden zijn mis je dan toch welIk heb echt alles wel in mijn eentje gedaan en vind ook alles leuk om alleen te doen. Maar is maar net of je er van houdt. Zelf vind ik het fijn dat je gewoon lekker je eigen ding kunt doen.
3mmc natuurlijk, niemand die dan loopt te zeggen, ey zou je die 376e lijn nou nog wel doen?
Nog nooit van gehoord haha. Bingen?O-pce roken (vapen) met psytrance op..
Dat spul komt niet meer in huis dit is bingen als je het gaat beginnen roken.
Nog niet zo veel verschillende dingen gedaan.Wat heeft uw voorkeur?
Stimulant?
Psychedelica?
Disso?
Downer?
Lijkt me ook wel wat idd 😜🤣All of them natuurlijk. Ik vind het geweldig om met @cutepool iets gaan gebruiken en met hem gaan chillen.
Nog niet zo veel verschillende dingen gedaan.
Tot nu lsd, xtc, cocaine, hasj/wiet
Tot nu toe vind xtc het leukst. Stimulatie op libido, het spacen enzo. Dus denk een stimMaar welk effect zoek je?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."