Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs laat sigarreten 10 x lekkerder smaken

Welke drugs laat sigarreten 10 x lekkerder smaken

45 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#1
Alcohol sowieso. Ik rook helemaal niet en geef ook niks om tabak, maar dronken gaat het soms ineens los. Het smaakt dan ineens serieus ergens naar.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#2
Fenrir zei:
Roken op psychedelica is bij mij ook geen favoriet, behalve dus LSD om de een of andere reden. Wat Purplext zegt, de een na de ander. Denk dat het deels door opgekropte energie komt, maar het smaakt me dan ook gewoon beter ¯\\_(ツ)_/¯
Klik om te vergroten...

Daar is @StimsalaBanne het duidelijk niet mee eens, haar shaggies smaakte op LSD naar mannen met snorren naast auto's langs snelwegen.

¯\\_(ツ)_/¯
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#3
Roze Olifant zei:
Daar is @StimsalaBanne het duidelijk niet mee eens, haar shaggies smaakte op LSD naar mannen met snorren naast auto's langs snelwegen.

¯\\_(ツ)_/¯
Klik om te vergroten...
Haha, dat pareltje was ik vergeten! Zo smaken mijn sjekkies dus als ik truffels of 2C-B op heb.
S
SjappiewappieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Fenrir zei:
Hoe verschillende drugs mijn rookervaring beïnvloeden:

Beter
MDMA
Alcohol
LSD

Neutraal
6-APB
4-HO-MET
Ketamine
2F-DCK
Speed

Minder beter
2C-B
Psilocybine
Klik om te vergroten...

''Minder beter'' really bro, did you just say that?

En even over het topic, waarom zou je willen dat je sigaret lekkerder gaat smaken? Je bent dan al van plan een drug te nemen dat je goed laat voelen blijf dan toch van die onzin af o.o .

Het stinkt, is niet lekker, bij regelmatig gebruik heeft het niet eens effect... nooit begrepen waarom zowat de helft van de bevolking verslaafd is kunnen raken aan roken.
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#5
Sjappiewappie zei:
En even over het topic, waarom zou je willen dat je sigaret lekkerder gaat smaken? Je bent dan al van plan een drug te nemen dat je goed laat voelen blijf dan toch van die onzin af o.o .

Het stinkt, is niet lekker, bij regelmatig gebruik heeft het niet eens effect... nooit begrepen waarom zowat de helft van de bevolking verslaafd is kunnen raken aan roken.
Klik om te vergroten...
Ik rook niet omdat ik iets gebruikt heb, soms smaakt een sigaret gewoon nog beter als ik onder invloed ben. Dat het slecht voor me is snap ik ook wel.
Er zijn heel veel redenen waarom roken zo verslavend is, overwegend geestelijk verslavend. Het is niet gek dat mensen het moeilijk vinden om te stoppen. De echte vraag is: waarom beginnen mensen met roken? In mijn geval omdat ik als puber graag stoer wilde zijn.
Sjappiewappie zei:
''Minder beter'' really bro, did you just say that?
Klik om te vergroten...
Jep. Dat heb je goedt gezien.
S
SjappiewappieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Fenrir zei:
Ik rook niet omdat ik iets gebruikt heb, soms smaakt een sigaret gewoon nog beter als ik onder invloed ben. Dat het slecht voor me is snap ik ook wel.
Er zijn heel veel redenen waarom roken zo verslavend is, overwegend geestelijk verslavend. Het is niet gek dat mensen het moeilijk vinden om te stoppen. De echte vraag is: waarom beginnen mensen met roken? In mijn geval omdat ik als puber graag stoer wilde zijn.
Klik om te vergroten...

Waarom mensen beginnen met roken is uiteindelijk een overbodige vraag geworden. Ik herinner me nog hoe iedereen als kind in de lagere school zei dat roken echt fout is en ze het nooit zouden proberen. Maar jongeren vinden het leuk om op te vallen en dingen te doen die ze niet horen te doen. Zo komen de meesten er al met 14-15 jarige leeftijd eens mee in contact en blijven ze er mee doorgaan.

Ik ben zelf iemand die snel aan iets verslaafd raakt, was zelfs verslaafd aan xtc terwijl dit niet bekend staat als een geestelijk of lichamelijk verslavende stof. Heb ooit 3 maanden gerookt (10 sigaretten per dag gemiddeld), niet om stoer te doen maar om proberen te begrijpen waarom bijna het merendeel van de mensen dit doet.

Nooit gesnapt en was daarna ook gewoon gestopt. Nu al 5 jaar geen sigaret meer aangeraakt, ik word al misselijk van de geur.

Wel wanneer mensen in een pretpark roken in de wachtrij, of in een bushokje of zoiets dergelijks, haal ik het uit hun handen en gooi ik het weg. Mensen die roken in een nabije straal van niet-rokers moeten echt eens gaan reflecteren over hun bestaan.
P
PollewopLid
01-01-2024, 00:00
#7
Empathy!! Een big pack gaat helemaal op, samen met pakjes kauwgom. Geen idee wat het is maar het kijken naar het opwellen van de top als je een hijs neemt, het inhaleren is te wauw (zitten zuchten met MDMA) uitblazen en krinkeltjes maken. En als je even in een comedown zit steek je een nieuwe aan en kom je zo ff weer terug in de flow.. Ik rook niet, maar dan joh...!!
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Alcohol. Dan ging ik standaard kettingroken. Geen drugs, maar ook online gamen deed me laten kettingroken.

Ben nu zo goed als gestopt, op af en toe een joint savonds laat na dan.
T
Twirley BirdLid
01-01-2024, 00:00
#9
alcohol sowieso natuurlijk door de werking in het brein. Zit nu aan de elektrische vape vind dat beter als sigaretten minder stank en geen teer. En veel goedkoper die liquids kosten (bijna) niets.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#10
@Twirley Bird
Liquids vapen is minstens zo ongezond, je riskeert een nieuwe longziekte wellicht door de PG, het nieuws staat er vol mee de laatste tijd. De eerste sterfgevallen zijn al een feit.

Het vapen van de kruiden zelf is een veel beter alternatief.
m
mod4funLid
01-01-2024, 00:00
#11
Roze Olifant zei:
Alcohol sowieso. Ik rook helemaal niet en geef ook niks om tabak, maar dronken gaat het soms ineens los. Het smaakt dan ineens serieus ergens naar.
Klik om te vergroten...

Alcohol zorgt ervoor dat nicotine sneller wordt afgebroken en je dus hierdoor sneller weer de 'high' nodig hebt van de nicotine. Met alcohol ben ik een serieuze schoorsteen, zeker als andere mensen meedoen en je niet wordt bestempeld als een 'smerige roker'.

Daarnaast dacht ik dat alcohol THC weer sneller afbreekt en andersom, maar ik heb nu ff geen onderbouwing daarvoor.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#12
Met alcohol en coke rook ik hele pakjes weg..
Rupsen God ❤ zei:
Ik kan echt niet begrijpen hoe mensen kunnen roken bij dissociatieven en psychedelica.. Ik vind het bij die groepen echt totaal niet interessant, een beetje vies zelfs eigenlijk.
Klik om te vergroten...

Hier ben ik het helemaal mee eens.
Bij Keta vind ik sigaretten al vies en met LSD helemaal dan besef ik hoe vies het is.
Terwijl ik een verstokte roker ben.
R
Rupsen God ❤Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Revolutionair zei:
Met alcohol en coke rook ik hele pakjes weg..


Hier ben ik het helemaal mee eens.
Bij Keta vind ik sigaretten al vies en met LSD helemaal dan besef ik hoe vies het is.
Terwijl ik een verstokte roker ben.
Klik om te vergroten...

Ik heb me eigenlijk altijd afgevraagd of LSD microdoseren effectief kan zijn in het proces van stoppen met roken.. Net als dat ketamine (in lichte dosering) bewezen effectief is bij depressies samen met therapie natuurlijk. Zou je met LSD, al dan niet in een herhaalde microdosering, verslavingen kunnen behandelen? Best een interessant iets.. Hetzelfde geldt voor het microdoseren met psylocybine.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#14
Rupsen God ❤ zei:
Ik heb me eigenlijk altijd afgevraagd of LSD microdoseren effectief kan zijn in het proces van stoppen met roken.. Net als dat ketamine (in lichte dosering) bewezen effectief is bij depressies samen met therapie natuurlijk. Zou je met LSD, al dan niet in een herhaalde microdosering, verslavingen kunnen behandelen? Best een interessant iets.. Hetzelfde geldt voor het microdoseren met psylocybine.
Klik om te vergroten...

Ja keta is zeker een antidepressiva dat is naar mijn idee gewoon zeker.
Lsd helpt mij sws in het leven met dingen beseffen en op een rij zetten maar ik heb daar een hele zware trip voor nodig minimaal 200mg.

Ik heb ook interesse in micro dosering en vind dat super interessant.
Maar ik heb het dus geprobeerd met Lsd maar na een paar dagen was ik zo moe van alle prikkels en alles werd me gewoon te veel.
Misschien heb ik het verkeerd aangepakt...
Of het is gewoon niks voor mij dat kan.

Maar roken is echt een nare KUT verslaving.
Ik ben op het punt dat ik het helemaal niet meer zo lekker vind en andere mensen die naar rook stinken zelfs vies vind (heel ironisch) maar mijn pogingen tot stoppen niet helpt.
Maar ben ik aan de keta dan steek ik een sigaret op en vind het gewoon vies en vraag me af waarom ik rook. Maar als ik dan weer nuchter ben moet ik mijn sigaretje weer hebben s'ochtends bij de koffie.
Terwijl ik aan het stoppen ben ga ik gewoon weer naar de winkel een pakje kopen.
Maar rook al 25 jaar dus ik moet die gewoontes afleren zoals bij de koffie.

Maar goed ik denk dat het met een micro dosering bij sommige mensen wel zou kunnen.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#15
Snelle peppie zei:
Sowieso x pure m en speed, ik steek de ene na de andere op dan.
Met speed en wiet is het ook lekker, alleen kun je bijna oneindig smoken en ben je echt stoned op het moment dat je dan blowd en daarna voel ik me vaak vaag/gedachteloos.
Klik om te vergroten...

Ik kan me echt niet voorstellen hoe roken op speed lekker kan zijn. :tongueout: Ik vind alles (inclusief dingen die ik normaal lekker vind) afschuwelijk smaken op speed, laat staan zoiets als tabak.
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mdma,3-mmc en combinaties ook wel. Met speed vind ik het niet bijzonder, en rook ik nauwelijks (ook door geen tijd voor)
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Roze Olifant zei:
Daar is @StimsalaBanne het duidelijk niet mee eens, haar shaggies smaakte op LSD naar mannen met snorren naast auto's langs snelwegen.
Klik om te vergroten...
Lollo, Dat vergeet ik nooit meer inderdaad!

Zelfs nu kan ik die "smaak" nog voor me halen... :grimacing:
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#18
StimsalaBanne zei:
Lollo, Dat vergeet ik nooit meer inderdaad!

Zelfs nu kan ik die "smaak" nog voor me halen... :grimacing:
Klik om te vergroten...

C45DAE4B-4D33-4379-8D44-505BE6A47463.png

Hahaha.
S
Snelle peppieLid
01-01-2024, 00:00
#19
Roze Olifant zei:
Ik kan me echt niet voorstellen hoe roken op speed lekker kan zijn. :tongueout: Ik vind alles (inclusief dingen die ik normaal lekker vind) afschuwelijk smaken op speed, laat staan zoiets als tabak.
Klik om te vergroten...

Haha dat niet persé, vaak is het meer de zin om te roken.
L
LDYLLid
01-01-2024, 00:00
#20
Toen ik voor het eerst Cocaine probeerde waren mijn letterlijke woorden: "WAUW! Dit is de aller lekkerste sigaret die ik ooit in mijn leven heb gerookt!!!". En zo bleef ik een tijdje in herhaling vallen. Ik kon er gewoon niet over uit!

Tijdens MDMA vind ik het overigens ook altijd heerlijk, alhoewel ik dan ook vaak moet worstelen met een soort kokhalzen tijdens het inhaleren? Ik ben niet misselijk maar op de een of andere manier gebeurt dit wel altijd.

Ik rook altijd mint sigaretten. Als ik een nachtje doorhaal rook ik gerust twee pakjes leeg, echt heel slecht! Dit draagt hoogstwaarschijnlijk ook bij aan de kater :upsidedown: .

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."