#1
Ter verduidelijking: niet tijdens de jaarwisseling...
Always amigo 💜Ofwel de high die je krijgt door het geluk van je vrienden om je heen
Ofwel de high die je krijgt door het geluk van je vrienden om je heenAPIHP MADAFAKAAAAAHS
Ja waarschijnlijk apihp. Zoniet 3-mmc.
Me too hahaha.Wiet.
Ik was nog steeds stoned om 0:01 uur oudjaarsnacht...
Ketakoekjes zou hier nog van kunnen leren.Heb nog Serequell 100 en 200 mg tabletten. Doe er verder niets mee. Ben maand geleden gaan afbouwen. Nog iemand interesse
Denk eind januari begin februari dat ik ga voor o-pce. Later wat wiet en ik wil weer overgaan op alleen paddos. Ik ben alleen erg nieuwsgierig naar sommige rc's... en ik denk steeds dat ik iets mis als ik alleen voor paddos en wiet ga.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."