Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat wordt je eerste drug in 2021?

Wat wordt je eerste drug in 2021?

22 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ter verduidelijking: niet tijdens de jaarwisseling...
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Snuffelaar zei:
Ofwel de high die je krijgt door het geluk van je vrienden om je heen
Klik om te vergroten...
Always amigo 💜
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#3
3-cmc, als helpende hand tijdens mijn verhuis zaterdag!
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Screenshot 2020-12-31 at 18.13.30.png

de gif was te groot helaas.. ( iemand daar een workaround voor? )
degene die me kennen krijgen'em met de klep van de prullenbak omhoog 😅 🤪

lol.. uhm.. zondag mss ± 50mg 2c-c en 1mg 3-meo-pcp.. en bier en jointjes.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#5
Snuffelaar zei:
APIHP MADAFAKAAAAAHS

Ja waarschijnlijk apihp. Zoniet 3-mmc.
Klik om te vergroten...
Ofwel de high die je krijgt door het geluk van je vrienden om je heen
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Godverdommeeeeee 3-mmccccccccccccc
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#7
1P-lsd
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb niets op de planning staan maar het zal wiet, xtc of lsd zijn. Wellicht 2cb als ik dat nog ergens vandaag kan toveren.
d
dissoliefhebberLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik denk dat sws wiet(die is vaste punt van mijn programma). Daarnaast mijn eerste drug dit jaar wordt O-PCE.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wiet
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wiet.

Ik was nog steeds stoned om 0:01 uur oudjaarsnacht...
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mindless zei:
Wiet.

Ik was nog steeds stoned om 0:01 uur oudjaarsnacht...
Klik om te vergroten...
Me too hahaha.
d
dissoliefhebberLid
01-01-2024, 00:00
#13
En me too😂
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#14
Pietrotterdam zei:
Heb nog Serequell 100 en 200 mg tabletten. Doe er verder niets mee. Ben maand geleden gaan afbouwen. Nog iemand interesse
Klik om te vergroten...
Ketakoekjes zou hier nog van kunnen leren.
Gefeliciteerd met je aanstaande ban 😋
P
PietrotterdamLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dankjewel! Hoop dat ik er iemand verder mee kan helpen die het wel echt nodig heeft.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#16
zo de deur uit..

gekapt en geschoren, gewichtjes gedaan, huis aan kant, verstand op... 💯%

ga toch maar voor de 2c-c,, mss wat 2c-e voor het stimulerende effect..
wil er ook bij blowen en 2c-e verzacht/dempt de 'paranoia' meer dan 2c-c.. én gewoon nieuwsgierig naar de combi.
wellicht een dissootje in de nasleep.
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#17
Denk eind januari begin februari dat ik ga voor o-pce. Later wat wiet en ik wil weer overgaan op alleen paddos. Ik ben alleen erg nieuwsgierig naar sommige rc's... en ik denk steeds dat ik iets mis als ik alleen voor paddos en wiet ga.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#18
PsychedelicMagic zei:
Denk eind januari begin februari dat ik ga voor o-pce. Later wat wiet en ik wil weer overgaan op alleen paddos. Ik ben alleen erg nieuwsgierig naar sommige rc's... en ik denk steeds dat ik iets mis als ik alleen voor paddos en wiet ga.
Klik om te vergroten...

o-pce lijkt me gezien jouw mentale conditie niet zo verstandig..
weed en paddos' ook niet persé maar rc disso's kunnen je helemaal op een geniepige manier in het ootje nemen.

~ met de beste bedoelingen.
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mja, het is niet verstandig maar ik heb het nodig af en toe in een roes te verkeren.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dat was een jointje.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."