#1
Dan zou ik inderdaad eerder 5-MAPB proberen als TS niet aan MDMA kan komen.
Fijn euforisch... wat is dat eigenlijk exact?
Ik sta op et moment strak van de 3mmc en ik voel me best fijn 😂 terwijl ik gewoon zit te chillwn op de bank, een puzzel aant maken en ondertussen serie aan het kijken ben.
k zou lekker eens een joint gaan roken ofzo, dat is zoizo het makkelijkste verkrijgbaar.
Mdma natuurlijk, speed/ coke, ghb, ketamine, allemaal een eigen effect,
Je omschrijft hier echt MDMA.Ik zoek iets wat een uurtje of 4 werkzaam is. Sporadisch voor een dag in het weekend bijvoorbeeld samen met een vriend, tegen de avond. In ieder geval dat je nog met elkaar kan praten en lekker in je vel zit, enorm geniet van de muziek en wat zaligmakend gelukkig gevoel heeft.
MDMA is naar mijn mening dan een hele goede. Als je het verstandig gebruikt, dus minimaal 3 maanden er tussen laat, kun je hier heel wat mooie avondjes beleven.
Ik denk dat er over MDMA (XTC) wel ongeveer het meeste op internet/dit forum te vinden is. Het is voor vele de 1e harddrug die zij nemen. Wat voor jou al verlies van controle is kan ik niet zeggen, maar persoonlijk heb ik altijd prima de controle over mezelf tijdens MDMA. Af en toe ben je wat meer "wappy" zoals we dat noemen. Dan zal je je zelf even wat vaag voelen, aangezien MDMA wat in vlagen komt, maar ik en een hoop andere vinden dat juist een heerlijk gevoel.
Hou er wel rekening mee dat MDMA emoties bij jezelf omhoog haalt, die je anders niet hebt. In veel gevallen word je een stuk loslippiger, dus zorg dat je het met mensen doet waarmee je je emoties kan/wil delen.
Ik zou je aanraden hier eens te kijken: https://drugsforum.nl/forums/mdma-xtc.3/
Vergeet vooral het handboek/handleiding niet te lezen.
Super bedankt voor je antwoord, op zo'n reactie hoopte ik. Ja, wellicht een verkeerde woordkeuze, ik probeer geen controle over iets te houden en laat me gewoon meevoeren. Ik bedoel dat ik nog controle heb over mn gestel (nog kunnen lopen, eten/drinken, praten, min of meer na kunnen denken..). Uiteraard wil ik dit samen met een goede vriend beleven welke ik al 25 jaar ken. En het is nog maar de vraag of ik er via via mee in aanraking kan komen, maar het gaat me vooral om een goede voorbereiding. Verder is het inderdaad voor een keertje, voor de ervaring.
Je omschrijft hier echt MDMA.Voor mij dan minus de muziek appreciatie. Daar heb ik geen behoefte aan op MDMA, in thuissetting dan. Een lage dosering truffels/paddo's komt ook goed overeen met wat je omschrijft te willen. Daarmee heb ik persoonlijk weleens zin om muziek te luisteren. Je geeft aan dat het jou wat tegenviel, maar je hebt het maar 1 keer geprobeerd...
Maar ik denk dat MDMA eigenlijk is wat je zoekt. En misschien truffels/paddo's ook, als je dat nog eens een kans wilt geven. Beiden heel verschillend, maar zeer geschikt voor een leuke avond praten en genieten van een fijn gevoel.
Als je mdma gaat proberen, ga er dan maar vast vanuit dat het niet bij 1 x blijft. Het is gewoon geweldig.
Het heeft de eigenschappen waar je naar op zoek bent. Neem er wel niet teveel van! Een goede startdosis is 120 mg. Laat je pillen testen. Als je mdma kristal hebt, ga niet dippen maar weeg het af. Als je teveel neemt, sta je strak en kan je je onrustig voelen. Een lage dosis is heel mellow.
Lees je goed in, om het maximale uit de eerste ervaring te halen! De eerste keer is echt de mooiste, meest magische en de lekkerste! Je kan je echt niet voorstellen hoe prachtig het is.
Zorg dat je een lege maag hebt! Anders werkt ie niet lekker in.
En inderdaad zou ik truffels nog een tweede kans geven. De 2e keer kan heel anders zijn.
Bij drugsgebruik is setting (vertrouwde omgeving, vertrouwde mensen) en set (hoe voel je je die dag, zit je lekker in je vel, ben je uitgerust) heel belangrijk.
Ja daar ben ik destijds op de harde manier achter gekomen. Echter blijft het wel incidenteel. ik heb gewoon mn gezin thuis, mn verantwoordelijkheden, kinderen en het is enkel om eens te ervaren of een paar keertjes. Ik ben er niet vies van, maar wil weten wat het is. Deels nieuwsgierigheid, maar ook zodat ik later ernaar kan handelen als m'n kinderen ermee in aanraking komen.
3 mmc.
Omdat ik denk dat je er niet aan kunt komen, noem ik express niet 4mmc.
Ow wait...🤣
Om eerlijk te zijn heb ik hier nog niet eerder van gehoord.
Ik zou het lekker bij MDMA houden in deze fase van je ontdekkingsreis. Daar is relatief veel over bekend en is niet erg verslavend. Het is natuurlijk wel illegaal, maar als je een beetje rondzoekt kom je er vast wel aan.Om eerlijk te zijn heb ik hier nog niet eerder van gehoord.
Wat een leuke reden! Ik heb zelf twee kinderen en vind het ook heel prettig dat ik van een aantal drugs de leuke en minder leuke kanten zelf ervaren heb. Zo kan ik ze later vanuit eigen ervaring goed advies geven.Deels nieuwsgierigheid, maar ook zodat ik later ernaar kan handelen als mn kinderen ermee in aanraking komen.
Hoi @0t0lerance ,
Volgens mij is MDMA inderdaad wat je zoekt. Eens met wat hierboven al gezegd is. Probeer qua dosering uit te komen op de 1,5 mg mdma per kilo lichaamsgewicht. Laat je pillen testen. Zorg voor een fijne vertrouwde omgeving met leuke vrienden of je partner en zorg dat je de dag(of dagen) erna niet teveel verplichtingen hebt. Het geeft namelijk wel een kater.
Schrik ook niet van het "inkicken" van de pil. Sommigen vinden dit moment vervelend of overweldigend als ze er geen ervaring mee hebben. Voor de meeste mensen duurt die vervelende periode niet langer dan 5-15 minuten en genieten ze daarna alsnog optimaal. Dus schrik er niet teveel van het je overkomt. Verder natuurlijk eens met het advies om er altijd 3 maanden tussen te laten.
Wat een leuke reden! Ik heb zelf twee kinderen en vind het ook heel prettig dat ik van een aantal drugs de leuke en minder leuke kanten zelf ervaren heb. Zo kan ik ze later vanuit eigen ervaring goed advies geven.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."