Mooi! En nu? Weer 25 erbij of gelijk de big jump naar 100 of vind het je het wel best zo?
Prima hoor, 3-MMC is best aardig, maar kan ook behoorlijk verslavend zijn. En zo bijzonder is het in mijn ogen niet. Eerste keer XTC is voor iedereen een hele belevenis!Super bedankt voor je reactie, alle input is welkom, erg fijn dat een forum als deze bestaat zodat er meerdere kanten belicht worden. Uiteraard neem ik je advies ter harte.
Ik zou zwz als je een sero slurper gebruikt voor de OG xtc gaan. Gwn puur die belevenis ga je met niks anders krijgen. Zou zonde zijn als je sero receptoren al na de getver zijn voordat je x hebt geprobeertPrima hoor, 3-MMC is best aardig, maar kan ook behoorlijk verslavend zijn. En zo bijzonder is het in mijn ogen niet. Eerste keer XTC is voor iedereen een hele belevenis!
Dat is het ding met de echte psychedelica (truffels, paddo's, lsd). Set en setting zijn daarbij heel erg bepalend. Als je nu door je ervaringen een beetje huiverig bent voor truffels maar niet voor paddo's, dan hou je jezelf eigenlijk een beetje voor de gek, want beide bevatten dezelfde werkzame stof.Paddo's heb ik een hele leuke ervaring mee (in 2008 gekocht toen het allemaal nog mocht, de allersterkte) was leuk. Truffels was een drama, 3 uur doodsangsten uitgestaan (verkeerde set & settings moet ik toegeven.. iemand zette een horrorfilm op, is mn eigen schuld geweest). Ben er een beetje huiverige voor geworden en heb geen behoefte aan de extreem visuele veranderingen.
Ik overdrijf niet als ik zeg dat ik fijnere avonden met vrienden heb gehad op truffels dan op MDMA. Minder euforisch misschien (soms niet eens...), maar wel een echtere connectie met elkaar, over meer betekenisvolle dingen praten, de meest heerlijke lachbuien, diepe tevredenheid en gezelligheid ervaren. Gewoon op een halve portie truffels dus (7,5 gram).En inderdaad zou ik truffels nog een tweede kans geven. De 2e keer kan heel anders zijn.
Daar ben ik het niet mee eens. Xtc is veel specialer dan 3mmc, en ik gun eigenlijk iedereen een xtc-ervaring!Ik had 3mmc voorgesteld als optie toen ik OP zijn eisen zag.
Maar OP heeft ook al gezegd dat hij niemand kent die XTC doet, en dat hij het nergens vindt. Dus stop eens allemaal met OP dit te blijven aanraden 😜
Daar ben ik het niet mee eens. Xtc is veel specialer dan 3mmc, en ik gun eigenlijk iedereen een xtc-ervaring!
Hij kan nu mss geen xtc vinden, maar ik geloof erin dat als je iets wil en je zinnen erop zet, het vroeg of laat zeker lukt!
Het darkweb dan? Dan moet je wel een beetje handig zijn met de pc.
Ja klopt, maar ik zou hem dus geen 3mmc aanraden als hij nog nooit xtc heeft gedaan. Dat is gewoon veel en veel leuker. Als je slap aftreksel 3mmc gaat uitproberen, ok leuk, maar stel je vind later alsnog xtc, dan komt dat toch minder heftig binnen. Ik zou het zonde vinden!Ik zeg nergens dat ik OP geen X gun...
Gewoon dat 3mmc aan de beschrijving voldoet.
Ja klopt, maar ik zou hem dus geen 3mmc aanraden als hij nog nooit xtc heeft gedaan. Dat is gewoon veel en veel leuker. Als je slap aftreksel 3mmc gaat uitproberen, ok leuk, maar stel je vind later alsnog xtc, dan komt dat toch minder heftig binnen. Ik zou het zonde vinden!
Nu heb ik zelf geen ervaring met 3MMC, maar ik lees echt overal dat mensen er meteen dagen achtereen aan zitten omdat ze er direct zulke cravings van krijgen. Zoiets ga je toch ook niet aanraden aan iemand? MDMA is ook niet gezond, maar daar zul je (de meesten onder ons dan) niet dagen aan gaan zitten. Dat is 1 prachtige ervaring en dan is het weer even klaar, als je een beetje gezond verstand hebt.Ja klopt, maar ik zou hem dus geen 3mmc aanraden als hij nog nooit xtc heeft gedaan. Dat is gewoon veel en veel leuker. Als je slap aftreksel 3mmc gaat uitproberen, ok leuk, maar stel je vind later alsnog xtc, dan komt dat toch minder heftig binnen. Ik zou het zonde vinden!
Nu heb ik zelf geen ervaring met 3MMC, maar ik lees echt overal dat mensen er meteen dagen achtereen aan zitten omdat ze er direct zulke cravings van krijgen. Zoiets ga je toch ook niet aanraden aan iemand? MDMA is ook niet gezond, maar daar zul je (de meesten onder ons dan) niet dagen aan gaan zitten. Dat is 1 prachtige ervaring en dan is het weer even klaar, als je een beetje gezond verstand hebt.
En ja, als je een beetje rond vraagt in de juiste kringen, dan vind je MDMA op den duur echt wel.
Iemand hier vraagt naar een drug(ervaring) die ontspannen en euforisch is en waarbij de controle niet verloren wordt. Ik lees overal en hier alleen op DF al over mensen die dagenlang aan de 3MMC zitten, direct al bij hun allereerste keer(!) Direct al controle verlies dus. Het kan natuurlijk zijn dat ik wat reports gemist hebt, maar dit is wat ik steeds weer lees hier. Dan vind ik het niet verantwoord om zo'n middel waar dus veel mensen direct vanaf dag 1 al niet meer mee kunnen stoppen, aan te raden aan iemand.Kom op, er staan zat verhalen van mensen die er mee kunnen stoppen ook .Die zelfdiscipline hebben.
Uw opmerking "zoiets ga je toch nie aanraden aan iemand " is serieus misplaatst. En al zeker op een forum als dit. Je hoeft het niet eens met mij te zijn, maar hou uw opmerkingen voor u.
Iemand hier vraagt naar een drug(ervaring) die ontspannen is en waarbij de controle niet verloren wordt. Ik lees overal en hier alleen op DF al over mensen die direct dagenlang aan de 3MMC zitten, direct bij hun allereerste keer(!) Het kan natuurlijk zijn dat ik wat reports gemist hebt, maar dit is wat ik steeds weer lees hier. Dan vind ik het niet verantwoord om zo'n middel waar dus veel mensen direct vanaf dag 1 al niet meer mee kunnen stoppen, aan te raden aan iemand.
Zeg trouwens maar jij hoor.Maar nee, ik hou mijn opmerkingen niet voor me. Ik zou het niet goed vinden als de TS straks in de problemen komt met dat middel.
Natuurlijk zijn die er ook. Maar hoeveel gaan een eerste keer 3-5 dagen bingen op MDMA?En hoeveel verhalen staan er online van mensen die X misbruiken? Het internet staat vol.
Waar ben ik onvriendelijk tegen de TS?Nogmaals, als je kijkt wat OP vroeg, voldoet 3mmc daaraan. Dat je OP wil waarschuwen, geen probleem mee. Maar doe het op een vriendelijkere manier.
Ah oké maar hoeft bij mij niet hoor.* Ben beleefd opgevoed. Zal altijd "u" gebruiken als ik je niet ken.
Dit kan niet dus dan houdt het al opNatuurlijk zijn die er ook. Maar hoeveel gaan een eerste keer 3-5 dagen bingen op MDMA?
Natuurlijk zijn die er ook. Maar hoeveel gaan een eerste keer 3-5 dagen bingen op MDMA?
Waar ben ik onvriendelijk tegen de TS?
Ah oké maar hoeft bij mij niet hoor.Dan voel ik me zo oud.
![]()
Precies ja. Maar toegegeven, zelfs MDMA wordt door mensen soms stevig misbruikt.Dit kan niet dus dan houdt het al op
Volgens mij heb ik me nergens onvriendelijk opgesteld tegenover jou. Ik ben alleen kritisch op het aanraden van 3MMC aan de TS. Het was in ieder geval niet onvriendelijk bedoeld.Ik vind je opmerking onvriendelijk naar mij toe.
Na dag 2 voel je al zo goed als niks meer als je dan door gaat gebruiken ben je gewoon een dwaas.Precies ja. Maar toegegeven, zelfs MDMA wordt door mensen soms stevig misbruikt.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."