Ik kan het ook wel testen voor je!![:smirk:]()
Ik test gratis hoor, graag wel in bulkverpakking aanleveren!
Ik dacht toch ook dat het niet mocht hoor, maar kan het mis hebben...Je kan sowieso laten testen welke stoffen er in zitten, dat doen ze met een marquis reagens, afhankelijk van welke kleur het reagens geeft nadat het in contact is geweest met het monster kunnen ze zeggen welke stof er (het meest) in zit, als je op puurheid wilt testen moet je een monster op laten sturen naar een lab, dan kan je vgm twee weken later bellen voor de uitslag. Je kan als Belg zijnde gewoon terecht bij een testcentrum in NL, maarja het is sowieso een risico om met harddrugs over straat te gaan, als je aangehouden word dan krijg je gewoon een bekeuring en worden je drugs afgepakt.
Dit klopt niet, zie deze link:Je kan als Belg zijnde gewoon terecht bij een testcentrum in NL
Of als je Nederlandse kennissen hebt, kan je misschien via hun laten testen?Dus Gwn zeggen dat je dit in een nederlands kroeg hebt gekocht ez
Oeps...mijn fout, dat wist ik nietDit klopt niet, zie deze link:
drugs-test.nl | Voorwaarden
www.drugs-test.nl
Ze willen alleen de Nederlandse drugsmarkt monitoren, daarom kan je alleen in Nederland gekochte drugs laten testen.
Daar zit wat in, je kan het proberen.Ze kunnen toch niet weten van waar je bent? Die tests zijn anoniem, dus ze vragen je identiteitskaart niet. Mensen met een Belgisch accent kunnen ook in Nederland wonen.
Lol. Liet me lachen. :PIk kan het ook wel testen voor je!
Lol. Liet me lachen. :P
Ik kan het ook wel testen voor je!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."