Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVoorschrift voor het delen van jouw drugs?

Voorschrift voor het delen van jouw drugs?

82 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Moffel100 zei:
Hoop er niet achter te komen
Klik om te vergroten...
Taktak zei:
Indertijd toen ik dagelijks blowde met vrienden, deelden we ook continu. Man, wat waren dat zalige tijden.

Om de paar trekjes doorgeven.
Elkaars joints beoordelen en lachen met sommige exemplaren. Samen uitvissen wie nog het beste in staat is, om de laatste joints te rollen.

Die ene vriend de hele avond plagen. Dat hij zogezegd meer trekt dan de rest en maar traag doorgeeft.

"Wie is de peukeneuker?" aan het einde van de joint.
"Wie is de filter weer nat aan 't smoren?!"
"Wie wilt een blow'ke?"
"Bob..." - "Marley!"

Ik denk, als men de wiet niet deelt en ieder zijn eigen joint rookt, men de samenhorigheid misschien minder ervaart?

Anyways, schitterende tijden/momenten beleefd met het delen van wiet.
Klik om te vergroten...
Heb je toch ook als je samen met vrienden stims deelt?

- Wie legt de lijntjes nu klaar?
- Wie heeft de stash bij zich?
- Doen we eens zot qua lijntje?
- Laten we eens 2 snuifbuisjes gebruiken
- Kun je geblinddoekt snuiven?
- Maak een tekening ipv lijnen.


Zo veel anekdotes...🤩🤩🤩
M
Moffel100Lid
01-01-2024, 00:00
#2
CuriousExplorer zei:
Heb je toch ook als je samen met vrienden stims deelt?

- Wie legt de lijntjes nu klaar?
- Wie heeft de stash bij zich?
- Doen we eens zot qua lijntje?
- Laten we eens 2 snuifbuisjes gebruiken
- Kun je geblinddoekt snuiven?
- Maak een tekening ipv lijnen.


Zo veel anekdotes...🤩🤩🤩
Klik om te vergroten...
1gram lijntje
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Moffel100 zei:
1gram lijntje
Klik om te vergroten...
Kun je niet eens snuiven. 😝
T
TaktakLid
01-01-2024, 00:00
#4
CuriousExplorer zei:
Heb je toch ook als je samen met vrienden stims deelt?

- Wie legt de lijntjes nu klaar?
- Wie heeft de stash bij zich?
- Doen we eens zot qua lijntje?
- Laten we eens 2 snuifbuisjes gebruiken
- Kun je geblinddoekt snuiven?
- Maak een tekening ipv lijnen.


Zo veel anekdotes...🤩🤩🤩
Klik om te vergroten...
Tekeningen inderdaad ojo :joycat:

Is het 8u 's morgens zit je plots samen hartjes of letters/woorden te snuiven :sweatsmile:
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Taktak zei:
Tekeningen inderdaad ojo :joycat:

Is het 8u 's morgens zit je plots samen hartjes of letters/woorden te snuiven :sweatsmile:
Klik om te vergroten...
Of verschiet je ervan dat er ruim 3gram in een getekend huisje zit 😂
T
TaktakLid
01-01-2024, 00:00
#6
CuriousExplorer zei:
Of verschiet je ervan dat er ruim 3gram in een getekend huisje zit 😂
Klik om te vergroten...
De plateau dat dan gul rondgaat, doet ons altijd denken aan een receptie. :sweatsmile:

'ahhh de toastjes zijn klaar, goei paté zeeee'
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Taktak zei:
De plateau dat dan gul rondgaat, doet ons altijd denken aan een receptie. :sweatsmile:

'ahhh de toastjes zijn klaar, goei paté zeeee'
Klik om te vergroten...
Of 1 iemand speelt butler, met handdoek en spiegel in zijn hand.


Jaaaaammmeeeesssss😂😂
J
Jane MargolisLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mijn vriend en ik blowen altijd samen, soms maak ik wel eens geld over naar hem omdat hij het altijd betaald, verder heb ik maar 1 vriendin die soms wel eens nieuwsgierig is naar iets en dat krijgt ze dan gewoon van mij, verder heb ik geen vrienden die drugs gebruiken dus dat scheelt 😂
D
DeaveLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik maag gewoon een boodschappen lijstje wie wat wilt met naam erbij en dan moeten ze dat geld aan mij geven en natuurlijk als iedereen beetje op heeft aan het eind wil ik best wag delen maar dat doen hun ook!
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Deave zei:
Ik maag gewoon een boodschappen lijstje wie wat wilt met naam erbij en dan moeten ze dat geld aan mij geven en natuurlijk als iedereen beetje op heeft aan het eind wil ik best wag delen maar dat doen hun ook!
Klik om te vergroten...
Een boodschappenlijstje met drugs op?
Dat is het toch iets nieuw voor mij 😆😅
J
Jane MargolisLid
01-01-2024, 00:00
#11
Deave zei:
Ik maag gewoon een boodschappen lijstje wie wat wilt met naam erbij en dan moeten ze dat geld aan mij geven en natuurlijk als iedereen beetje op heeft aan het eind wil ik best wag delen maar dat doen hun ook!
Klik om te vergroten...
Een drugslijstje 😎 betere naam
D
DeaveLid
01-01-2024, 00:00
#12
Laramonjour zei:
Een drugslijstje 😎 betere naam
Klik om te vergroten...
Kijk! Dat zocht ik!
w
wapboyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Als er eens een vriend of vriendin mee komt wapperen zorg ik dat het spul in huis is....... krijgt er ook wat voor terug in de vorm van leuke avond/nacht.
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#14
Heel egoïstisch misschien maar, iedereen mag van mij lenen als er maar genoeg overblijft voor mijzelf. Ik betaal ervoor, dus voor mij moet er genoeg overblijven
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Taktak zei:
Exact zelfde hier. Met een vast/close kliekje aan de 4-MMC. Alles op tafel smijten en zorgeloos met z'n allen nemen wat je maar wilt.
Ik had ook altijd het gevoel dat uit zo'n zak(je) de Mephedrone maar bleef komen :smilecat:.
Klik om te vergroten...
Ja. Maar achterna besef je dat je plots een paar honderd euro 4mmc EN een paar honderd euro eten/drinken kwijt bent.
Taktak zei:
Nu ja, na vele van zo'n nachtjes en weekends, gaat het zakje al wat sneller op en gaat de nodige hoeveelheid omhoog...
Klik om te vergroten...
Soms te hoog. Op mijn piek zat ik ooit op 3g op 36u. Toen zei mijn lichaam dat of ik ermee moest stoppen, of mijn lichaams ging stoppen.

Heel zelden zo hoog gedoseerd.
1gr op een weekend gaat mij veel beter af.
T
TaktakLid
01-01-2024, 00:00
#16
Jesse Pinkvrouw zei:
Heel egoïstisch misschien maar, iedereen mag van mij lenen als er maar genoeg overblijft voor mijzelf. Ik betaal ervoor, dus voor mij moet er genoeg overblijven
Klik om te vergroten...

Vind ik zeker niet egoïstisch! Ga je naar een barbecue waar je jouw eigen vlees moet voorzien. Dan deel je ook niet al je vlees zodat jij uiteindelijk een lege maag hebt :sweatsmile:
Oké, bizarre vergelijking misschien, maar je snapt me wel, denk ik.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Jesse Pinkvrouw zei:
Heel egoïstisch misschien maar, iedereen mag van mij lenen als er maar genoeg overblijft voor mijzelf. Ik betaal ervoor, dus voor mij moet er genoeg overblijven
Klik om te vergroten...
Niet egoïstisch, net vrijgevig
Al stel ik mij de vraag...
Als je 5gram koopt, en je gebruikt er maar zelf 0,5gram van, hoelang je dit gaat blijven doen?
T
TaktakLid
01-01-2024, 00:00
#18
CuriousExplorer zei:
Ja. Maar achterna besef je dat je plots een paar honderd euro 4mmc EN een paar honderd euro eten/drinken kwijt bent.
Klik om te vergroten...
Kan ik goed geloven. Vaak gaan die feestjes telkens door in hetzelfde huis. Uiteraard is een volle koelkast dan aangenaam.
Vaak splitsen wij achteraf de kosten, of elk invité brengt wel iets mee.
Maar ik kan geloven dat dat niet altijd en overal het geval is.
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#19
CuriousExplorer zei:
Niet egoïstisch, net vrijgevig
Al stel ik mij de vraag...
Als je 5gram koopt, en je gebruikt er maar zelf 0,5gram van, hoelang je dit gaat blijven doen?
Klik om te vergroten...
Ligt compleet aan de situatie, ik ben heel vrijgevig dus mensen mogen altijd van mij lenen want de mensen die dat doen daar krijg ik ook van terug.
Dus ja, hoeveel mensen zijn er op het feest en hoeveel willen er mee snuiven?
Ik hou ten alle tijden het zakje bij me. Ik zeg ook altijd wanneer ik niet meer wilt uitdelen want er is niet zoveel meer over. Dan zeg ik vaak ‘hé nog 1 nakkie, dan niet meer’. En zo gaat het andersom ook als ik van andere leen. Nu gebeurt dat steeds minder want mensen regelen gewoon hun eigen shit. Als mensen mee betalen is er geen probleem natuurlijk.
Is het zo beantwoord haha?
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Jesse Pinkvrouw zei:
Ligt compleet aan de situatie, ik ben heel vrijgevig dus mensen mogen altijd van mij lenen want de mensen die dat doen daar krijg ik ook van terug.
Dus ja, hoeveel mensen zijn er op het feest en hoeveel willen er mee snuiven?
Ik hou ten alle tijden het zakje bij me. Ik zeg ook altijd wanneer ik niet meer wilt uitdelen want er is niet zoveel meer over. Dan zeg ik vaak ‘hé nog 1 nakkie, dan niet meer’. En zo gaat het andersom ook als ik van andere leen. Nu gebeurt dat steeds minder want mensen regelen gewoon hun eigen shit. Als mensen mee betalen is er geen probleem natuurlijk.
Is het zo beantwoord haha?
Klik om te vergroten...
Zoek je nog een drugsmakker?😂😂


Kidding offc.😄

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."