#1
Hoop er niet achter te komen
Heb je toch ook als je samen met vrienden stims deelt?Indertijd toen ik dagelijks blowde met vrienden, deelden we ook continu. Man, wat waren dat zalige tijden.
Om de paar trekjes doorgeven.
Elkaars joints beoordelen en lachen met sommige exemplaren. Samen uitvissen wie nog het beste in staat is, om de laatste joints te rollen.
Die ene vriend de hele avond plagen. Dat hij zogezegd meer trekt dan de rest en maar traag doorgeeft.
"Wie is de peukeneuker?" aan het einde van de joint.
"Wie is de filter weer nat aan 't smoren?!"
"Wie wilt een blow'ke?"
"Bob..." - "Marley!"
Ik denk, als men de wiet niet deelt en ieder zijn eigen joint rookt, men de samenhorigheid misschien minder ervaart?
Anyways, schitterende tijden/momenten beleefd met het delen van wiet.
- Wie legt de lijntjes nu klaar?
- Wie heeft de stash bij zich?
- Doen we eens zot qua lijntje?
- Laten we eens 2 snuifbuisjes gebruiken
- Kun je geblinddoekt snuiven?
- Maak een tekening ipv lijnen.
Zo veel anekdotes...🤩🤩🤩