Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVoorschrift voor het delen van jouw drugs?

Voorschrift voor het delen van jouw drugs?

82 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#1
CuriousExplorer zei:
Dus je ziet ook auto's die er niet zijn? Mensen horen die er niet zijn? Camera's horen zoomen, of mails lezen die er niet zijn? Want zo erg was het...

Gelukkig heb je dat niet bij mensen.
Klik om te vergroten...
Niet perse dat, wel dat ik mensen hoor die er niet zijn (stemmen), soms zie ik steeds dezelfde donkere vrouw in m’n huis, ik hoor vrijwel altijd een wekker in m’n rechter oor, rare figuren in de tuin die het echt op mij gemunt hebben, hoor mensen lopen in m’n huis
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Moffel100 zei:
Kan dat zo ver gaan ja? Wat gek zeg..
Klik om te vergroten...
Het ging veel verder dan dat.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jesse Pinkvrouw zei:
Niet perse dat, wel dat ik mensen hoor die er niet zijn (stemmen), soms zie ik steeds dezelfde donkere vrouw in m’n huis, ik hoor vrijwel altijd een wekker in m’n rechter oor, rare figuren in de tuin die het echt op mij gemunt hebben, hoor mensen lopen in m’n huis
Klik om te vergroten...
Schimmen ziet bijna iedereen wel na slapeloze nachten ( ik niet btw ).
Maar jij hoort en ziet dus ook mensen die er niet zijn...Wij nemen geen drugs samen. 😄
M
Moffel100Lid
01-01-2024, 00:00
#4
CuriousExplorer zei:
Het ging veel verder dan dat.
Klik om te vergroten...
Hoop er niet achter te komen
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#5
CuriousExplorer zei:
Schimmen ziet bijna iedereen wel na slapeloze nachten ( ik niet btw ).
Maar jij hoort en ziet dus ook mensen die er niet zijn...Wij nemen geen drugs samen. 😄
Klik om te vergroten...
Schimmen heb ik inderdaad ook, maar dit zijn echt bepaalde figuren. Soms denk ik dat ze mij afluisteren via de afzuiging.

Ah shit.. Wou je net m’n drugs delen 🤣
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jesse Pinkvrouw zei:
Schimmen heb ik inderdaad ook, maar dit zijn echt bepaalde figuren. Soms denk ik dat ze mij afluisteren via de afzuiging.
Klik om te vergroten...
Wtf 🤣
Jesse Pinkvrouw zei:
Ah shit.. Wou je net m’n drugs delen 🤣
Klik om te vergroten...
Ik heb leukere drugs hoor 😜
(Mephedrone)


😝
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#7
CuriousExplorer zei:
Wtf 🤣

Ik heb leukere drugs hoor 😜
(Mephedrone)


😝
Klik om te vergroten...
Haha lach maar🤣 (doe ik ook als het allemaal weer koek en ei is)
M
Moffel100Lid
01-01-2024, 00:00
#8
CuriousExplorer zei:
Wtf 🤣

Ik heb leukere drugs hoor 😜
(Mephedrone)


😝
Klik om te vergroten...
Had laatst van mephedrone(3mmc hoge dosering) wel hele erge paranoia, zat in de auto rustig te blowen en ik was er zeker van dat er mensen buiten stonden die me wilden rippen of iets. Gelukkig heb ik een mes in mn auto liggen, dat stelde me enigszins gerust
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Jesse Pinkvrouw zei:
Haha lach maar🤣 (doe ik ook als het allemaal weer koek en ei is)
Klik om te vergroten...
Oke, we zijn weer een stapje dichter bij drugs delen.

Ik voel het🤣🤣
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Moffel100 zei:
Had laatst van mephedrone(3mmc hoge dosering) wel hele erge paranoia, zat in de auto rustig te blowen en ik was er zeker van dat er mensen buiten stonden die me wilden rippen of iets. Gelukkig heb ik een mes in mn auto liggen, dat stelde me enigszins gerust
Klik om te vergroten...
3mmc is GEEN Mephedrone.
4mmc is Mephedrone.

En hoezo gelukkig? Voor hetzelfde geld aanschouw je iemand voor iemand anders en haal je uit met uw mes.
Dit is allesbehalve geruststellend om te lezen tbh.
K
KlaasVaakLid
01-01-2024, 00:00
#11
Heb een mooie verzameling psychedelica. Als er getript wordt mogen de andere aanwezigen gewoon meedoen.

Andere drugs deel ik ook met mijn vrienden. Dan vertrouw ik erop dat ze niet alles leegscheppen.
M
Moffel100Lid
01-01-2024, 00:00
#12
CuriousExplorer zei:
3mmc is GEEN Mephedrone.
4mmc is Mephedrone.

En hoezo gelukkig? Voor hetzelfde geld aanschouw je iemand voor iemand anders en haal je uit met uw mes.
Dit is allesbehalve geruststellend om te lezen tbh.
Klik om te vergroten...
kon er wel om lachen achteraf
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Moffel100 zei:
kon er wel om lachen achteraf
Klik om te vergroten...
Rare gedachtengang na mijn post heb je.
Er kon zoveel verkeerd lopen.
Dit is exact het voorbeeld waarom ik enkel in intieme kring in mijn huis drugs nam/neem.
M
Moffel100Lid
01-01-2024, 00:00
#14
CuriousExplorer zei:
Rare gedachtengang na mijn post heb je.
Er kon zoveel verkeerd lopen.
Dit is exact het voorbeeld waarom ik enkel in intieme kring in mijn huis drugs nam/neem.
Klik om te vergroten...
Het was op eigen terrein rond 04:30 :laughing:
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#15
Moffel100 zei:
Het was op eigen terrein rond 04:30 :laughing:
Klik om te vergroten...
Ah joh, heb ook wel eens een vliegenmepper gepakt omdat ik er van overtuigd was dat er dikke bromvliegen rond vlogen.. Nog nooit een vlieg echt dood gemept
M
Moffel100Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Jesse Pinkvrouw zei:
Ah joh, heb ook wel eens een vliegenmepper gepakt omdat ik er van overtuigd was dat er dikke bromvliegen rond vlogen.. Nog nooit een vlieg echt dood gemept
Klik om te vergroten...
Haha, dan krijg je ze nooit te pakken
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Moffel100 zei:
Het was op eigen terrein rond 04:30
Klik om te vergroten...
Mensen horen die er niet zijn of ze niet kunnen herkennen en dan blij zijn dat er een mes bij je lag...Meh...Geloof me, ik heb heel, heel veel ervaring met mensen met dit soort waanbeelden gekend en ik ben blij dat ik die niet meer ken.

Ook al zie jij het misschien anders. Alle respect daarvoor btw.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#18
ik neem meestal drugs met één andere persoon tegelijk
en dan beslissen we samen wat we nemen..
ik ben meestal wel degene die in de drugs voorziet..
bij één persoon is er dan bier en eten enzo, dus dat voelt voor mij wel evenredig..
maar het gaat meer om een fijne gedeelde ervaring.
ik ben vaak wel de 'aanjager' ..van zullen we dit of dat proberen.
maar die vriend begint al een dagje ouder te worden.. en doet vaak niet meer mee.. vroeger ging hij flink los.
maar hij vindt het prima als ik gebruik in zijn gezelschap en is net zo gezellig..
veroordeelt me ook nooit in wat voor toestand ik ben..
kgeloof dat ik hier op df wel wat nieuwe (drugs)maatjes aan het vinden ben..
maar drugs is daarbij niet het belangrijkste.
met m'n vriendin is het vanzelfsprekend dat ik voor de drugs zorg want zij zit compleet niet in dat wereldje.
kvond het wel grappig dat ze zelf voorstelde om nog eens kratom te nemen vorige week.
paar daagjes gedaan.. gezellig.
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#19
Taktak zei:
Als ik een joint rook op een after, mag iedereen die aanwezig is, gerust mee roken (tenzij ik je geen aangenaam persoon vind).
Klik om te vergroten...
Hoe werkt dat in de praktijk, stuur je jointje de groep in met een routekaart?
T
TaktakLid
01-01-2024, 00:00
#20
Maagtablet zei:
Hoe werkt dat in de praktijk, stuur je jointje de groep in met een routekaart?
Klik om te vergroten...

Routekaarten zijn oubollig.

M'n vriend Banana zorgde voor het circuleren van de jointjes.

url.jpg

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."