#1
Niet egoïstisch, net vrijgevigHeel egoïstisch misschien maar, iedereen mag van mij lenen als er maar genoeg overblijft voor mijzelf. Ik betaal ervoor, dus voor mij moet er genoeg overblijven
Al stel ik mij de vraag...
Als je 5gram koopt, en je gebruikt er maar zelf 0,5gram van, hoelang je dit gaat blijven doen?