#1
Waarom is dit topic nog niet in de afvalbak gekieperd?
Waarschijnlijk omdat het zo gezellig is hier.. zelfs frans bauer aanwezig! 🎤🎶 heb je even voor mij🎶Waarom is dit topic nog niet in de afvalbak gekieperd?
Oh stop it youAlleszins niet zo knap als jij.
Heb hier genoeg hoor. 🤪 woon in de Vlaamse ardennen.
Ja man wat maakt een vriend dan echt? Iemand die je laat vallen zodra je een lijntje snuffelt?
Bekijk bijlage 15937
Als het zomer wordt ga jij echt de beste trips ooit meemaken.woon in de Vlaamse ardennen.
En ik woon er dan nog niet zo heel ver van...Als het zomer wordt ga jij echt de beste trips ooit meemaken.
LekkerDus wanneer gaan we ff klappen
Prachtige omgeving inderdaad. Woon hier nog maar een halfjaar dus nog niet echt buitengetript.Als het zomer wordt ga jij echt de beste trips ooit meemaken.
Kappen nouMag k ook mee? Aangezien k een loser ben, zonder vriendjes, waarvan ik drugs kan leuren👀
Geen ervaring mee.. maar als k verhalen moet geloven. Vergelijkbaar met coke icm met mdma zeggen ze.. sounds nice3mmc veel beter dan die vieze basesos
hoelang hijs je al aan dat pijpje danGeen ervaring mee.. maar als k verhalen moet geloven. Vergelijkbaar met coke icm met mdma zeggen ze.. sounds nice
Jaartje ofz helaashoelang hijs je al aan dat pijpje dan
dure hobby heb je uitgekozenJaartje ofz helaas
Breek me de bek niet opendure hobby heb je uitgekozen
Toch wel paar woordjes gevonden om vuil te maken?En nu koos hij ons.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."