#1
Wat een gezellig topic! 🤩
Hahaha.. sjonge jonge.. hoeveel mensen hebben jou genakt of gebruikt op jouw kosten? T zit je dwars ofz?
Dat kan je nooit zeker zijn natuurlijk.Zeker. Maar de pogingen van dit nieuwe lid zijn iets te doorzichtig.
Wat een gezellig topic! 🤩
Dat kan je nooit zeker zijn natuurlijk.
Hij heeft z'n verontschuldigen al aangeboden dus heeft niet veel zin om er blijven op door te drammen. Beating a dead horse.
Heb het net aan m'n moeder gevraagd en ik mag enkel komen als m'n grote broer ook mee mag. Is dat erg?Maar goed ik wil wel komen basen maar dan neem ik wel mijn 11 ooms mee
Is die net zo knap als jij?Heb het net aan m'n moeder gevraagd en ik mag enkel komen als m'n grote broer ook mee mag. Is dat erg?
Nee hoor. Ik breng wat Belgische biertjes mee.Heb het net aan m'n moeder gevraagd en ik mag enkel komen als m'n grote broer ook mee mag. Is dat erg?
Ben jaloers op je gave man! Vent naar mn hart! 100% (mensen)kennis en een ster in aannamesBekijk zijn laatste bericht naar mij eens. Meer woorden maak hier niet meer aan vuil hoor.
Alleszins niet zo knap als jij.Is die net zo knap als jij?
Heb hier genoeg hoor. 🤪 woon in de Vlaamse ardennen.Nee hoor. Ik breng wat Belgische biertjes mee.
Ja man wat maakt een vriend dan echt? Iemand die je laat vallen zodra je een lijntje snuffelt?Je bereikt meer door echte vrienden te zoeken dan mensen die met je hangen om drugs te gebruiken.

Is deze vraag niet toegestaan?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."