Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVrienden

Vrienden

73 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Maar goed ik wil wel komen basen maar dan neem ik wel mijn 11 ooms mee
G
GerriegensamLid
01-01-2024, 00:00
#2
Op zoek naar gebruikersvrienden omgeving rdam
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Opzoek naar gebruikersrotterdam omgevingsvrienden.
G
GerriegensamLid
01-01-2024, 00:00
#4
Is deze vraag niet toegestaan?
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik wil niet gebruikt worden. 😐
G
GerriegensamLid
01-01-2024, 00:00
#6
🤣🤣 samen gebruikt worden dan? 🙃
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Je bereikt meer door echte vrienden te zoeken dan mensen die met je hangen om drugs te gebruiken.
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Gerriegensam zei:
Is deze vraag niet toegestaan?
Klik om te vergroten...

Nee, want dit is indirect een oproep dat je wat nodig hebt waarschijnlijk. Het hoeft niet, maar je bent niet de eerste die zoiets plaatst.
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wat is er loos dan? Dat je op een forum naar wildvreemde mensen zoek om nog niet genoemde drugs mee te gaan consumeren?
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Je bent natuurlijk altijd welkom om je verhalen hier te delen of mee te praten. Dan leer je uiteindelijk vanzelf mensen kennen.
Ik denk er maar heel weinig of zelfs geen mensen ingaan op zo’n vraag om te gaan gebruiken met een vreemde.
G
GerriegensamLid
01-01-2024, 00:00
#11
Heel begrijpelijk.. drugs met name base.. laat mensen(lees ik) hopeloze dingen doen zoals zo'n vraag stellen. Niet zo hopeloos dat ik mezelf verkoop ervoor. Maar sjonge
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Gerriegensam zei:
Okay dan snap ik het. Klinkt vast ongeloofwaardig, maar ben het zat om alleen te basen. Maar goed. Excuses voor het overtreden van de regels
Klik om te vergroten...
Dit klinkt gewoon als vragen om drugs via via,
Als je echt mensen wilt leren kennen dan stel je je toch op zijn minst voor? Waarom zou iemand zomaar met een wildvreemde ff lekker komen basen.

Als je echt opzoek bent naar mensen dan moet je hier gewoon de tijd nemen en langer rond hangen.
G
GerriegensamLid
01-01-2024, 00:00
#13
Das duidelijk dan maar ff rondhangen
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Gerriegensam zei:
Das duidelijk dan maar ff rondhangen
Klik om te vergroten...

Goed geprobeerd.
G
GerriegensamLid
01-01-2024, 00:00
#15
C-Man zei:
Goed geprobeerd.
Klik om te vergroten...
Hoe bedoel je man.. als je geen floes heb, mot je niet gebruiken. Maar ik zie alweer dat iedereen over 1 kam gaat hier. Jammer. Hoopte op meer begrip van mijn lotgenoten.. helaas even veel oordeel als niet gebruikers
G
GerriegensamLid
01-01-2024, 00:00
#16
Heb mn eigen shit 🤨
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wat een gelul. :sleeping:
G
GerriegensamLid
01-01-2024, 00:00
#18
🤣 misschien beter naar gezeik luisteren.. gelul maakt zo n vervelend geluid🙃
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Gerriegensam zei:
Hoe bedoel je man.. als je geen floes heb, mot je niet gebruiken. Maar ik zie alweer dat iedereen over 1 kam gaat hier. Jammer. Hoopte op meer begrip van mijn lotgenoten.. helaas even veel oordeel als niet gebruikers
Klik om te vergroten...
Begrip voor wat? Je legt niks uit en stelt Je niet voor. Je gooit nu zelf iedereen over een kam lol
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nah wees eens lief voor elkaar.
Welkom op het forum, hoop dat je desondanks toch nog een fijne tijd zal hebben hier. Ik geloof je alleszins wel hoor. Het is voor niemand makkelijk om alleen te zijn tijdens deze pandemie.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."