Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWerken zonder slaap na een trip

Werken zonder slaap na een trip

34 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
M
Moffel100Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb dit ook al meerdere keren meegemaakt, dat ik de hele nacht geen slaap pakte van te veel 3mmc en en een 8 tot 9 moest werken. Zonder 's ochtends bij de nemen is de dag zo zwaar. Meestal rond een uur of 1 val ik dan gewoon in slaap.
P
Peach1937Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja. Heb in mijn hoofd ook de instelling : Na deze dienst kan je lekker relaxen met een cocktail erbij. Hoop alleen dat het me de hele dag bij blijft. Collega’s hebben inderdaad een goeie invloed op de snelheid van de shift. En ik moet zeggen dat ik het geluk heb van 11-19 ipv 8-16
P
Peach1937Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Hi.
Je ligt de hele nacht wakker en moet de ochtend erna werken. Je valt maar niet in slaap ( door onderandere drugs) en weet geen raad meer. Wekker gaat af en je moet je klaarmaken voor een te lang durende shit. Nog steeds een beetje wazig van de afgelopen avond. Herkenbaar ?

Helaas moet ik daar nu aan toegeven ( niet dat ik veel gebruikt heb, maar ik kwam gewoon niet in slaap). Iemand tips om een 8 uitende shift door te komen met daaropvolgend nog een zuipavond met een vriend ?

tips zijn enorm welkom nu. Ik begin over 5 uur met werken :sob:
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#4
Waarschijnlijk heb je een stimulant gebruikt. Altijd goed inlezen dan krijg je dit soort problemen niet. Nu moet je door de zure appel heen bijten en gewoon werken ^^ .
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Sowieso niet met de auto oid naar je werk natuurlijk. En geen zware machines etc bedienen. Dat is gevaarlijk.
P
Peach1937Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja ik ben wel wat rusteloze nachten gewend door stimulansen. Alleen laatste keer dat ik vandaag nam was 12 uur geleden. Ben bang dat ik door mijn hoeven zak op werk
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#7
Luna199263 zei:
Ja ik ben wel wat rusteloze nachten gewend door stimulansen. Alleen laatste keer dat ik vandaag nam was 12 uur geleden. Ben bang dat ik door mijn hoeven zak op werk
Klik om te vergroten...
Je moet binnen 5uur werken. Ik zou gewoon nu mn ogen sluiten en nog wat proberen rusten. Rusten doet ook al veel. Voor je naar het werk gaat neem je een koffie en een goede douche en maak je je mooi op. Goed eten(krijg je energie van) en voor de rest komt het goed. Mag ik vragen als het laatste dat je genomen hebt 12uur geleden is en je nog steeds niet kan slapen, wat je dan genomen hebt??
P
Peach1937Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Bedankt voor de tips !

Ik weet inderdaad wel wat ik op heb. Alleen ik heb denk ik ( deels door het enthousiasme van mijn vrijdagavond plannen) geen oog dichtgedaan.

Half jaar geleden was ik kleine periode echt afhankelijk van het spull en nam ik enorm veel. Vraag me ook af hoe ik niet heb kunnen slapen met z’n weinige hoeveelheid.
P
Peach1937Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Goed idee! Zie goed eten ook veel voorbij komen. Zometeen maar als ik thuis ben, goed ontbijtje maken.

Normaal op dit soort momenten heb ik de dag erna geen werk gepland of kan ik gewoon slapen.

Enige voordeel : ik heb niet recent nog gebruikt en ik denk dat dat heel veel verschil gaat maken !
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#10
Toen ik in nog op me vorig werk zat ging ik soms heel de nacht zuipen en dan de eerste tram s'ochtends naar me werk nemen.
Zorg dat je goed eet en rust nog uit voor je gaat werken. Dan zal je wel geen klop van een hamer krijgen en plots 5min slapen op een stoel.
T
TripJessLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb dat klein tijdje terug nog gehad, toen zag ik er ook erg tegen op maar doordat ik die ochtend zag met wie ik mocht werken was t al gelijk stuk minder erg, vet leuke collega die me er wel doorheen hielpen en achteraf helemaal niet moe geworden. Werkdag van 10 u, 9u werk en pas laatste uurtje na laatste pauze Kakte ik in. Dus misschien niet te erg in je hoofd maken, naja of juist wel dan kan t dus allemaal ontzettend meevallen. Raar blijft t wel hoe je soms helemaal niet moe ben na nacht niet slapen, en na veel slapen bijvoorbeeld weer wel.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#12
ā€˜S avonds een strijder overdag een strijder. En als je niet verrot wilt zijn op je werk heb ik de beste tip voor je:

gebruik niet voordat je moet werken :)

tevens gewoon goed ontbijten.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#13
Team Koffie staat voor je klaar in "Wat gaat er nu door je hoofd?".

Korozje!
P
Peach1937Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ja. Gebruiken voor werk na een avondje doorhalen is in mijn ogen letterlijk doodgaan op werk. Snap niet hoe andere dat doen ( en ik kan zelf wel een lange tijd doorgaan zonder slaap).

Eten werd inderdaad vaker gezegd en moet ik dan maar extra goed doen.

bakje koffie van Snuffelaar klinkt enorm verleidelijk. Zo ook maar een bakkie zetten.
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hoe is het gegaan?
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#16
Smoothie, halve liter water en een granolareep doen ook wonderen.
P
Peach1937Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Fantastisch. Was juist enorm enthousiast en blij op werk ( zonder slaap of drugs nemen). Tot mij baas een kut opmerking naar mij maakte en ik rest van de uren woest door ging. Nu nog steeds niet geslapen, maar op een klein feestje. Inkakken moment is half uur geleden gekomen en nu enorm moe.
T
TaktakLid
01-01-2024, 00:00
#18
Luna199263 zei:
Fantastisch. Was juist enorm enthousiast en blij op werk ( zonder slaap of drugs nemen). Tot mij baas een kut opmerking naar mij maakte en ik rest van de uren woest door ging.
Klik om te vergroten...
Nacht en ochtend overwonnen, ga je nog eens goedgemutst Ʃn met zin aan 't werk, zonder slaap of extra dope. Jaaa, dan ben je in a good mood. Bring on the day!
En dan de baas... weg sfeer :disrelieved: lol

Luna199263 zei:
Inkakken moment is half uur geleden gekomen en nu enorm moe.
Klik om te vergroten...
ZZZZzzzz, zal deugd doen.
P
Peach1937Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Taktak zei:
Nacht en ochtend overwonnen, ga je nog eens goedgemutst Ʃn met zin aan 't werk, zonder slaap of extra dope. Jaaa, dan ben je in a good mood. Bring on the day!
En dan de baas... weg sfeer :disrelieved: lol


ZZZZzzzz, zal deugd doen.
Klik om te vergroten...
Haha inderdaad. Ergste was dat ik normaal thuis een coming down zal krijgen van zn avond ( gebaseerd op tijd van drugs nemen en hoeveelheid)

Stond zo enorm blij op werk en deed mn heel werk goed.

alleen blijkbaar moet ik ā€œniet nadenkenā€ van mijn baas maar gewoon luisteren. Te beseffen dat dit ging op papieren brood zakjes.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#20
Luna199263 zei:
Fantastisch. Was juist enorm enthousiast en blij op werk ( zonder slaap of drugs nemen). Tot mij baas een kut opmerking naar mij maakte en ik rest van de uren woest door ging. Nu nog steeds niet geslapen, maar op een klein feestje. Inkakken moment is half uur geleden gekomen en nu enorm moe.
Klik om te vergroten...
Inkakken is bij pakken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."