#1
Ik heb dit ook al meerdere keren meegemaakt, dat ik de hele nacht geen slaap pakte van te veel 3mmc en en een 8 tot 9 moest werken. Zonder 's ochtends bij de nemen is de dag zo zwaar. Meestal rond een uur of 1 val ik dan gewoon in slaap.
Je moet binnen 5uur werken. Ik zou gewoon nu mn ogen sluiten en nog wat proberen rusten. Rusten doet ook al veel. Voor je naar het werk gaat neem je een koffie en een goede douche en maak je je mooi op. Goed eten(krijg je energie van) en voor de rest komt het goed. Mag ik vragen als het laatste dat je genomen hebt 12uur geleden is en je nog steeds niet kan slapen, wat je dan genomen hebt??Ja ik ben wel wat rusteloze nachten gewend door stimulansen. Alleen laatste keer dat ik vandaag nam was 12 uur geleden. Ben bang dat ik door mijn hoeven zak op werk
Nacht en ochtend overwonnen, ga je nog eens goedgemutst Ʃn met zin aan 't werk, zonder slaap of extra dope. Jaaa, dan ben je in a good mood. Bring on the day!Fantastisch. Was juist enorm enthousiast en blij op werk ( zonder slaap of drugs nemen). Tot mij baas een kut opmerking naar mij maakte en ik rest van de uren woest door ging.
ZZZZzzzz, zal deugd doen.Inkakken moment is half uur geleden gekomen en nu enorm moe.
Haha inderdaad. Ergste was dat ik normaal thuis een coming down zal krijgen van zn avond ( gebaseerd op tijd van drugs nemen en hoeveelheid)Nacht en ochtend overwonnen, ga je nog eens goedgemutst Ʃn met zin aan 't werk, zonder slaap of extra dope. Jaaa, dan ben je in a good mood. Bring on the day!
En dan de baas... weg sfeerlol
ZZZZzzzz, zal deugd doen.
Inkakken is bij pakken.Fantastisch. Was juist enorm enthousiast en blij op werk ( zonder slaap of drugs nemen). Tot mij baas een kut opmerking naar mij maakte en ik rest van de uren woest door ging. Nu nog steeds niet geslapen, maar op een klein feestje. Inkakken moment is half uur geleden gekomen en nu enorm moe.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."