Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWerken zonder slaap na een trip

Werken zonder slaap na een trip

34 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
P
Peach1937Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja. Heb in mijn hoofd ook de instelling : Na deze dienst kan je lekker relaxen met een cocktail erbij. Hoop alleen dat het me de hele dag bij blijft. Collega’s hebben inderdaad een goeie invloed op de snelheid van de shift. En ik moet zeggen dat ik het geluk heb van 11-19 ipv 8-16
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Sowieso niet met de auto oid naar je werk natuurlijk. En geen zware machines etc bedienen. Dat is gevaarlijk.
P
Peach1937Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja ik ben wel wat rusteloze nachten gewend door stimulansen. Alleen laatste keer dat ik vandaag nam was 12 uur geleden. Ben bang dat ik door mijn hoeven zak op werk
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#4
Luna199263 zei:
Ja ik ben wel wat rusteloze nachten gewend door stimulansen. Alleen laatste keer dat ik vandaag nam was 12 uur geleden. Ben bang dat ik door mijn hoeven zak op werk
Klik om te vergroten...
Je moet binnen 5uur werken. Ik zou gewoon nu mn ogen sluiten en nog wat proberen rusten. Rusten doet ook al veel. Voor je naar het werk gaat neem je een koffie en een goede douche en maak je je mooi op. Goed eten(krijg je energie van) en voor de rest komt het goed. Mag ik vragen als het laatste dat je genomen hebt 12uur geleden is en je nog steeds niet kan slapen, wat je dan genomen hebt??
P
Peach1937Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Bedankt voor de tips !

Ik weet inderdaad wel wat ik op heb. Alleen ik heb denk ik ( deels door het enthousiasme van mijn vrijdagavond plannen) geen oog dichtgedaan.

Half jaar geleden was ik kleine periode echt afhankelijk van het spull en nam ik enorm veel. Vraag me ook af hoe ik niet heb kunnen slapen met z’n weinige hoeveelheid.
T
TripJessLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb dat klein tijdje terug nog gehad, toen zag ik er ook erg tegen op maar doordat ik die ochtend zag met wie ik mocht werken was t al gelijk stuk minder erg, vet leuke collega die me er wel doorheen hielpen en achteraf helemaal niet moe geworden. Werkdag van 10 u, 9u werk en pas laatste uurtje na laatste pauze Kakte ik in. Dus misschien niet te erg in je hoofd maken, naja of juist wel dan kan t dus allemaal ontzettend meevallen. Raar blijft t wel hoe je soms helemaal niet moe ben na nacht niet slapen, en na veel slapen bijvoorbeeld weer wel.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#7
‘S avonds een strijder overdag een strijder. En als je niet verrot wilt zijn op je werk heb ik de beste tip voor je:

gebruik niet voordat je moet werken :)

tevens gewoon goed ontbijten.
H
HiyouLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hoe is het gegaan?
P
Peach1937Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Fantastisch. Was juist enorm enthousiast en blij op werk ( zonder slaap of drugs nemen). Tot mij baas een kut opmerking naar mij maakte en ik rest van de uren woest door ging. Nu nog steeds niet geslapen, maar op een klein feestje. Inkakken moment is half uur geleden gekomen en nu enorm moe.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#10
Luna199263 zei:
Fantastisch. Was juist enorm enthousiast en blij op werk ( zonder slaap of drugs nemen). Tot mij baas een kut opmerking naar mij maakte en ik rest van de uren woest door ging. Nu nog steeds niet geslapen, maar op een klein feestje. Inkakken moment is half uur geleden gekomen en nu enorm moe.
Klik om te vergroten...
Inkakken is bij pakken.
P
Peach1937Lid
01-01-2024, 00:00
#11
someone2021 zei:
wanneer je zonder slaap gaat werken, dat kan altijd gebeuren. Maar wanneer er dan ook drugs in het spel zit van de avond ervoor vind ik het niet echt verantwoord. Een verkeerde opmerking van je baas maakt je boos zeg je. Dit irriteert met name denk ik omdat je gewoon te weinig slaap hebt.
Heel eerlijk ik zou in jouw geval mij ziekmelden. Dit klinkt lekker simpel. Maar ik heb met mijzelf de afspraak gemaakt dat dit éen keer per jaar mag voorkomen want het is natuurlijk not done.
Klik om te vergroten...
Ik moet hier wel even de situatie uitleggen. Ik kan heel veel accepteren. Mensen mogen me alles noemen. Maar kleineren vind ik VERSCHIKKELIJK.

de situatie was dat ik te veel brood zakjes gebruikte om broodjes in te pakken. Ik kon volgens hem beter 1 zakje met alles er in. Dus ik antwoorden netjes met : Jaa ik dacht dat het op mijn manier slimmer was, zodat je alsnog brood zakjes bespaard ( volgens hun moeten er zo min mogelijk zakjes gebruikt worden, want dat is anders duur)

Terwijl ik midden in mijn zin ben ( die ik rustig zei met enorm veel beleefdheid) zegt mijn baas met een harde stem : ja maar je moet niet nadenken maar gewoon doen.

en ik als 21 jarig meisje die dat hoort van een 60 jarige man is enorm kut. Snap dat je mijn baas bent, maar je kan het ook netjws verworden. En nooit tegen iemand zeggen : je moet niet denken.

de irritatie kwam niet door te weinig slaap. Ik kan prima nachtje zonder. Ging om het neerkijkende.
P
Peach1937Lid
01-01-2024, 00:00
#12
someone2021 zei:
Ik ben zelf geen jongere maar zag op het nieuws dat de jongeren het zwaar hebben. Ik begrijp dat je in ieder geval wel een leuke baan hebt.
Dat is in ieder geval mooi.
Klik om te vergroten...
Ja las vandaag nog iets. Meeste jongeren geven hun leven nu een dikke onvoldoende. Ook 82% zit tegen een burn-out aan.
c
callmeGxlLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zit in exact het zelfde schuitje momenteel, shift begint om 08.00uur en heb de hele nacht geen oog dicht gedaan. Bijpakken voordat ik ga werken? Of toch maar niet doen.. het gaat om Speed
w
wapboyLid
01-01-2024, 00:00
#14
De Dunne zei:
Ligt er aan hoe je naar je werk moet. Auto of iets kan natuurlijk de komende dagen niet. Lopen of ov kan wel als je geen gevaarlijk werk doet of machines moet bedienen.
Klik om te vergroten...
Bij lopen of OV kan het zijn dat je een zebrapad moet gebruiken.....met alle gevolgen van dien :blush: :blush:

3mmc ongeluk

Een tijdje geleden heb ik een ongeluk gekregen. Ik liep op een zebrapad, keek naar links en liep richting de middengeleider. Daar keek ik naar rechts: niets, en ik liep de zebra op. Pats, toch wel een auto, en ik werd aangereden. Dat beeld van die lege weg staat op mijn netvlies gebrand. Ik weet...
drugsforum.nl drugsforum.nl
T
TelluriumLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wat voor mij ook goed helpt is een warme cacao, met pure cacaopoeder, best veel erin, geeft me vaak wat minder opgejaagde energie dan koffie, wat kaneel, chilipoeder en suiker erin voor een twist. Wel rete veel gedoe om 3 eetlepels cacao in melk op te lossen, maar dan heb je ook wat!

Een nacht doorhalen of kort slapen doet me wel echt slecht. Ik had eens een nachtbaantje, 1 dag per week, het naar huis gaan in de ochtend gaf een heel vergelijkbaar naar gevoel dat ik ook heb na een hele nacht clubben met drugs op en dan in de ochtend de trein moeten pakken o.i.d.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."