#1
Sowieso niet met de auto oid naar je werk natuurlijk. En geen zware machines etc bedienen. Dat is gevaarlijk.
Je moet binnen 5uur werken. Ik zou gewoon nu mn ogen sluiten en nog wat proberen rusten. Rusten doet ook al veel. Voor je naar het werk gaat neem je een koffie en een goede douche en maak je je mooi op. Goed eten(krijg je energie van) en voor de rest komt het goed. Mag ik vragen als het laatste dat je genomen hebt 12uur geleden is en je nog steeds niet kan slapen, wat je dan genomen hebt??Ja ik ben wel wat rusteloze nachten gewend door stimulansen. Alleen laatste keer dat ik vandaag nam was 12 uur geleden. Ben bang dat ik door mijn hoeven zak op werk
Nacht en ochtend overwonnen, ga je nog eens goedgemutst én met zin aan 't werk, zonder slaap of extra dope. Jaaa, dan ben je in a good mood. Bring on the day!Fantastisch. Was juist enorm enthousiast en blij op werk ( zonder slaap of drugs nemen). Tot mij baas een kut opmerking naar mij maakte en ik rest van de uren woest door ging.
ZZZZzzzz, zal deugd doen.Inkakken moment is half uur geleden gekomen en nu enorm moe.
Haha inderdaad. Ergste was dat ik normaal thuis een coming down zal krijgen van zn avond ( gebaseerd op tijd van drugs nemen en hoeveelheid)Nacht en ochtend overwonnen, ga je nog eens goedgemutst én met zin aan 't werk, zonder slaap of extra dope. Jaaa, dan ben je in a good mood. Bring on the day!
En dan de baas... weg sfeerlol
ZZZZzzzz, zal deugd doen.
Inkakken is bij pakken.Fantastisch. Was juist enorm enthousiast en blij op werk ( zonder slaap of drugs nemen). Tot mij baas een kut opmerking naar mij maakte en ik rest van de uren woest door ging. Nu nog steeds niet geslapen, maar op een klein feestje. Inkakken moment is half uur geleden gekomen en nu enorm moe.
Inkakken moment is half uur geleden gekomen en nu enorm moe.
... Zzzzo nog wat ...ZZZZzzzz, zal deugd doen
bij pakken.
Ik moet hier wel even de situatie uitleggen. Ik kan heel veel accepteren. Mensen mogen me alles noemen. Maar kleineren vind ik VERSCHIKKELIJK.wanneer je zonder slaap gaat werken, dat kan altijd gebeuren. Maar wanneer er dan ook drugs in het spel zit van de avond ervoor vind ik het niet echt verantwoord. Een verkeerde opmerking van je baas maakt je boos zeg je. Dit irriteert met name denk ik omdat je gewoon te weinig slaap hebt.
Heel eerlijk ik zou in jouw geval mij ziekmelden. Dit klinkt lekker simpel. Maar ik heb met mijzelf de afspraak gemaakt dat dit éen keer per jaar mag voorkomen want het is natuurlijk not done.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."