Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNachtje doorgehaald

Nachtje doorgehaald

17 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
B
BaapLid
01-01-2024, 00:00
#1
Joooo,

Wat doen jullie op de dag na een nachtje plafonddienst?

Gaan jullie die dag door met drugsgebruik? Of blijf je de hele dag verrot op bed liggen?

Zelf voel ik me de dag na drugsgebruik mentaal echt heel brak, en is de dag een hel om door te komen. Vaak lig ik de hele dag op bed en ga ik vroeg slapen in de avond, maar de dag zelf doorkomen tot ik ga slapen is echt faya. Hoe komen jullie de dag door en wat doen jullie met je mentale kater?

Ik hoor het graag,

Baap
G
Game&WatchLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dunno, ik heb dat vandaag voor het eerst ooit gedaan en heb me eigenlijk prima vermaakt. Wat overigens niet wil zeggen dat ik het vaker wil gaan doen. Heb de halve dag in bad gezeten lol. Nu moet ik wel zeggen dat ik niet in bed heb gelegen dus geen plafonddienst heb gedaan en de eerste uren nog aan het uitspacen was en daarom nog lekker vrolijk.

Geen drugs gebruikt behalve net een paar biertjes op verjaardag. Sowieso een heel slecht idee om je kater weg te drinken/slikken/snuiven.
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gelukkig heb ik dat al jaren niet meer.
Meestal haal ik 2 dagen door en ben ik zo moe dat ik wel kan slapen.
Nu heb ik ook altijd Diazepam in huis die onderdrukt alle nare gevoelens en lig ik zo te slapen.
B
BaapLid
01-01-2024, 00:00
#4
Game&Watch zei:
Geen drugs gebruikt behalve net een paar biertjes op verjaardag. Sowieso een heel slecht idee om je kater weg te drinken/slikken/snuiven.
Klik om te vergroten...

Helemaal mee eens, een kater wegsnuiven heeft geen nut want de kater komt toch wel. Je gebruikt alleen maar meer drugs en dit kan tot fysieke klachten leiden maar ook tot een verslaving omdat je de kater maar wilt uitstellen. Die kater moet je maar zien als straf voor je drugsgebruik en gewoon onder ogen komen.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik ga die dag gewoon rustige dingen doen gezond eten drinken en op tijd richting bed.
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het ligt er een beetje aan wat er voor die dag gepland staat. Als ik na een nacht doorhalen verder geen afspraken heb dan doe ik gewoon rustig aan en ga ik op tijd naar bed. Maar dan blijf ik niet de hele dag in bed liggen.

Vrijdagavond had ik alleen een feestje en zaterdagavond weer. Nu heb ik op het eerste feest gebruikt, zaterdag thuis niet meer gebruikt en van 13-19.30 uur in bed gelegen (maar niet geslapen) en daarna op het tweede feest weer gebruikt.

Om half 11 komt zo justme83 op bezoek, dus ik twijfel een beetje wat ik nu ga doen. Slapen wordt hem sowieso niet en ik heb nog geen uur geleden nog een nakkie genomen. Dus ik denk dat ik nu maar gewoon in bed ga liggen chillen en net voordat hij komt nog een nakkie neem om de dag gewoon actief door te komen samen. En zodra hij dan weg is duik ik m'n bed wel in om te slapen.
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#7
1 nachtje doorhalen? Zoals ik het in het verleden deed: vrijdag werken van 7 tot 15:45.
16:00 thuis 17:00 bommetje sped erin (40 tot 60) mg
17:30 eten en na het eten een lijntje snuiven van 15a 25 mg.

18;00 was ik dan in mijn klushuis
18:03 5 to 15 mg snuiven.
18:05 tot 21:00 Klussen in m’n klushuis een to-do-list maken voor de
Volgende dag.

21:30 weer thuis even lekker douche en dan wat chillen en blowen. Meestal ging ik rond 03:00 wel naar bed maar echt slapen is het dan niet. M’n lichaam slaapt wel, maar m’n hersenen niet.
Kan overal over nadenken en beseffen ofzoiets.
bracht de tijd dan door met luisteren naar sleephynoses of brainwaves of meditatie video’s op YouTube. Een lange, zonder reclame!!
Rond 7:30 uit bed, douche, eten en rond 8:30 weer in m’n klushuis tot 18:00 ofzo.

Daarna ergens een hapje gaan eten en terug naar huis, douchen, nog wat blowen en dan tussen 21:00 a 22:00 naar bed. Ook weer met sleephynose.

Zondags gebruik ik helemaal niks, overdag veel slapen en savond vroeg naar bed.
T
TechneutLid
01-01-2024, 00:00
#8
Met pep stop ik meestal ergens tegen de middag, zodat ik de dag een beetje goed doorkom en dan aan het einde van de avond m'n bed in. Dan mis je weliswaar wel een nachtje maar is je slaapritme in ieder geval niet naar de klote. Probeer dit niet vaker dan een paar keer per jaar te doen.
F
F.E.A.R.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Het schuldgevoel vind het ergst. Dit ga ik tegen door mezelf nuttig te maken. Schoonmaken vaak. In elk geval zeker niet de hele dag blijven liggen, want dat is net zo erg als nachtelijk doorhalen qua destructief gedrag.
B
BaapLid
01-01-2024, 00:00
#10
Techneut zei:
Probeer dit niet vaker dan een paar keer per jaar te doen.
Klik om te vergroten...
Het valt volgens mij wel mee hoe schadelijk een nacht doorhalen is wanneer je hierbuiten een gezond leven hebt, als dat je motivatie is waarom je maar een paar keer per jaar het moet doen. Niet dat ik zeg dat je ongelijk hebt hoor, drugsgebruik moet recreatief blijven en je moet je lichaam laten herstellen na gebruik enkele weken, maar ik ken mensen die al jarenlang wekelijks 1 a 2 nachten missen en deze functioneren in het dagelijks leven prima en hebben hun zaken op orde, maar aan te raden is het natuurlijk niet.

In deze context lijkt het voor lezers alsof een nacht doorhalen schadelijk is en je het hierdoor maar heel soms moet gebruiken. ik zeg hiermee niet dat ik oneens met je ben, ook ik vind dat drugsgebruik incidenteel moet zijn. Maar df-ers zouden het verkeerd kunnen opvatten,

P.S.: ik zit nu aan de 3mmc dus misschien kan ik het ook heel anders opvatten hahaha.
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik gebruik altijd of op vrijdag tot zaterdag of van zaterdagmiddag tot zondag. Dit zijn eigenlijk ook de enige 2 dagen die ik bewust doorhaal. De dagen die ik daarna nog doorhaal zonder drugs, is altijd maar een verassing, haha. De laatste tijd is het nemen van drugs beperkt tot ongeveer 3-6 uur. Daarna neem ik niks meer bij aan drugs. Meestal is dit rond zondag nacht of de zaterdagavond ervoor. Het gaat dan wel om ieder weekend met af en toe wat uitschieters qua hoeveelheid drugs. (volgend jaar is het ook tijd om dit te veranderen, de pauze tot oudjaarsdag is nu al bezig)

Als ik thuis verder chill, doe ik eigenlijk een beetje wat iedereen zal doen als ie lekker alleen thuis is. Ik heb eigenlijk geen kater (wel van de cafeïne) of dipje, zelfs niet als ik de zondag avond niet kan slapen. De dag erna, wanneer ik dus ruim 2,5 dag wakker ben, nuchter, kom ik zonder moeite door. Maar dat komt allemaal door m'n tolerantie en de drempel van wanneer ik me echt brak ga voelen, die ligt namelijk best wel hoog.
R
RosieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Tja wat is een nacht doorhalen? Dat ik doe eigenlijk ook. Maar niet zo "erg" als jullie bedoelen

Zaterdagavond feestje. Duurt tot 6.00u zondag. Thuis afteren. Tussen 10.00 en 12.00u naar bed.
Uurtje of 4 slapen. Opstaan. Je ding doen. Beetje eten, napraten over feestje, brak zijn.
Tegen 22.00 - 23.00u weer naar bed en zo'n 10 tot 12 uur slapen :tonguewink:
E
EarlyBirdieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Rosie zei:
Tja wat is een nacht doorhalen? Dat ik doe eigenlijk ook. Maar niet zo "erg" als jullie bedoelen

Zaterdagavond feestje. Duurt tot 6.00u zondag. Thuis afteren. Tussen 10.00 en 12.00u naar bed.
Uurtje of 4 slapen. Opstaan. Je ding doen. Beetje eten, napraten over feestje, brak zijn.
Tegen 22.00 - 23.00u weer naar bed en zo'n 10 tot 12 uur slapen :tonguewink:
Klik om te vergroten...

zie niet zo bijster veel verschil met het gros van dat hier heeft gereageerd...
A
Anna2013Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Haha idd
R
RosieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik ben gelukkig mentaal niet op ofzo.
Natuurlijk brakjes. Maar het is geen hel om de dag door te komen. Die 4 uurtjes slaap zijn echt prima voor me geweest. En dan die avond op normale tijd naar bed.

Ik vind het juist chiller om na gebruik thuis nog te afteren. Na zo'n feestje kan ik toch niet direct slapen. Dus lekker nog afteren (soms met 2cb). Daarna kan ik prima in slaap vallen! En na paar uur slaap voel ik me best ok.

Ik neem overigens altijd de maandag dan vrij!
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#16
EarlyBirdie zei:
zie niet zo bijster veel verschil met het gros van dat hier heeft gereageerd...
Klik om te vergroten...
Voor mij is doorhalen gewoon niet slapen, wellicht nog wat bijnemen om de dag door te komen en pas in de avond de volgende dag gaan slapen. Dus echt een nachtje overslaan. Ik deed dat eerder altijd na stimulanten gebruik.
J
JebosLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wat ik doe mensen zal ik een vertellen ik gebruik bijvoorbeeld speed en ghb ga 2 nachten volgas niet slaoen (zorg dat je eet) maar daar zorgt ghb wel voor 😜🙏 en is het zondagavond ojeeeeee denk je nou zorg dat meneer Phenibut is huis heeft je neemt vervolgens sochtends voor je werk een dosis 3 gram Pheninut en je kater is weg je euforie je kan nadenken en je hebt geen last van de paar dagen erna *Probleem opgelost*
Zorg wel dat je altijd wat goede slaappillen dat helpt haha...


En viagra

Groetjes

WELKOM in 2021
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#18
Jebos zei:
Wat ik doe mensen zal ik een vertellen ik gebruik bijvoorbeeld speed en ghb ga 2 nachten volgas niet slaoen (zorg dat je eet) maar daar zorgt ghb wel voor 😜🙏 en is het zondagavond ojeeeeee denk je nou zorg dat meneer Phenibut is huis heeft je neemt vervolgens sochtends voor je werk een dosis 3 gram Pheninut en je kater is weg je euforie je kan nadenken en je hebt geen last van de paar dagen erna *Probleem opgelost*
Zorg wel dat je altijd wat goede slaappillen dat helpt haha...


En viagra

Groetjes

WELKOM in 2021
Klik om te vergroten...
Een post naar mijn hart!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."