#1
Ik heb er geen in mijn stad dus dan is mijn reis duurder dan de rommel 🤷🏻
Eigenwijs is ook wijs zullen we maar zeggen.
Eigenwijs is ook wijs zullen we maar zeggen.
Haha dat zeg je zo vaak. Het is je levensmotto of nietEigenwijs is ook wijs zullen we maar zeggen.
Dus dit is je levensmotto @iPlucky
Waar ken ik dat toch van..Bijna, meer zoals dit:
Ah da's niet gratis? Owké ik had echt een té rooskleurig en idealistisch beeld van 🙃Dat weet ik verder niet weet alleen dat de test centra alleen de bekende drugs testen. Volgens mij is het ook gewoon veel te duur.
Voor zover ik weet is het voor ons wel gratis, maar het testen kost natuurlijk geld vanuit de overheid, denk dat ie dat bedoeld.Ah da's niet gratis?
Wel gratis voor de consument echter de staat betaald hier natuurlijk wel voor.Ah da's niet gratis? Owké ik had echt een té rooskleurig en idealistisch beeld van 🙃
Op wie test je het?🤨Ik test mijn drugs altijd, safety first. Mijn uitslag krijg ik 15/30 minuten later.
Echt wel, heb zelf 3mmc een paar keer laten testen. Je krijgt geen zuiverheid oid maar wel of et schadelijke stoffen in zitten.Nieuwe stofjes die van een vendor komen kunnen wij in Nederland ook niet laten testen. Het officiële doel ervan is just dat de klant die "onderzoekt" er is geen onderzoek naar gedaan dus kan het ook niet worden getest. Dat gaat alleen maar met de bekende verboden middelen
Zo snel? Waar doe je dat en waar bestaat de uitslag uit?Ik test mijn drugs altijd, safety first. Mijn uitslag krijg ik 15/30 minuten later.
Testen op schadelijke stoffen.. fijn dat het voor jou op dat moment wel kon. Ik heb blijkbaar oude informatie verstrekt. Is het niet zo dat het dan om bekende schadelijke stoffen gaat? Hoe testen ze onbekende stoffen dan ?Echt wel, heb zelf 3mmc een paar keer laten testen. Je krijgt geen zuiverheid oid maar wel of et schadelijke stoffen in zitten.
Ik breng het ook maar zelden weg. Het is al op voordat het bij het test centrum is
Testen op schadelijke stoffen.. fijn dat het voor jou op dat moment wel kon. Ik heb blijkbaar oude informatie verstrekt. Is het niet zo dat het dan om bekende schadelijke stoffen gaat? Hoe testen ze onbekende stoffen dan ?
Wel mogelijk dus alleen krijg je dan geen duidelijkheid over hoe of wat. Sorry dat ik oude info deelde. Zal ik zeker niet meer doen. Wat een geluk dat je hebt kunnen testen en dus ondanks dat je niet weet waarmee dus toch je drugs vervuild waren. Stel je voor je had het ingenomen.Ik heb wel eens een sample 6-APB ingeleverd, waarin 4 onbekende stoffen zaten. Ze vroegen me zelfs toen ik belde voor de uitslag of ik het aan hun af wilde staan zodat ze het konden onderzoeken. Ze konden wel ongeveer een beetje aangeven hoe of wat, maar niet heel duidelijk.
Helaas niets meer van gehoord toen ik het inleverde, dat is wel jammer. Zaten dacht ik 5 stoffen in totaal in, maar geen één was 6-APB , dus ik ging het toch niet gebruiken![]()
Zover rijkt mijn kennis niet hoor. @Neo-Shulginist kan daar meer over vertellenTesten op schadelijke stoffen.. fijn dat het voor jou op dat moment wel kon. Ik heb blijkbaar oude informatie verstrekt. Is het niet zo dat het dan om bekende schadelijke stoffen gaat? Hoe testen ze onbekende stoffen dan ?
Mijn maag.Zo snel? Waar doe je dat en waar bestaat de uitslag uit?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."