Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJullie spul laten testen

Jullie spul laten testen

46 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
Z
ZoraaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zeelanddude zei:
Echt wel, heb zelf 3mmc een paar keer laten testen. Je krijgt geen zuiverheid oid maar wel of et schadelijke stoffen in zitten.
Ik breng het ook maar zelden weg. Het is al op voordat het bij het test centrum is
Klik om te vergroten...
Testen op schadelijke stoffen.. fijn dat het voor jou op dat moment wel kon. Ik heb blijkbaar oude informatie verstrekt. Is het niet zo dat het dan om bekende schadelijke stoffen gaat? Hoe testen ze onbekende stoffen dan ?
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zoraa zei:
Testen op schadelijke stoffen.. fijn dat het voor jou op dat moment wel kon. Ik heb blijkbaar oude informatie verstrekt. Is het niet zo dat het dan om bekende schadelijke stoffen gaat? Hoe testen ze onbekende stoffen dan ?
Klik om te vergroten...

Ik heb wel eens een sample 6-APB ingeleverd, waarin 4 onbekende stoffen zaten. Ze vroegen me zelfs toen ik belde voor de uitslag of ik het aan hun af wilde staan zodat ze het konden onderzoeken. Ze konden wel ongeveer een beetje aangeven hoe of wat, maar niet heel duidelijk.

Helaas niets meer van gehoord toen ik het inleverde, dat is wel jammer. Zaten dacht ik 5 stoffen in totaal in, maar geen één was 6-APB , dus ik ging het toch niet gebruiken :grimacing:
Z
ZoraaLid
01-01-2024, 00:00
#3
HierEnDaarEenFuifje zei:
Ik heb wel eens een sample 6-APB ingeleverd, waarin 4 onbekende stoffen zaten. Ze vroegen me zelfs toen ik belde voor de uitslag of ik het aan hun af wilde staan zodat ze het konden onderzoeken. Ze konden wel ongeveer een beetje aangeven hoe of wat, maar niet heel duidelijk.

Helaas niets meer van gehoord toen ik het inleverde, dat is wel jammer. Zaten dacht ik 5 stoffen in totaal in, maar geen één was 6-APB , dus ik ging het toch niet gebruiken :grimacing:
Klik om te vergroten...
Wel mogelijk dus alleen krijg je dan geen duidelijkheid over hoe of wat. Sorry dat ik oude info deelde. Zal ik zeker niet meer doen. Wat een geluk dat je hebt kunnen testen en dus ondanks dat je niet weet waarmee dus toch je drugs vervuild waren. Stel je voor je had het ingenomen.
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zoraa zei:
Testen op schadelijke stoffen.. fijn dat het voor jou op dat moment wel kon. Ik heb blijkbaar oude informatie verstrekt. Is het niet zo dat het dan om bekende schadelijke stoffen gaat? Hoe testen ze onbekende stoffen dan ?
Klik om te vergroten...
Zover rijkt mijn kennis niet hoor. @Neo-Shulginist kan daar meer over vertellen
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Rotjoch zei:
Zo snel? Waar doe je dat en waar bestaat de uitslag uit?
Klik om te vergroten...
Mijn maag.
Dood is negatief.
Lekker losgaan is positief.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dirkjan zei:
Mijn maag.
Dood is negatief.
Lekker losgaan is positief.
Klik om te vergroten...
70EE0EA8-A65A-49DC-9DD9-19052C15F06C.gif
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zoraa zei:
Wel mogelijk dus alleen krijg je dan geen duidelijkheid over hoe of wat. Sorry dat ik oude info deelde. Zal ik zeker niet meer doen. Wat een geluk dat je hebt kunnen testen en dus ondanks dat je niet weet waarmee dus toch je drugs vervuild waren. Stel je voor je had het ingenomen.
Klik om te vergroten...

Ja precies, stel ik had gedacht.. oh prima het zal wel goed zijn (wat veel mensen helaas doen en waar ik me ook wel eens schuldig aan heb gemaakt).. geen idee wat er dan had kunnen gebeuren.
De vendor, die ik later bericht hierover gaf, hield zelfs nog even vol dat het wel 6-APB was en dat hij lab uitslagen kon sturen etc.. Dat soort lui geven letterlijk niets om iemand of de gezondheid.. gewoon geld geld geld...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."