Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Ā© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPil zonder breuklijn, hoe breken?

Pil zonder breuklijn, hoe breken?

98 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#1
Liiiiiiterz prosecco. Nou en.
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#2
ljuv zei:
Liiiiiiterz prosecco. Nou en.
Klik om te vergroten...
Dat is duidelijk :tilttearlaugh:
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#3
ljuv zei:
Liiiiiiterz prosecco. Nou en.
Klik om te vergroten...
Mmm dat merk ken ik niet wel raar om je bedrijf zo te noemen maar goed ik ben meer van de wat bekendere Prosecco's
S
SnuffLid
01-01-2024, 00:00
#4
Tussen je kont wangetjes leggen en ff knijpen.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#5
De Apotheker zei:
Mmm dat merk ken ik niet wel raar om je bedrijf zo te noemen maar goed ik ben meer van de wat bekendere Prosecco's
Klik om te vergroten...
Alles. In mijn. Kutkeel.

Ot:a veeeeeel keeeeer prosecco
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#6
ljuv zei:
Alles. In mijn. Kutkeel.

Ot:a veeeeeel keeeeer prosecco
Klik om te vergroten...
hmm noem je dat niet gewoon je kutwand of vaginawand? Je keel zit in je nek en dat is speciefiek een term voor dat gedeelte dus ik denk niet dat je dat in je kut een keel kunt hebben.....



Maar goed tegenwoordig kan je identificeren als Pleeborstel dus I could be wrong.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#7
De Apotheker zei:
hmm noem je dat niet gewoon je kutwand of vaginawand? Je keel zit in je nek en dat is speciefiek een term voor dat gedeelte dus ik denk niet dat je dat in je kut een keel kunt hebben.....



Maar goed tegenwoordig kan je identificeren als Pleeborstel dus I could be wrong.
Klik om te vergroten...
Jij bent echt zo dronken gewoon
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dirkjan zei:
Jij bent echt zo dronken gewoon
Klik om te vergroten...
Nouja een paar lijnen kut speed en wat water.... beetje wat je in de gevangenis zou krijgen in een land waar drugs legaal zou zijn.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Pillensnijder van de apotheek. Kan je ook makkelijk pillen mee verpulveren.

Pillensnijder/vergruizer - Geheugenhulp

Met de Pillensnijder/vergruizer heeft u voortaan geen gedoe meer met messen of scharen om uw pillen te snijden.Ideaal voor mensen die het moeilijk vinden om hun tabletten heel door te slikken.Handig om mee te nemen
www.geheugenhulp.nl www.geheugenhulp.nl
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wacht ff! Ik heb misschien wat!
Weet niet hoe zo een sing heet maar ik maak ff een foto. Is voor geoe te eigenlijk.


Moment! Brb
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#11
De Dunne zei:
Wie?
Klik om te vergroten...
Gij
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#12
Spyro zei:
Ik heb deze en werkt voor geen meter. Krijg echt scheve pillen hiervan šŸ˜‚
Klik om te vergroten...
Maar zou dat niet aan de pillen kunnen liggen? Niet elke pil heeft hetzelfde bindmiddel toch? Ik als chemicus weet dat natuurlijk allang maar vraag dit voor een vriend
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Blyatman zei:
@De Dunne ben jij dit? Toevallig dezelfde RC Benzo’s en dat jij al 82625 x had gevraagd hoe je micro benzo tabletten kan breken….

🤣
Klik om te vergroten...
Wat wie ben ik ? Ikheb nog nooi iets 82625 keer gevraagd. Pas ene topic…
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dirkjan zei:
Maar zou dat niet aan de pillen kunnen liggen? Niet elke pil heeft hetzelfde bindmiddel toch? Ik als chemicus weet dat natuurlijk allang maar vraag dit voor een vriend
Klik om te vergroten...
Zou kunnen hoor. Maar met die Pyrazolam gaat het 100% niet werken. Het is echt bijna een onmogelijke taak om die pil überhaupt in het midden te krijgen bij dat apparaat. Zeker als er geen breuklijn zit. Ik vind het niet handig iig.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#15
De Dunne zei:
Fuck, die 1mg pyro doet hetā€¦šŸ‘
Klik om te vergroten...
Dat hadden we nog niet door… šŸ˜Ž
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#16
New Dawn zei:
Ik gebruik een elektronica kniptang, werkt vrij goed, even de bek aan de bovenkant en onderkant in het midden uitlijnen en knip!

Meestal gaat dat wel vrijwel altijd best vaak precies een beetje exact ongeveer door het midden!

Bekijk bijlage 33121
Klik om te vergroten...
Ik gebruik altijd een afkortzaag met een diamant zaag. Dat is pas snijden! Dat is ook altijd op de 0,5mm nauwkeurig vanaf de bladsnede. 274779B3-AEC2-423B-B27F-28FD35ADE971.jpeg
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#17
De Dunne zei:
Weet niet hoe zo een sing heet maar ik maak ff een foto. Is voor geoe te eigenlijk.
Klik om te vergroten...
Are you intoxicated?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#18
Blyatman zei:
Ik gebruik altijd een afkortzaag met een diamant zaag. Dat is pas snijden! Dat is ook altijd op de 0,5mm nauwkeurig vanaf de bladsnede. Bekijk bijlage 33122
Klik om te vergroten...
Jij moet gelijk weer je grootste apparaat tevoorschijn halen. :tearsofjoy:
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Blyatman zei:
@De Dunne ben jij dit? Toevallig dezelfde RC Benzo’s en dat jij al 82625 x had gevraagd hoe je micro benzo tabletten kan breken….

🤣
Klik om te vergroten...
Delusion of sobriety?
s
sporadischegebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#20
De Dunne zei:
Hey ik heb dat ook!
Hier mijn topic:

https://drugsforum.nl/threads/gewonnen-%E2%80%9Ccadeautjes%E2%80%9D-uit-de-grabbelton.71024/page-2#post-1640395
Klik om te vergroten...
Ah toevallig! Ik heb je topic even gelezen. Ik ben zelf niet van plan om 'm recreatief te gaan gebruiken maar meer voor het angstremmende. Ik ken de risico's en heb wel ervaring met oxazepam van de HA maar daar werd ik altijd zo vaag van en dan was ik ook niet meer productief, en is puur voor overbrugging tot m'n behandeling van start gaat over een maand. Maar ja dan neem ik liever geen 3 mg hahaha, dus vandaar mijn vraag. Mocht je een manier vinden laat het me weten!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."