#1
Is toch geen echt mannetjeNice, al heb ik liever een mannetje. Koelkast heb ik al!
Maakt niet eens grapjes
Is toch geen echt mannetjeNice, al heb ik liever een mannetje. Koelkast heb ik al!
We hebben alleen een koelkast om te verloten. Graag of niet.Nice, al heb ik liever een mannetje. Koelkast heb ik al!
Ik heb deze en werkt voor geen meter. Krijg echt scheve pillen hiervan 😂
Nope maandag weer!
Dit werkt alleen met grotere pillen. Alles onder de maat Diazepam werkt niet en vergruisd alleen maar.
Zelfs met formaat Etizolam krijg je alleen maar gehandicapte stukjes pil waar je niets aan hebtDit werkt alleen met grotere pillen. Alles onder de maat Diazepam werkt niet en vergruisd alleen maar.
Oke (streept van lijst)Ik heb deze en werkt voor geen meter. Krijg echt scheve pillen hiervan 😂
Maar zou dat niet aan de pillen kunnen liggen? Niet elke pil heeft hetzelfde bindmiddel toch? Ik als chemicus weet dat natuurlijk allang maar vraag dit voor een vriendIk heb deze en werkt voor geen meter. Krijg echt scheve pillen hiervan 😂
Wat wie ben ik ? Ikheb nog nooi iets 82625 keer gevraagd. Pas ene topic…@De Dunne ben jij dit? Toevallig dezelfde RC Benzo’s en dat jij al 82625 x had gevraagd hoe je micro benzo tabletten kan breken….
🤣
Zou kunnen hoor. Maar met die Pyrazolam gaat het 100% niet werken. Het is echt bijna een onmogelijke taak om die pil überhaupt in het midden te krijgen bij dat apparaat. Zeker als er geen breuklijn zit. Ik vind het niet handig iig.Maar zou dat niet aan de pillen kunnen liggen? Niet elke pil heeft hetzelfde bindmiddel toch? Ik als chemicus weet dat natuurlijk allang maar vraag dit voor een vriend
Dat hadden we nog niet door… 😎Fuck, die 1mg pyro doet het…👍
Ik gebruik altijd een afkortzaag met een diamant zaag. Dat is pas snijden! Dat is ook altijd op de 0,5mm nauwkeurig vanaf de bladsnede.Ik gebruik een elektronica kniptang, werkt vrij goed, even de bek aan de bovenkant en onderkant in het midden uitlijnen en knip!
Meestal gaat dat wel vrijwel altijd best vaak precies een beetje exact ongeveer door het midden!
Bekijk bijlage 33121

Are you intoxicated?Weet niet hoe zo een sing heet maar ik maak ff een foto. Is voor geoe te eigenlijk.
Jij moet gelijk weer je grootste apparaat tevoorschijn halen.Ik gebruik altijd een afkortzaag met een diamant zaag. Dat is pas snijden! Dat is ook altijd op de 0,5mm nauwkeurig vanaf de bladsnede. Bekijk bijlage 33122
Delusion of sobriety?@De Dunne ben jij dit? Toevallig dezelfde RC Benzo’s en dat jij al 82625 x had gevraagd hoe je micro benzo tabletten kan breken….
🤣
Ah toevallig! Ik heb je topic even gelezen. Ik ben zelf niet van plan om 'm recreatief te gaan gebruiken maar meer voor het angstremmende. Ik ken de risico's en heb wel ervaring met oxazepam van de HA maar daar werd ik altijd zo vaag van en dan was ik ook niet meer productief, en is puur voor overbrugging tot m'n behandeling van start gaat over een maand. Maar ja dan neem ik liever geen 3 mg hahaha, dus vandaar mijn vraag. Mocht je een manier vinden laat het me weten!Hey ik heb dat ook!
Hier mijn topic:
Gij
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."