#1
Ik gebruik altijd een afkortzaag met een diamant zaag. Dat is pas snijden! Dat is ook altijd op de 0,5mm nauwkeurig vanaf de bladsnede.Ik gebruik een elektronica kniptang, werkt vrij goed, even de bek aan de bovenkant en onderkant in het midden uitlijnen en knip!
Meestal gaat dat wel vrijwel altijd best vaak precies een beetje exact ongeveer door het midden!
Bekijk bijlage 33121




