Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPil zonder breuklijn, hoe breken?

Pil zonder breuklijn, hoe breken?

98 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#1
New Dawn zei:
Ik gebruik een elektronica kniptang, werkt vrij goed, even de bek aan de bovenkant en onderkant in het midden uitlijnen en knip!

Meestal gaat dat wel vrijwel altijd best vaak precies een beetje exact ongeveer door het midden!

Bekijk bijlage 33121
Klik om te vergroten...
Ik gebruik altijd een afkortzaag met een diamant zaag. Dat is pas snijden! Dat is ook altijd op de 0,5mm nauwkeurig vanaf de bladsnede. 274779B3-AEC2-423B-B27F-28FD35ADE971.jpeg
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
De Dunne zei:
Weet niet hoe zo een sing heet maar ik maak ff een foto. Is voor geoe te eigenlijk.
Klik om te vergroten...
Are you intoxicated?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Blyatman zei:
Ik gebruik altijd een afkortzaag met een diamant zaag. Dat is pas snijden! Dat is ook altijd op de 0,5mm nauwkeurig vanaf de bladsnede. Bekijk bijlage 33122
Klik om te vergroten...
Jij moet gelijk weer je grootste apparaat tevoorschijn halen. :tearsofjoy:
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Blyatman zei:
@De Dunne ben jij dit? Toevallig dezelfde RC Benzo’s en dat jij al 82625 x had gevraagd hoe je micro benzo tabletten kan breken….

🀣
Klik om te vergroten...
Delusion of sobriety?
s
sporadischegebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#5
De Dunne zei:
Hey ik heb dat ook!
Hier mijn topic:

https://drugsforum.nl/threads/gewonnen-%E2%80%9Ccadeautjes%E2%80%9D-uit-de-grabbelton.71024/page-2#post-1640395
Klik om te vergroten...
Ah toevallig! Ik heb je topic even gelezen. Ik ben zelf niet van plan om 'm recreatief te gaan gebruiken maar meer voor het angstremmende. Ik ken de risico's en heb wel ervaring met oxazepam van de HA maar daar werd ik altijd zo vaag van en dan was ik ook niet meer productief, en is puur voor overbrugging tot m'n behandeling van start gaat over een maand. Maar ja dan neem ik liever geen 3 mg hahaha, dus vandaar mijn vraag. Mocht je een manier vinden laat het me weten!
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#6
sporadischegebruiker zei:
Ah toevallig! Ik heb je topic even gelezen. Ik ben zelf niet van plan om 'm recreatief te gaan gebruiken maar meer voor het angstremmende. Ik ken de risico's en heb wel ervaring met oxazepam van de HA maar daar werd ik altijd zo vaag van en dan was ik ook niet meer productief, en is puur voor overbrugging tot m'n behandeling van start gaat over een maand. Maar ja dan neem ik liever geen 3 mg hahaha, dus vandaar mijn vraag. Mocht je een manier vinden laat het me weten!
Klik om te vergroten...
Kun je niet beter een echte benzo via je dokter regelen?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Blyatman zei:
Are you intoxicated?
Klik om te vergroten...
Fuck, die 1mg pyro doet hetβ€¦πŸ‘
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Heb je gewoon een apparaatje voor joh
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dirkjan zei:
Het is ook een verdovend middel, daar word je niet productief van.
Klik om te vergroten...
Dat je niet kan slapen je HA je naar huis stuurt met een zak dex
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#10
sporadischegebruiker zei:
ervaring met oxazepam van de HA maar daar werd ik altijd zo vaag van en dan was ik ook niet meer productief
Klik om te vergroten...
Het is ook een verdovend middel, daar word je niet productief van.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dirkjan zei:
Jij moet gelijk weer je grootste apparaat tevoorschijn halen. :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Ik heb meer in het assortiment hoor, heel makkelijk om laminaat vloeren te leggen of je drugs te snijden. B5D9AC6E-C0AA-492B-AD9F-C6D7049C8751.jpeg
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Druktemaker zei:
Heb je gewoon een apparaatje voor joh
Klik om te vergroten...
Nehee, niet voor ienieminie pilletutjus
s
sporadischegebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Spyro zei:
Kun je niet beter een echte benzo via je dokter regelen?
Klik om te vergroten...
Ik heb hem daarnaar gevraagd maar aangezien ik nu ingeschreven sta bij die instantie wil hij die behandeling niet in de weg staan, dus ik moet wachten tot ik in contact kom met de psychiater daar maar dat duurt nog wel een tijdje.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#14
Blyatman zei:
Ik heb meer in het assortiment hoor, heel makkelijk om laminaat vloeren te leggen of je drugs te snijden. Bekijk bijlage 33123
Klik om te vergroten...
Ik snap wel waarom Spyro voor jou valt. Ik kan me nauwelijks meer bedwingen.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#15
De Dunne zei:
Wacht ff! Ik heb misschien wat!
Weet niet hoe zo een sing heet maar ik maak ff een foto. Is voor geoe te eigenlijk.


Moment! Brb
Klik om te vergroten...

EF55A6B7-222E-4489-859C-E5523FDD286D.jpeg
AEA5ADD7-E7DB-4EAB-84FA-8D2DD4CF8D27.jpeg
00AC5A58-1F6F-422A-9775-E5FC49BFB431.jpeg

Ist wah?
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#16
sporadischegebruiker zei:
Ik heb hem daarnaar gevraagd maar aangezien ik nu ingeschreven sta bij die instantie wil hij die behandeling niet in de weg staan, dus ik moet wachten tot ik in contact kom met de psychiater daar maar dat duurt nog wel een tijdje.
Klik om te vergroten...
Aha, snap ik. Ik zou er sowieso lekker vanaf blijven. Uiteindelijk brengt het je vrij weinig goeds.
s
sporadischegebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dirkjan zei:
Het is ook een verdovend middel, daar word je niet productief van.
Klik om te vergroten...
Haha nee dat snap ik, maar ik hoop ergens dat een lage dosis Pyrazolam dan misschien net wat minder sederend is dan andere benzo's. Maar kan prima dat ik het achteraf toch niet super vind maar dat zien we dan wel weer
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#18
De Dunne zei:
Bekijk bijlage 33124
Bekijk bijlage 33125
Bekijk bijlage 33126
Klik om te vergroten...
Het wordt steeds mooier hier πŸ€£πŸ˜‚

PS. Kijk uit voor je vingers haha
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#19
De Dunne zei:
Bekijk bijlage 33124
Bekijk bijlage 33125
Bekijk bijlage 33126

Ist wah?
Klik om te vergroten...
Waarom doe ik uit instinct mijn benen bij elkaar?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."