#1
Bindmiddelen zorgen niet voor desoriëntatie en verminderde motoriek… 🤣 Bindmiddel zit niks in. Bindmiddel is om structuur te brengen.Misschien reageer ik op de bindmiddelen, i dunno!
Nogmaals, per benzo verschilt dit. Ligt aan potentie en hun afgifte.
bij benzodiapine met langere afgifte zal je hier minder snel iets van merken (afhankelijk van dosis) en met kortdurende kan dit eerder kenbaar worden.


