#1
Gij
Gij
Mooi zo!Nope maandag weer!
Als je dit heel secuur wilt doen: niet te doen. En anders gewoon met een mesje proberen of idd de tandjes. Pellets zijn hier gewoon niet voor gemaaktDomme vraag misschien maar de Pyrazolam pellets die ik vandaag binnen heb gekregen zijn een stuk kleiner dan ik dacht, ze hebben een diameter van 4 mm (en geen breuklijn). Hoe kan ik deze het beste in stukjes krijgen? Gewoon met een mesje of zo? En maakt het veel uit dat ie geen breuklijn heeft qua werking en zo? Alvast bedankt!
Niet luisteren, deze lunatic is de medicatie vergeten.Lekker met de tandjes. Zijn ze voor gemaakt.
Ik heb hem ook verteld hoe het gaat en heb aangegeven dat ik het echt allemaal even niet meer zie zitten (heb naast angst nog wel meer problematiek waar ik eerder al mee ben gediagnosticeerd) en heb nog een beetje aangedrongen maar hij weigerde alsnog. Ik snap het ook niet helemaal. Ik kan altijd nog eens bellen met de praktijk om het nog eens te vragen. Op aanraden van de apotheek probeer ik nu valeriaan maar dat doet vrij weinig.Als jij angst problematiek ervaart, zal geen enkele arts dit in de weg staan. En schrijven zij bijvoorbeeld een lage dosis van 2 á maximaal 3 keer per dag 5mg Diazepam voor. Zeker als er bekend staat dat je een langdurige periode moet overbruggen tot aan therapie voor behandeling. Angst problematiek is namelijk iets wat je weerhoudt in het leven, en wat andere klachten uit kan lokken. Erg implausible dat een huisarts je met klachten door laat lopen terwijl er algemeen bekend is dat mensen die met angst stoornissen zonder hulp sneller suïcidale neigingen krijgen.
Heb het allemaal meegemaakt. En geen enkele huisarts die mij iets weigerde voor te schrijven voor of tijdens of na behandeling en therapieën voor PTSD, angst problematiek, en depressie.
Zou het toch even aankaarten, want hij/zij moet ondersteuning bieden in plaats van weigeren.
🙃
Haha @De Dunne komt morgen in dit topic en denkt: heh?Ik zit te denken die andere 2/3 van die Pyrazolam te nemen of nog 1/3.
Voel me wel lachen eigenlijk. Nuchter maar toch niet, inventief, lollig, relax maar niet sloom.
Dat andere pilletje heb ik poging tot oplosssen mee gedaan en mislukt. Weg gepleurd dus meer als die 2/3 (2mg) heb ik niet.
Goed, mijn typ en denk snelheid is dramtisch maar das dan jammer.
Doe dan maarWe hebben alleen een koelkast om te verloten. Graag of niet.
Wie?Jij hoeft niet te werken morgen toch?
Ja, ik doe dat niet als ik oet rijden hoor de volgende dag!Mooi zo!
15 mg Temazepam
Het is heel normaal dat je coördinatie afneemt bij benzodiazepines. Het is immers spierverslappend. Dus verstoord evenwicht/vermindering in motoriek is heel vanzelfsprekend.Dat instabiele evenwicht tot bijna soms een zwalk aan toe heb ik alleen met RC benzo’s. Geen drinken gvoel echt maar gewoon af en toe mijn @roer kwijt”
(Effect @Spyro na die trip met die tussendeur knal..)
Met Alprazolam niet, Temazepam niet maar Pyrazolam, Bromazolam wel. Zelfs met Eti vroeger bij normale dosering 1-2 mag.
Heeft iemand hier een verklaring voor of er ook bekend mee?
@De Apotheker gun mij ook eentje
op = Op
Dat is duidelijkLiiiiiiterz prosecco. Nou en.
Mmm dat merk ken ik niet wel raar om je bedrijf zo te noemen maar goed ik ben meer van de wat bekendere Prosecco'sLiiiiiiterz prosecco. Nou en.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."