Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPil zonder breuklijn, hoe breken?

Pil zonder breuklijn, hoe breken?

98 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#1
De Dunne zei:
Wie?
Klik om te vergroten...
Gij
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#2
De Dunne zei:
Nope maandag weer!
Klik om te vergroten...
Mooi zo!
s
sporadischegebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Domme vraag misschien maar de Pyrazolam pellets die ik vandaag binnen heb gekregen zijn een stuk kleiner dan ik dacht, ze hebben een diameter van 4 mm (en geen breuklijn). Hoe kan ik deze het beste in stukjes krijgen? Gewoon met een mesje of zo? En maakt het veel uit dat ie geen breuklijn heeft qua werking en zo? Alvast bedankt!
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lekker met de tandjes. Zijn ze voor gemaakt.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#5
sporadischegebruiker zei:
Domme vraag misschien maar de Pyrazolam pellets die ik vandaag binnen heb gekregen zijn een stuk kleiner dan ik dacht, ze hebben een diameter van 4 mm (en geen breuklijn). Hoe kan ik deze het beste in stukjes krijgen? Gewoon met een mesje of zo? En maakt het veel uit dat ie geen breuklijn heeft qua werking en zo? Alvast bedankt!
Klik om te vergroten...
Als je dit heel secuur wilt doen: niet te doen. En anders gewoon met een mesje proberen of idd de tandjes. Pellets zijn hier gewoon niet voor gemaakt
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#6
MaddMonkey zei:
Lekker met de tandjes. Zijn ze voor gemaakt.
Klik om te vergroten...
Niet luisteren, deze lunatic is de medicatie vergeten.

met je tanden… God have mercy 🤣
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Niet maar mij luisteren is soms best wel verstandig.
s
sporadischegebruikerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Blyatman zei:
Als jij angst problematiek ervaart, zal geen enkele arts dit in de weg staan. En schrijven zij bijvoorbeeld een lage dosis van 2 á maximaal 3 keer per dag 5mg Diazepam voor. Zeker als er bekend staat dat je een langdurige periode moet overbruggen tot aan therapie voor behandeling. Angst problematiek is namelijk iets wat je weerhoudt in het leven, en wat andere klachten uit kan lokken. Erg implausible dat een huisarts je met klachten door laat lopen terwijl er algemeen bekend is dat mensen die met angst stoornissen zonder hulp sneller suïcidale neigingen krijgen.

Heb het allemaal meegemaakt. En geen enkele huisarts die mij iets weigerde voor te schrijven voor of tijdens of na behandeling en therapieën voor PTSD, angst problematiek, en depressie.

Zou het toch even aankaarten, want hij/zij moet ondersteuning bieden in plaats van weigeren.
🙃
Klik om te vergroten...
Ik heb hem ook verteld hoe het gaat en heb aangegeven dat ik het echt allemaal even niet meer zie zitten (heb naast angst nog wel meer problematiek waar ik eerder al mee ben gediagnosticeerd) en heb nog een beetje aangedrongen maar hij weigerde alsnog. Ik snap het ook niet helemaal. Ik kan altijd nog eens bellen met de praktijk om het nog eens te vragen. Op aanraden van de apotheek probeer ik nu valeriaan maar dat doet vrij weinig.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#9
De Dunne zei:
Ik zit te denken die andere 2/3 van die Pyrazolam te nemen of nog 1/3.
Voel me wel lachen eigenlijk. Nuchter maar toch niet, inventief, lollig, relax maar niet sloom.
Dat andere pilletje heb ik poging tot oplosssen mee gedaan en mislukt. Weg gepleurd dus meer als die 2/3 (2mg) heb ik niet.

Goed, mijn typ en denk snelheid is dramtisch maar das dan jammer.
Klik om te vergroten...
Haha @De Dunne komt morgen in dit topic en denkt: heh?
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#10
MaddMonkey zei:
We hebben alleen een koelkast om te verloten. Graag of niet.
Klik om te vergroten...
Doe dan maar
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zanza zei:
Jij hoeft niet te werken morgen toch?
Klik om te vergroten...
Wie?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Zanza zei:
Mooi zo!
Klik om te vergroten...
Ja, ik doe dat niet als ik oet rijden hoor de volgende dag!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#13
De Dunne zei:
15 mg Temazepam
Klik om te vergroten...

Dat instabiele evenwicht tot bijna soms een zwalk aan toe heb ik alleen met RC benzo’s. Geen drinken gvoel echt maar gewoon af en toe mijn @roer kwijt”
(Effect @Spyro na die trip met die tussendeur knal..)
Met Alprazolam niet, Temazepam niet maar Pyrazolam, Bromazolam wel. Zelfs met Eti vroeger bij normale dosering 1-2 mag.

Heeft iemand hier een verklaring voor of er ook bekend mee?
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#14
De Dunne zei:
Dat instabiele evenwicht tot bijna soms een zwalk aan toe heb ik alleen met RC benzo’s. Geen drinken gvoel echt maar gewoon af en toe mijn @roer kwijt”
(Effect @Spyro na die trip met die tussendeur knal..)
Met Alprazolam niet, Temazepam niet maar Pyrazolam, Bromazolam wel. Zelfs met Eti vroeger bij normale dosering 1-2 mag.

Heeft iemand hier een verklaring voor of er ook bekend mee?
Klik om te vergroten...
Het is heel normaal dat je coördinatie afneemt bij benzodiazepines. Het is immers spierverslappend. Dus verstoord evenwicht/vermindering in motoriek is heel vanzelfsprekend.
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#15
uhm niet breken haha
L
Lid 151097Lid
01-01-2024, 00:00
#16
transformated zei:
Aan de apotheker vragen.
De apotheker heeft dat.Bekijk bijlage 33118
Vraag zoiets.
Klik om te vergroten...
@De Apotheker gun mij ook eentje
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#17
transformated zei:
Aan de apotheker vragen.
De apotheker heeft dat.Bekijk bijlage 33118
Vraag zoiets.
Klik om te vergroten...
op = Op
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#18
Liiiiiiterz prosecco. Nou en.
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#19
ljuv zei:
Liiiiiiterz prosecco. Nou en.
Klik om te vergroten...
Dat is duidelijk :tilttearlaugh:
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#20
ljuv zei:
Liiiiiiterz prosecco. Nou en.
Klik om te vergroten...
Mmm dat merk ken ik niet wel raar om je bedrijf zo te noemen maar goed ik ben meer van de wat bekendere Prosecco's

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."