#1
Noem je mij nou next gen? Ik ben een ouwe lul joh.Over een paar jaar is het de next gen hier he Pløp. Louter gifjes en afko's...![]()
Noem je mij nou next gen? Ik ben een ouwe lul joh.Over een paar jaar is het de next gen hier he Pløp. Louter gifjes en afko's...![]()
Over een paar jaar vinden ze jou een sufferd wat dat betreft. Dat is wat @ljuv eigenlijk zegt.Noem je mij nou next gen? Ik ben een ouwe lul joh.
Afko’s?Jij snapt niets van afko's
Wat de fuck zijn afkos jij verlepte millennium babyHmmmmm?
Like I give a fuckOver een paar jaar vinden ze jou een sufferd wat dat betreft. Dat is wat @ljuv eigenlijk zegt.
Jij snapt niets van afko's
GrhmmmmWat de fuck zijn afkos jij verlepte millennium baby
Nee dit pik ik niet. Nu ga je te ver.Grhmmmm
AwpsNee dit pik ik niet. Nu ga je te ver.
Ja-ha, écht.nee, echtðŸ˜ðŸ˜
Zeg ik toch.Sure ik heb een kilo coke op me kamer liggen dus als je wilt prik ik me lul er wel ff in, krijg je er niet allemaal vanaf gesnoven hoor dat lukt mij zelfs niet
Je doet je best... Is goed genoeg voor ons.Noem je mij nou next gen? Ik ben eenouwelul joh.
Over een paar jaar vinden ze jou een sufferd wat dat betreft. Dat is wat @ljuv eigenlijk zegt.
Jij snapt niets van afko's
Jullie zijn allemaal stuk voor stuk wierde boomers, schatjes.Wat de fuck zijn afkos jij verlepte millennium baby
Jij bent helemaal geen "wierde boemer'. Jij bent zo'n smerige 1990 baby tochIk denk dat ik liever bij de wierde boemer club hoor.. daar word ik tenminste niet uitgemaakt voor lul of sufferd.
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."