Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumspupillen

pupillen

51 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hmmmmm?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Casaan zei:
Hmmmmm?
Klik om te vergroten...
Wat de fuck zijn afkos jij verlepte millennium baby
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Casaan zei:
Over een paar jaar vinden ze jou een sufferd wat dat betreft. Dat is wat @ljuv eigenlijk zegt.
Jij snapt niets van afko's
Klik om te vergroten...
Like I give a fuck
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dirkjan zei:
Wat de fuck zijn afkos jij verlepte millennium baby
Klik om te vergroten...
Grhmmmm
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Casaan zei:
Grhmmmm
Klik om te vergroten...
Nee dit pik ik niet. Nu ga je te ver.
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wps
Dirkjan zei:
Nee dit pik ik niet. Nu ga je te ver.
Klik om te vergroten...
Awps
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#7
ketasletje zei:
nee, echt😭😭
Klik om te vergroten...
Ja-ha, écht.
Dopemonster zei:
Sure ik heb een kilo coke op me kamer liggen dus als je wilt prik ik me lul er wel ff in, krijg je er niet allemaal vanaf gesnoven hoor dat lukt mij zelfs niet
Klik om te vergroten...
Zeg ik toch.

MaddMonkey zei:
Noem je mij nou next gen? Ik ben een ouwe lul joh.
Klik om te vergroten...
Je doet je best... Is goed genoeg voor ons.
Casaan zei:
Over een paar jaar vinden ze jou een sufferd wat dat betreft. Dat is wat @ljuv eigenlijk zegt.
Jij snapt niets van afko's
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy::tearsofjoy::tearsofjoy::tearsofjoy:
Dirkjan zei:
Wat de fuck zijn afkos jij verlepte millennium baby
Klik om te vergroten...
Jullie zijn allemaal stuk voor stuk wierde boomers, schatjes.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#8
3DC2E692-BDF9-4B81-AE07-7781FE94E76D.gif
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#9
MaddMonkey zei:
Ik denk dat ik liever bij de wierde boemer club hoor.. daar word ik tenminste niet uitgemaakt voor lul of sufferd.

:flipping1:
Klik om te vergroten...
Jij bent helemaal geen "wierde boemer'. Jij bent zo'n smerige 1990 baby toch
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik zou het doen, meeste wattie voor mij heeft gedaan is zn lul in de coke stoppen...
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik denk dat ik liever bij de wierde boemer club hoor.. daar word ik tenminste niet uitgemaakt voor lul of sufferd.

:flipping1:
k
ketasletjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
philiplein
hallo ik ben een meisje van 14, ben 166cm en weeg 58 kilo. (ik weet het ik ben jong maar heb veel dingen meegemaakt dus ben mentaal ietsje ouder) ik heb dus om 1uur smiddags philiplejn genomen, een halfje. alleen hij kickt echt pas om 4 uur in? 3 uur lang, is dat normaal bij philiplein?
S
StartedYoungStillProblemsLid
01-01-2024, 00:00
#13
philip plijn pillen vind ik niet fijn. doen raar voor xtc, had bij al mn vrienden een andere werking (sommigen te heftig en anderen juist geen werking).
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Zin om te neuken in ruil voor keta? Mijn onderbuik gevoel zegt van wel
j
johndeertrekkerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Jij bent veel te jong om xtc te nemen, je hersenen zijn nog volop in ontwikkeling! Beter wachten tot je 18 bent en het liefst nog ouder.
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#16
Goed dat je je vraag hier stelt over je drug
Aleen kunnen Wij niet weten wat er in je pil zit
Google eens op drug test centrum in jou regio en test je drug daar
En doe dat met elke drug die je ooit in je leven nog gaat gebruiken
Het is anoniem
Dus zorgen heb je niet..

Mvg ricorieks
k
ketasletjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
johndeertrekker zei:
Jij bent veel te jong om xtc te nemen, je hersenen zijn nog volop in ontwikkeling! Beter wachten tot je 18 bent en het liefst nog ouder.
Klik om te vergroten...
weet ik
k
ketasletjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dopemonster zei:
Zin om te neuken in ruil voor keta? Mijn onderbuik gevoel zegt van wel
Klik om te vergroten...
….. helaas pindakaas, nee
k
ketasletjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
StartedYoungStillProblems zei:
philip plijn pillen vind ik niet fijn. doen raar voor xtc, had bij al mn vrienden een andere werking (sommigen te heftig en anderen juist geen werking).
Klik om te vergroten...
ik ga er meestal wel goed op alleen ze kicken altijd goed laat in, das alleen het minpuntje ervan.
k
ketasletjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
PsyTekz zei:
Met zo'n nickname betwijfel ik of je mentaal iets ouder bent 🤷‍♂️🤣.

Je kan een pil laten testen, zo weet je wat de inhoud is en hoeveel. Een late inslag heeft misschien te maken met de maaginhoud, mindset of setting. Maar over die bepaalde druk kan niemand jou wat vertellen zonder testresultaat.
Klik om te vergroten...
ik moest snel een naam verzinnen dus ging toen ff googelen hahaha,

jaa je hebt wel gelijk, ik had ze ook moeten laten testen. ik stond er niet heel erg bij stil aangezien me vrienden al eerder hadden genomen en ik er toen bij was, dus ik zag wel hoe die pil was snapje

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."