#1
Ik zou het doen, meeste wattie voor mij heeft gedaan is zn lul in de coke stoppen...
weet ikJij bent veel te jong om xtc te nemen, je hersenen zijn nog volop in ontwikkeling! Beter wachten tot je 18 bent en het liefst nog ouder.
….. helaas pindakaas, neeZin om te neuken in ruil voor keta? Mijn onderbuik gevoel zegt van wel
ik ga er meestal wel goed op alleen ze kicken altijd goed laat in, das alleen het minpuntje ervan.philip plijn pillen vind ik niet fijn. doen raar voor xtc, had bij al mn vrienden een andere werking (sommigen te heftig en anderen juist geen werking).
ik moest snel een naam verzinnen dus ging toen ff googelen hahaha,Met zo'n nickname betwijfel ik of je mentaal iets ouder bent 🤷‍♂️🤣.
Je kan een pil laten testen, zo weet je wat de inhoud is en hoeveel. Een late inslag heeft misschien te maken met de maaginhoud, mindset of setting. Maar over die bepaalde druk kan niemand jou wat vertellen zonder testresultaat.

oei ik vw dan wel even dit acc had die regel niet gelezenIn ieder geval nog niet oud genoeg om de forumregels te lezen en je eraan te houden.
Je kunt je wel ouder voelen (zoals bijna elke puber doet overigens), maar je brein is gewoon pas 14. Wacht met drugs tot je een stuk ouder bent, nog tijd genoeg om er van te genieten zonder je hersens al in hun ontwikkelaar te slopen.
Dat gezegd hebbende:
Bekijk bijlage 34786
grapje, heb toestemming van mn ouders om op dit forum te zitten.oei ik vw dan wel even dit acc had due niet gelezen
ja, je hebt wel gelijk maar het was gewoon een rare ervaring.In ieder geval nog niet oud genoeg om de forumregels te lezen en je eraan te houden.
Je kunt je wel ouder voelen (zoals bijna elke puber doet overigens), maar je brein is gewoon pas 14. Wacht met drugs tot je een stuk ouder bent, nog tijd genoeg om er van te genieten zonder je hersens al in hun ontwikkelaar te slopen.
Dat gezegd hebbende:
Bekijk bijlage 34786
Over een paar jaar ben je vast van harte welkom. Alvast een tip voor dan: als je woorden voluit typt is je tekst een stuk prettiger te lezen!oei ik vw dan wel even dit acc had due niet gelezen
Over een paar jaar is het de next gen hier he Pløp. Louter gifjes en afko's...als je woorden voluit typt is je tekst een stuk prettiger te lezen!
Not on my watch 🤣Over een paar jaar is het de next gen hier he Pløp. Louter gifjes en afko's...![]()
Ook niet voor 2 gram? Deze keer kun je me aanbod niet afwijzen, ik weet 't zeker!!….. helaas pindakaas, nee
Ovr prjr next gen hier! Gfjs en afko!Over een paar jaar is het de next gen hier he Pløp. Louter gifjes en afko's...![]()
Wat was ik toch zonder je❤️Ovr prjr next gen hier! Gfjs en afko!
Gefixt voor je.
neeeeeeeee!!Ook niet voor 2 gram? Deze keer kun je me aanbod niet afwijzen, ik weet 't zeker!!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."