Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumspupillen

pupillen

51 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik zou het doen, meeste wattie voor mij heeft gedaan is zn lul in de coke stoppen...
k
ketasletjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
philiplein
hallo ik ben een meisje van 14, ben 166cm en weeg 58 kilo. (ik weet het ik ben jong maar heb veel dingen meegemaakt dus ben mentaal ietsje ouder) ik heb dus om 1uur smiddags philiplejn genomen, een halfje. alleen hij kickt echt pas om 4 uur in? 3 uur lang, is dat normaal bij philiplein?
S
StartedYoungStillProblemsLid
01-01-2024, 00:00
#3
philip plijn pillen vind ik niet fijn. doen raar voor xtc, had bij al mn vrienden een andere werking (sommigen te heftig en anderen juist geen werking).
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Zin om te neuken in ruil voor keta? Mijn onderbuik gevoel zegt van wel
j
johndeertrekkerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jij bent veel te jong om xtc te nemen, je hersenen zijn nog volop in ontwikkeling! Beter wachten tot je 18 bent en het liefst nog ouder.
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#6
Goed dat je je vraag hier stelt over je drug
Aleen kunnen Wij niet weten wat er in je pil zit
Google eens op drug test centrum in jou regio en test je drug daar
En doe dat met elke drug die je ooit in je leven nog gaat gebruiken
Het is anoniem
Dus zorgen heb je niet..

Mvg ricorieks
k
ketasletjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
johndeertrekker zei:
Jij bent veel te jong om xtc te nemen, je hersenen zijn nog volop in ontwikkeling! Beter wachten tot je 18 bent en het liefst nog ouder.
Klik om te vergroten...
weet ik
k
ketasletjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dopemonster zei:
Zin om te neuken in ruil voor keta? Mijn onderbuik gevoel zegt van wel
Klik om te vergroten...
….. helaas pindakaas, nee
k
ketasletjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
StartedYoungStillProblems zei:
philip plijn pillen vind ik niet fijn. doen raar voor xtc, had bij al mn vrienden een andere werking (sommigen te heftig en anderen juist geen werking).
Klik om te vergroten...
ik ga er meestal wel goed op alleen ze kicken altijd goed laat in, das alleen het minpuntje ervan.
k
ketasletjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
PsyTekz zei:
Met zo'n nickname betwijfel ik of je mentaal iets ouder bent 🤷‍♂️🤣.

Je kan een pil laten testen, zo weet je wat de inhoud is en hoeveel. Een late inslag heeft misschien te maken met de maaginhoud, mindset of setting. Maar over die bepaalde druk kan niemand jou wat vertellen zonder testresultaat.
Klik om te vergroten...
ik moest snel een naam verzinnen dus ging toen ff googelen hahaha,

jaa je hebt wel gelijk, ik had ze ook moeten laten testen. ik stond er niet heel erg bij stil aangezien me vrienden al eerder hadden genomen en ik er toen bij was, dus ik zag wel hoe die pil was snapje
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#11
In ieder geval nog niet oud genoeg om de forumregels te lezen en je eraan te houden.

Je kunt je wel ouder voelen (zoals bijna elke puber doet overigens), maar je brein is gewoon pas 14. Wacht met drugs tot je een stuk ouder bent, nog tijd genoeg om er van te genieten zonder je hersens al in hun ontwikkelfase te slopen.

Dat gezegd hebbende:
IMG_20220105_122322.jpg
k
ketasletjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mevrouw Pløp zei:
In ieder geval nog niet oud genoeg om de forumregels te lezen en je eraan te houden.

Je kunt je wel ouder voelen (zoals bijna elke puber doet overigens), maar je brein is gewoon pas 14. Wacht met drugs tot je een stuk ouder bent, nog tijd genoeg om er van te genieten zonder je hersens al in hun ontwikkelaar te slopen.

Dat gezegd hebbende:
Bekijk bijlage 34786
Klik om te vergroten...
oei ik vw dan wel even dit acc had die regel niet gelezen
k
ketasletjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
ketasletje zei:
oei ik vw dan wel even dit acc had due niet gelezen
Klik om te vergroten...
grapje, heb toestemming van mn ouders om op dit forum te zitten.
Mevrouw Pløp zei:
In ieder geval nog niet oud genoeg om de forumregels te lezen en je eraan te houden.

Je kunt je wel ouder voelen (zoals bijna elke puber doet overigens), maar je brein is gewoon pas 14. Wacht met drugs tot je een stuk ouder bent, nog tijd genoeg om er van te genieten zonder je hersens al in hun ontwikkelaar te slopen.

Dat gezegd hebbende:
Bekijk bijlage 34786
Klik om te vergroten...
ja, je hebt wel gelijk maar het was gewoon een rare ervaring.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#14
ketasletje zei:
oei ik vw dan wel even dit acc had due niet gelezen
Klik om te vergroten...
Over een paar jaar ben je vast van harte welkom. Alvast een tip voor dan: als je woorden voluit typt is je tekst een stuk prettiger te lezen!

Je account verwijderen kan niet, maar er is vast een moderator die dit voor je op gaat lossen.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mevrouw Pløp zei:
als je woorden voluit typt is je tekst een stuk prettiger te lezen!
Klik om te vergroten...
Over een paar jaar is het de next gen hier he Pløp. Louter gifjes en afko's... :tearsofjoy:
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#16
ljuv zei:
Over een paar jaar is het de next gen hier he Pløp. Louter gifjes en afko's... :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Not on my watch 🤣
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#17
ketasletje zei:
….. helaas pindakaas, nee
Klik om te vergroten...
Ook niet voor 2 gram? Deze keer kun je me aanbod niet afwijzen, ik weet 't zeker!!
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#18
ljuv zei:
Over een paar jaar is het de next gen hier he Pløp. Louter gifjes en afko's... :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Ovr prjr next gen hier! Gfjs en afko!

Gefixt voor je.
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#19
Casaan zei:
Ovr prjr next gen hier! Gfjs en afko!

Gefixt voor je.
Klik om te vergroten...
Wat was ik toch zonder je❤️
k
ketasletjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dopemonster zei:
Ook niet voor 2 gram? Deze keer kun je me aanbod niet afwijzen, ik weet 't zeker!!
Klik om te vergroten...
neeeeeeeee!!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."