Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPijnlijkste drugs voor je neuskanaal

Pijnlijkste drugs voor je neuskanaal

74 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#1
oh ja, kheb nog een anekdote over a-pihp snuiven..

ik kreeg er in de nasleep een opgedroogde bloedbonk in m'n sinussen van die maar ternauwernood door dat gat naar m'n neuskanaal pastte..

echt gruwelijk..
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#2
3-FPM.
Fucking 3-FPM.

Tranen in de ogen en huilen van de pijn, ook al een bloedneus van gehad. Gelukkig verdwijnt de pijn snel dus is wel de moeite waard.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zanza zei:
Bericht in onderwerp 'Wie is er nog wakker?' https://drugsforum.nl/threads/wie-is-er-nog-wakker.64208/post-1610482

Bericht in onderwerp 'Neus schoonmaken/behandelen/verzorgen bij snuiverij' https://drugsforum.nl/threads/neus-schoonmaken-behandelen-verzorgen-bij-snuiverij.70959/post-1640049
Klik om te vergroten...
OOOOH shit ja, je hebt helemaal gelijk. Die kende ik nog, was het vergeten. Maar dat was heavy shit zeg. Is het nu weer in orde met je neus?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Blauweaap zei:
Waar zit deze lab. Ik zou graag is een rondleiding willen.
Klik om te vergroten...
Het is een lab op een HBO school. Als je een labjas aandoet, veiligheidsbril, en mondmasker is er niemand die iets doorheeft. Er is zelfs een kluis met hele sexy chemicalien.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dirkjan zei:
Het is een lab op een HBO school. Als je een labjas aandoet, veiligheidsbril, en mondmasker is er niemand die iets doorheeft. Er is zelfs een kluis met hele sexy chemicalien.
Klik om te vergroten...
Deze midget met dikke sanca halen ze er meteen uit.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#6
Gebruiker 0012685732 zei:
oh ja, kheb nog een anekdote over a-pihp snuiven..

ik kreeg er in de nasleep een opgedroogde bloedbonk in m'n sinussen van die maar ternauwernood door dat gat naar m'n neuskanaal pastte..

echt gruwelijk..
Klik om te vergroten...
Hier ook!!! Helemaal vergeten idd
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Gebruiker 0012685732 zei:
oh ja, kheb nog een anekdote over a-pihp snuiven..

ik kreeg er in de nasleep een opgedroogde bloedbonk in m'n sinussen van die maar ternauwernood door dat gat naar m'n neuskanaal pastte..

echt gruwelijk..
Klik om te vergroten...
Snap ik ook niet, ik kon a-PHP én a-PIHP met gemak snuiven. Het doet even pijn maar het is zo weer voorbij. Het vroeger grammen in een avond leeggesnoven.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#8
Verder proef ik graag van lekker eten en een degelijke sigaar, dus hou ik mijn nasale vermogen om reuk en smaakstoffen te verwerken liever wel graag intact.

If it hurts, stay away. Better to use a different roa.

Wie snuift 500mg 3mmc weg, dat gaf na 1 keer een paar mini lijnen een mega snotbulk de volgende dag.

Me no gusta!
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dirkjan zei:
Snap ik ook niet, ik kon a-PHP én a-PIHP met gemak snuiven. Het doet even pijn maar het is zo weer voorbij. Het vroeger grammen in een avond leeggesnoven.
Klik om te vergroten...
Ik vond het niet persé pijnlijk. Maar ik heb daarna zo’n kapotte neus gehad, ongekend. Dat bleef ook echt weken dat ik daar bonken met bloed klonten uit kon halen. Alsof het niet eens wilde genezen ook. Troep
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#10
Spyro zei:
Ik vond het niet persé pijnlijk. Maar ik heb daarna zo’n kapotte neus gehad, ongekend. Dat bleef ook echt weken dat ik daar bonken met bloed klonten uit kon halen. Alsof het niet eens wilde genezen ook. Troep
Klik om te vergroten...
Dat had ik wel ja, het herstel duurde erg lang in tegenstelling tot de meeste andere drugs,
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#11
Snuffelaar zei:
3-FPM.
Fucking 3-FPM.

Tranen in de ogen en huilen van de pijn, ook al een bloedneus van gehad. Gelukkig verdwijnt de pijn snel dus is wel de moeite waard.
Klik om te vergroten...
3-fluorphenmetrazine toch? Of bedoel je iets anders?
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dirkjan zei:
3-fluorphenmetrazine toch? Of bedoel je iets anders?
Klik om te vergroten...
Ja klopt, 3-Fluorophenmetrazine.
Lekker spul, meer focus en energie dan speed. Maar kan soms teveel zijn, liever 2-FMA dan.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#13
IMG_20220212_001802.jpg
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dirkjan zei:
Welke drug vond jij nou het meest pijnlijke om te snuiven? Ik trap af, van minst pijnlijk naar meest pijnlijk

1. Cocaine, Dat is alsof je meel snuift.
2. Ketamine. Ook gek genoeg helemaal niet zo pijnlijk, maar wel pijnlijker dan cocaine.
3. Amfetamine. Valt ook hartstikke mee.
4. a-PHP, nog wel te doen.
4. Fluor-amfetamines, erg pijnlijk. Vooral 4-FA.
5. 2c's. Dat is gewoon alsof je waterstofperoxide met salpeterzuur inhaleert. AUW!

Wat denken jullie?
Klik om te vergroten...

Cocaïne is voor mij echt prima te doen, maar ik kan het bij 0.2 houden en wat wiet met een trippeltje bier.

Gewassen speed geen last, maar ook hier minimaal gebruik, afwisselend tussen neus en parachuting, maar ook hier nooit meer dan 0.2 nasaal.

2-fma licht brandend en toch wel een kick maar is met 5 min. Weg.

Keta is zoetig, kleine bumpjes anders zit heel de sinus vol. K-holes doe ik niet aan. Beetje het gevoel te hebben dat ik moet niezen na grote lijnen.


De ergste neusbrand heb ik van Engelse mosterd.

Holy shit, blows any dope out of the water!
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#15
Eve's drop zei:
De ergste neusbrand heb ik van Engelse mosterd.
Klik om te vergroten...
Maar waarom snuif jij Engelse Mosterd?

Dit doen jullie expres, niet bestaande dingen noemen zodat ik me een oude opa voel :tilttearlaugh:
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dirkjan zei:
Maar waarom snuif jij Engelse Mosterd?

Dit doen jullie expres, niet bestaande dingen noemen zodat ik me een oude opa voel :tilttearlaugh:
Klik om te vergroten...

Nee echt op een broodje kaas ofzo,

Like a mule kicked you right in the kisser!
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#17
Eve's drop zei:
Nee echt op een broodje kaas ofzo,

Like a mule kicked you right in the kisser!
Klik om te vergroten...
Screenshot_20220212-003529_Samsung Internet.jpg


Dit is 'm,

Bij een Tesco in Engeland gehaald.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Snuffelaar zei:
3-FPM.
Fucking 3-FPM.

Tranen in de ogen en huilen van de pijn, ook al een bloedneus van gehad. Gelukkig verdwijnt de pijn snel dus is wel de moeite waard.
Klik om te vergroten...

ah, khad dat niet zo bij 3-fpm.. wel bij een bepaalde ( goeie ) batch 3-fa.. kortstondig super scherp..

kheb wel weer eens zin om 3-fpm te doen btw..is wel een soort lekkere wazige rush..

maar kprobeer hier ook de 3 maanden regel voor aan te houden.. dus ja, komt wat minder vaak aan bod.
E
Eve's dropLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik heb trouwens eens een lijn kanna poeder genomen.

Dat was ook echt niet fijn.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Eve's drop zei:
Bekijk bijlage 37600


Dit is 'm,

Bij een Tesco in Engeland gehaald.
Klik om te vergroten...

ik heb deze ook op..

als je een hap neemt en het glipt zo langs je huig je slokdarm in nevelen de dampen zo je sinissen en voorhoofdsholten en voelen als glasscherfjes 😅

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."