Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPijnlijkste drugs voor je neuskanaal

Pijnlijkste drugs voor je neuskanaal

74 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#1
Welke drug vond jij nou het meest pijnlijke om te snuiven? Ik trap af, van minst pijnlijk naar meest pijnlijk

1. Cocaine, Dat is alsof je meel snuift.
2. Ketamine. Ook gek genoeg helemaal niet zo pijnlijk, maar wel pijnlijker dan cocaine.
3. Amfetamine. Valt ook hartstikke mee.
4. a-PHP, nog wel te doen.
4. Fluor-amfetamines, erg pijnlijk. Vooral 4-FA.
5. 2c's. Dat is gewoon alsof je waterstofperoxide met salpeterzuur inhaleert. AUW!

Wat denken jullie?
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dirkjan zei:
Welke drug vond jij nou het meest pijnlijke om te snuiven? Ik trap af, van minst pijnlijk naar meest pijnlijk

1. Cocaine, Dat is alsof je meel snuift.
2. Ketamine. Ook gek genoeg helemaal niet zo pijnlijk, maar wel pijnlijker dan cocaine.
3. Amfetamine. Valt ook hartstikke mee.
4. a-PHP, nog wel te doen.
4. Fluor-amfetamines, erg pijnlijk. Vooral 4-FA.
5. 2c's. Dat is gewoon alsof je waterstofperoxide met salpeterzuur inhaleert. AUW!

Wat denken jullie?
Klik om te vergroten...
Ik heb dezelfde lijst maar dan op 5 Lava
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zanza zei:
Ik heb dezelfde lijst maar dan op 5 Lava
Klik om te vergroten...
Lava? Is dat een grapje of heet er echt een drug Lava?
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dirkjan zei:
Lava? Is dat een grapje of heet er echt een drug Lava?
Klik om te vergroten...
Nee ik ben flauw. Sinds gistermorgen wakker. No drugs involved
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#5
1. DMT
2. 2-CB
3. 4-FMA
K
Krypt0niteLid
01-01-2024, 00:00
#6
Fluor-amphetamines vind ik het meest pijnlijk, doe ik ook niet meer nasaal.
Pijn die tot je hersenen te voelen is. 😵
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zanza zei:
Nee ik ben flauw. Sinds gistermorgen wakker. No drugs involved
Klik om te vergroten...
Ga pitten dan. Of zijn je kinderen zo druk en vervelend dat het er gewoon niet van gekomen is?
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dirkjan zei:
Ga pitten dan. Of zijn je kinderen zo druk en vervelend dat het er gewoon niet van gekomen is?
Klik om te vergroten...
Ga zo, middernacht. Ritme weer oppakken
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Krypt0nite zei:
Fluor-amphetamines vind ik het meest pijnlijk, doe ik ook niet meer nasaal.
Pijn die tot je hersenen te voelen is. 😵
Klik om te vergroten...
En dan met name 4fa en 4fma, van alle fluoramphs die ik gehad heb
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#10
Spyro zei:
1. DMT
2. 2-CB
3. 4-FMA
Klik om te vergroten...
Kan je DMT snuiven? Ik dacht alleen roken of drinken in een brouwsel met maoi remmers?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zanza zei:
4fma,
Klik om te vergroten...
Daar heb ik net een aantal lijnen van genomen, en ja het doet pijn maar niet zo als 2cs
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dirkjan zei:
Kan je DMT snuiven? Ik dacht alleen roken of drinken in een brouwsel met maoi remmers?
Klik om te vergroten...
Kan ja, raad het alleen niet aan
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#13
Gebruiker 0012685732 zei:
2c-e zonder twijfel..
Klik om te vergroten...
erger dan b?
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#14
2c-e zonder twijfel..
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#15
Spyro zei:
Kan ja, raad het alleen niet aan
Klik om te vergroten...
Ideaal eigenlijk voor mij, ik rook niet, en ik heb geen zin om ayahuasca te doen, duurt me veel te lang. Maar een korte intense tripreis, dat klinkt als muziek.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dirkjan zei:
Ideaal eigenlijk voor mij, ik rook niet, en ik heb geen zin om ayahuasca te doen, duurt me veel te lang. Maar een korte intense tripreis, dat klinkt als muziek.
Klik om te vergroten...
Ik heb een kwartier - misschien zelfs langer - staan vloeken 😬
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#17
2 cb, dat brandde enorm en blijft ook een tijdje branden.

Gewassen speed, zo fijn poederig, schiet ook meteen je longen in!
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#18
Tijdens het snuiven van 4-FMA dacht ik echt dat de binnenkant van m'n neus met zoutzuur aangetast was. Dat spul brand heel intens tot traanogen aan toe.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#19
Natozlato zei:
Gewassen speed, zo fijn poederig, schiet ook meteen je longen in!
Klik om te vergroten...
Net als 6-apb. dat is ook zo fijn dat het rechtstreeks achter in je keel druipt. Niet te doen.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#20
oh ja, kheb nog een anekdote over a-pihp snuiven..

ik kreeg er in de nasleep een opgedroogde bloedbonk in m'n sinussen van die maar ternauwernood door dat gat naar m'n neuskanaal pastte..

echt gruwelijk..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."